Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Wow miss_austen, jij noemt allemaal dingen die ik nog nooit gezien heb! Blijkbaar zijn er bij Tinder verschillende segmenten



En ja! Zou leuk zijn als er hier een man kwam meepraten. Ben best benieuwd welke missers onze sexe-genoten maken!
Alle reacties Link kopieren
Zo ik kom ook weer eens buurten ruim een maand geleden ook al eens langsgewipt in dit topic.





Ik kom echt allemaal leuke mannen tegen op Tinder :-D

Ik ben niet op zoek naar een relatie en scharrel wat af.



Ik heb 3 vaste dates op dit moment die ik allemaal elke 2 weken een keertje zie . Het begon als pure seksdates, maar het beginnen nu zowaar Friends with Benefits te worden. Met eentje haalden we eerst namelijk vaak de slaapkamer niet eens als hij langs kwam, maar onlangs hebben we gewoon eerst samen een film gekeken voor we het bed opzochten

En ook met de andere twee begint de dynamiek wat te veranderen :-)



Ik heb nu nog 2 nieuwe dates in de pijplijn zitten. Eentje met iemand waar ik al ruim een maand bijna dagelijks mee chat en eentje die ik pas net ken, maar waar ik enorm veel lol mee heb en die heeft aangeboden om een serie spannende foto's van me te maken. Hij is kunstschilder en fotograaf, dus dat moet vast leuk worden :-D
Alle reacties Link kopieren
Oke oke Grump, jij wint: dat klinkt verdomd goed inderdaad! Wat gezellig en fijn allemaal Nu lekker nagenieten!



Miss Austen, ik ken die teksten niet allemaal, gelukkig. Maar het is duidelijk dat er veel no-go's tussen zitten inderdaad.



Miss Filed (veel miss-en hier trouwens), lekker bezig, haha. Dat je dat allemaal kunt bijhouden, drie tegelijk! Dat wordt mij toch even net iets te ingewikkeld geloof ik.



Stand van zaken hier: Tinder doet het weer. Een gesprek met een Amsterdammer, maar die vind ik niet zo snugger. Hij ziet er wel goed uit.

Verder hebben we gewoon de 'vaste' Tinderman nog uiteraard. Inmiddels dus app en Skype man, maar zowaar gisteren plotseling in levende lijve ontmoet! Ik moest en zou hem gewoon zien, al was het alleen al om te zien of ie nog steeds zo vaag was in real life. Nou, haha, hij zou wel even langskomen. Ik werd acuut bloednerveus, had het ergens niet verwacht dat ie dat zou doen denk ik. Maar goed, het was leuk! Hij was eigenlijk hetzelfde, maar nu kon ik zien dat ie er niets raars mee bedoelde. Hij is grappig en ziet er goed uit, maar ik was zo fucking zenuwachtig dat er niets is gebeurd. Maar beter ook. Ik heb wel hard gelachen. Ik wil hem nog wel een keer zien!
Alle reacties Link kopieren
Philein dat meen je toch niet? Zomaar bij je thuis? Wil je alsjeblieft oppassen met dat soort dingen? Waarom heeft ie je niet gewoon mee op date gevraagd?



Ik heb mijn Tinderman even na laten trekken binnen mijn eigen netwerk. Ik denk dat ie fout is. Fout in de zin van: niet serieus en een player. Ik hoor alarmbellen. Maar ik vind hem nog steeds leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik doe dat het liefst gewoon bij me thuis. Ik kan wel een beetje vertrouwen op mijn gevoel en ik wist genoeg van hem dat dit oké voelde. Had ook helemaal geen behoefte om ergens wat te gaan drinken ofzo als in een 'date'.
Alle reacties Link kopieren
Hm, dus kennissen van jou kennen hem? Waarom zou ie een player zijn dan? En waarom vind je hem nog leuk?
Alle reacties Link kopieren
Oh, je wil ook niks serieus meer. Toch voorzichtig doen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Omdat ie echt best wel smooth talk op me heeft losgelaten en ik dat niet eens doorhad (tot ik terug las), hij het onderwerp veranderde toen ik vroeg of zijn familie hem al lastigvalt dat ie eens moet gaan trouwen, hij een motor heeft en ik uit mijn netwerk hoor: "Frizz, hij is een player". Dus.



Maar onze gesprekken waren echt heel leuk en ik wil hem gewoon even zien. Donderdag dus. Misschien ben ik dan ineens genezen. Maar mijn beste vriend (zeg maar grote broer) staat al op zijn achterste benen. Hij vindt voor het eerst sinds ik hem over een man vertel dat ik hem moet blokkeren en vooral niet moet daten. En dat maakt het alleen maar NOG aantrekkelijker.
Alle reacties Link kopieren
De insteek is niet serieus, denk ik. We zien wel. Hij is wel leuk, maar ik vond het vooral heel erg gezellig.



Haha, ik moet om je lachen Je hormonen?

Is ie Nederlands, of...?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik een beetje bedoel: serieus worden na zo'n start kan weleens moeilijk worden. Daar wilde ik je voor behoeden.



Nee het is een Marokkaan. Onder de Nederlanders heb ik geen goed netwerk. Marokkanen zijn daar beter in, die zijn gewend een mogelijke huwelijkskandidaat te moeten natrekken.
Alle reacties Link kopieren
Haha, gelijk heb je. En handig. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, Frizz!



Ik denk dat mijn start met hem start reuze meeviel. Er is immers niets gebeurd en dat was ook mijn intentie niet.
Snap dat op mensen thuis afspreken met een onbekende als eng kan worden ervaren. Ik riep dat zelf ook altijd, was daar altijd redelijk voor op mijn hoede als in op publieke plekken afspreken enzo. En toch met huidige vriend eigenlijk zonder er bij na te denken afgesproken bij me thuis. Misschien omdat het geen date was ofzo, of omdat het zo goed voelde. Achteraf dacht ik wel van oef, wie weet was het wel een creep geweest. Maar het is goedgekomen
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad niet zo zwart-wit denk ik: ik had hem al een paar keer urenlang gesproken, natuurlijk geeft dat geen garanties voor dat hij me niet alsnog zal verkrachten en neersteken, maar het contact was dusdanig oké dat ik vooral zoiets had van, gezelliger om elkaar even echt te zien dan weer online. En dat was een vrij spontane actie, dus zo geschiedde. Ik laat overigens wel altijd een goede vriendin weten waar ik ben en met wie als ik een date heb met een relatief onbekende. Just in case.
Alle reacties Link kopieren
En ik denk dat Hollanders daar heel anders naar kijken dan de gemiddelde Nederland met een andere culturele achtergrond. Behoudender.

Een vrouw die een onbekende man in haar huis laat = ....

Een vrouw die zich openstelt voor een man die (nog) geen zichtbare moeite voor haar heeft gedaan = ...

Een contact waarbij je elkaar over en weer uitdaagt = ...



Als je later toch iets serieus wil is het erg lastig tegen die vooroordelen op te boksen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat mag. Maar die vlieger gaat echt niet altijd op is mijn ervaring. Niet alles is zwart-wit, er zit nog een heel gebied tussen. Niet elk mens, elke cultuur of geloof valt over een kam te scheren. Ik blijf gewoon mezelf, anders gaat het bij voorbaat al mis. Totaal geen zin om me in allerlei zogenaamd tactische bochten te wringen ook.



Je hebt mail trouwens!
Bij mij ging die vlieger ook niet op. Hij kwam film kijken en samen koken. Was geen open invitatie tot wilde seks. Wat ook niet is gebeurd. Gentleman issie.
Alle reacties Link kopieren
Grumpy jullie zijn toch beiden gewoon hartstikke Nederlands?
Ja oh heb ik daar overheen gelezen? Gedeeltelijk waar, hij is Amerikaans/nederlands.
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke Westers dus. Das wel een ander slag man.
Over het algemeen wel maar vergis je denk ik niet... westerse mannen kunnen vaak ook maar aan 1 ding denken als ze binnen mogen komen in je huis.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex relaties met buitenlandse man begon ook vrij direct, snel bij elkaar thuis e.d. Heeft de serieusheid van die relaties niet op een negatieve manier beinvloed. Het kán dus echt.

Pech met Hollandse mannen die maar een ding willen ken ik ook. Vooral van verhalen van vriendinnen.

Kortom: ik vind het echt lastig om te stellen dat het een het ander uitsluit. Frizz heeft zeker wel een punt, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat dan Philein? Misschien waren jouw relaties wel heel anders gelopen als je opstelling anders was geweest. Maar goed, ik ben het wel weer met jou eens dat je wel jezelf moet kunnen blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:grumpycat1983 schreef op 03 maart 2014 @ 12:34:

Over het algemeen wel maar vergis je denk ik niet... westerse mannen kunnen vaak ook maar aan 1 ding denken als ze binnen mogen komen in je huis.Maar een Westerse man kan prima van een ONS je wettig echtgenoot worden.
Alle reacties Link kopieren
ik hou het niet bij zo hard gaat het hier zeg.... wauw.



Wat een positieve berichten vooral. leuk leuk!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Die relaties zijn verbroken om verschillende redenen, die sowieso niets met seks te maken hadden als je daar op doelt, haha.



Wat betreft ONS-en: dat fenomeen gaat in mijn wereld sowieso niet samen met iets serieus. Dat is voor één keer. Ik zou nooit met iemand zomaar, of op korte termijn, het bed induiken als ik serieuze intenties heb. Nooit gedaan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven