Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Meesje ik vind: je gaat alleen daten als je zin hebt. Als je geen zin hebt ben je er gewoon niet aan toe, toch?
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt Frizz, maar ik zou het wel heel leuk vinden om iemand te vinden die me aanvult en wie ik aanvul...kortom tzt van date tot relatie lijkt me heerlijk ! (Maar dan wel met iemand waarbij alles klopt!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 04 maart 2014 @ 20:23:

[...]





Het gaat minder om zijn antwoord en meer dat hij weet waar hij met mij aan toe is. Mijn vrienden krijgen een rolberoerte als ik de date door laat gaan. En terecht. Want ik weet stiekem allang dat ie gewoon een player is. En ik voel het echt verschrikkelijk aan me trekken, ik vind dat leuk en interessant en spannend. Zucht.

In dit geval zou ik denken: je bent volwassen. Who cares? Als jij zin hebt in iets spannends en interessants, dan kun je toch zelf uitvogelen wat je ermee wil? Jouw vrienden staan hier toch verder buiten, of gaan ze je ontvrienden als je tóch met hem date?

Heb je intenties duidelijk en handel daarnaar. Niet groter maken dan het is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken mijn Tinderliefje sinds begin januari, een week later (na intensief appen en daten) besloten er samen voor te gaan.....en nu, 2 maanden later, hebben we nog steeds dikke "verkering"
Alle reacties Link kopieren
Meesje, vooral je gevoel volgen. Als je ergens geen zin in hebt, vooral niet doen.

Eerder al genoemd, maar wel een goeie: Tinder is een soort vijver. Wees vooral niet blij bij elke vis die je vangt, het kan altijd groter en bijzonderder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 04 maart 2014 @ 20:30:

[...]



In dit geval zou ik denken: je bent volwassen. Who cares? Als jij zin hebt in iets spannends en interessants, dan kun je toch zelf uitvogelen wat je ermee wil? Jouw vrienden staan hier toch verder buiten, of gaan ze je ontvrienden als je tóch met hem date?

Heb je intenties duidelijk en handel daarnaar. Niet groter maken dan het is.



Mijn vrienden hebben niet eens FB, waar moet ik ze ontvrienden?

En ze hebben een goede reden om hier een rolberoerte van te krijgen, dat ben ik helemaal met ze eens. Het gaat er niet om dat ik tegen hen in zou willen gaan, het gaat er juist om dat ze gelijk hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 04 maart 2014 @ 20:29:

Dat klopt Frizz, maar ik zou het wel heel leuk vinden om iemand te vinden die me aanvult en wie ik aanvul...kortom tzt van date tot relatie lijkt me heerlijk ! (Maar dan wel met iemand waarbij alles klopt!)Join the club. Zou iedereen dat niet fijn vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:sansastark schreef op 04 maart 2014 @ 20:33:

Ik ken mijn Tinderliefje sinds begin januari, een week later (na intensief appen en daten) besloten er samen voor te gaan.....en nu, 2 maanden later, hebben we nog steeds dikke "verkering"

Wat leuk! Grappig wel dat dat zo kan lopen he, zo zie je maar dat de liefde in een klein hoekje kan zitten.

Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 04 maart 2014 @ 20:35:

[...]





Mijn vrienden hebben niet eens FB, waar moet ik ze ontvrienden?

En ze hebben een goede reden om hier een rolberoerte van te krijgen, dat ben ik helemaal met ze eens. Het gaat er niet om dat ik tegen hen in zou willen gaan, het gaat er juist om dat ze gelijk hebben.

Bedoel meer dat ze jou dan zouden ontvrienden als je wat met die gast gaat doen, hoe dan ook. Maar dat was natuurlijk een grapje.

Ik zou me vooral wat meer richten op wat je zelf wilt, niet van wat je vrienden willen. Heb je wat te verliezen? Je bent duidelijk benieuwd naar hem. Dat zou voor mij al genoeg reden zijn om hem toch te ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk heb ik iets te verliezen als ik me echt met hem zou inlaten. En amper iets te winnen, behalve een beetje lol.
Alle reacties Link kopieren
Dus je bedoelt dat je bang bent dat je gevoelens voor hem krijgt, terwijl hij je playt?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg standaard gevoelens als ik seks heb met iemand. Dus iets beginnen voor de lol is sowieso geen optie voor mij. Wat blijft er dan nog over?
Alle reacties Link kopieren
Maar als je een relatie wilt begint het dan niet met daten? Daarom moet ik eigenlijk alle schaamte weg doen en gewoon gaan daten.. Keuze genoeg. Toch?!?
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik wist niet dat je al bij de stap 'seks' was. Als dat is wat hij in je oproept, dan is het misschien beter om voorzichtig te zijn inderdaad Frizzel...
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 04 maart 2014 @ 20:50:

Oke, ik wist niet dat je al bij de stap 'seks' was. Als dat is wat hij in je oproept, dan is het misschien beter om voorzichtig te zijn inderdaad Frizzel...Nou ja wat blijft er over dan, als hij niet open staat voor een relatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 04 maart 2014 @ 20:49:

Maar als je een relatie wilt begint het dan niet met daten? Daarom moet ik eigenlijk alle schaamte weg doen en gewoon gaan daten.. Keuze genoeg. Toch?!?Maar wat houdt je dan tegen, geen zin of schaamte?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 04 maart 2014 @ 20:52:

[...]





Nou ja wat blijft er over dan, als hij niet open staat voor een relatie?

Hebben jullie het daarover gehad? Ik bedoel, wat weet je nu van hem?

Kijk, bij hele slechte vibes moet je die gewoon serieus nemen natuurlijk, maar toch zou ik niet direct alles afketsen. Maar misschien ben ik te nieuwsgierig aangelegd.

Als je rationeler bent en veel waarde hecht aan wat je vrienden van je willen, dan zou ik hem gewoon acuut wissen, klaar, en met een Hollander aanpappen.
Alle reacties Link kopieren
Dat je Nederlands bent en geen Nederlands netwerk hebt frizz



Ik weet niet welke leeftijd je hebt frizz, maar als mijn vriendinnen op date zouden gaan met een man waarvan we allemaal weten dat het ellende is, zou ik wel denken: hoe oud ben je nou? Wil je zo graag aan een man?



Leuk sansastark, geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hecht waarde aan wat goede keuzes zijn voor mij, en daar hebben mijn vrienden soms een betere kijk op dan ik.



Nou kan ik wellicht heel rechtlijnig zijn, maar naar mijn idee zijn er 3 soorten mannelijk contact:

- relatie

- seks

- vrienden



Als je verwachtingen daarin niet hetzelfde zijn, wat moet je dan eigenlijk met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Maar heeft hij zíjn verwachtingen uitgesproken dan? Wat zoekt ie, of wat niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:meestmistig schreef op 04 maart 2014 @ 21:02:

Dat je Nederlands bent en geen Nederlands netwerk hebt frizz



Ik weet niet welke leeftijd je hebt frizz, maar als mijn vriendinnen op date zouden gaan met een man waarvan we allemaal weten dat het ellende is, zou ik wel denken: hoe oud ben je nou? Wil je zo graag aan een man?



Leuk sansastark, geniet ervan.Als er iemand is die juist geen enkele moeite doet om aan een man te komen ben ik het wel. Dus zó graag hoef ik er nou ook weer niet eentje. Maar toch ben ik blijkbaar bevattelijk voor geflirt van een foute kerel. En dat is op zich nu ook weer niet zo gek toch? Hij is erg mooi en goed met woorden.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je dilemma Frizz. Lastig.

Foto?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 04 maart 2014 @ 21:03:

Maar heeft hij zíjn verwachtingen uitgesproken dan? Wat zoekt ie, of wat niet?



Hij houdt van zijn vrijheid zegt ie. Maar als ik erop doorvraag staat ie ook 'zeker' open voor 'de Ware'.



Maar als je het mij vraagt is ie gewoon een mooie jongen die veel aandacht krijgt en daar erg van geniet. En ik merk geen echte interesse in mij, het voelt als vermaak. Helemaal goed hoor, maar niks voor mij. Al helemaal niet als we ons in dezelfde kringen bevinden.
Alle reacties Link kopieren
Wil je hem overnemen? Wat heb je ervoor over?
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon bloedirritant dat het je dan toch trekt. Ik herken het ook hoor, maar laat je alsjeblieft niet meeslepen. Jij weet net zo goed als ik dat deze mannen daar heel goed in zijn.



En tja, overnemen. Ligt eraan wat zijn intenties zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven