Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat sommige van jullie het zo fijn vinden om te slapen, ik juist het tegenovergestelde. Mijn relatie is nu sinds vorige week zondag voorbij, en als ik slaap heb ik steeds dromen dat we nog "samen zijn" en alles zo perfect is, Vreselijke manier om wakker te worden..



Ik heb mijn ex overigens op alles direct verwijderd. Merk wel dat als ik even niets te doen heb, haar ontzettend mis.
Alle reacties Link kopieren
Oke, de mist ingegaan. Gewhapt. Of hij mijn kaartje nog had kunnen verkopen. Wat een lulsmoes van mezelf. Dat had ie. Verder wat over en weer zitten tikken. Hij voelt zich nog hetzelfde als woe. Lees: niks dus.



Ik zou hem wel door die telefoon willen trekken!!! Gvd. 2,5 jaar samen en meneer voelt niks dat het over is. Gaat alleen maar naar borrels en feestjes. Niks, niks, niks "ik vind het ook moeilijk. Of "ik mis het ook". Of ik heb er ook verdriet van."



Ik ben er gewoon stil van. Dat kan toch niet?!
knuffel pollewop..

Hij zal als veroorzaker ook niks van zijn ellende aan jou laten weten. Hij zal vast ook verdriet hebben maar denk dat ie dat niet laat zien...

Ik begrijp dat het moeilijk is....ik had een paar weeken terug ook een berichtje gestuurd met ben ik nou zo stom of mis je mij nou helemaal niet? en hij gaf toe dat hij het ook moeilijk had.

mannen laten het denk ik niet zo zien...sterkte!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vertik het om iets in die richting te vragen. Ik vraag niet of hij me mist, wat ie voelt enz. Voor vandaag kan ie echt in de stront zakken. Mènn, waar heb ik al die tijd voor gevochten?
Alle reacties Link kopieren
Pollewop: herkenbaar. Hij wil zijn verdriet vast niet delen om je niet meer te kwetsen en omdat zoiets terg hoop geeft.



Ik had enkele weken geleden ook gevraagd of hij dan nooit meer aan me dacht. Hij zei dat hik nog elke dag aan me dacht en dat hij het ook moeilijk heeft. Dat is ook niet fijn om te horen want dan denk je bij jezelf waarom heb je het dan uitgemaakt.



Onthoud dat mannen hun gevoelens niet snel zullen delen. En dat plezier hebben is afleiding. Mannen zoeken afleiding na een breuk. Zoveel mogelijk op de planning om daarom zo weinig mogelijk te piekeren.
Je kan altijd leuke mensen ontmoeten, zolang je er maar voor open staat.
afleiding bij vrouwen die zich aanbieden? snap vrouwen niet die achter een man aangaan die een relatie hebben...ok, hij liet het ook toe. hij heeft er niks mee gedaan. Maar staat op elke foto aan hem vastgeplakt...zucht
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 30 juni 2014 @ 21:46:



Ik wil geen contact omdat ik wil dat hij me gaat missen. Maar dat is natuurlijk niet de juiste focus. Dus ik moet naar 'ik wil zelf geen contact, omdat ik wil uitrafelen waarom ik dit verdriet voel. Om hém, als persoon en relatiemateriaal , of om het wegvallen van heel veel (dagelijkse) dingen en zekerheden, de aandacht, het speciaal zijn voor iemand enz enz."



@pollewop ik snap je frustratie, verdriet en boosheid. Gebruik die boosheid. Hierboven een citaat van jou. Je wilt dat hij je mist, toch? En je krijgt die bevestiging niet.



Die boosheid gebruiken om je focus te verzetten.



Ach, betweterige woorden van ne, terwijl ik zelf aan alle kanten de bocht uitvlieg.

Alle reacties Link kopieren
Maka: klopt, jouw ex had een keuze. Maar ik ben rancuneus genoeg (slechte eigenschap) om al die vrouwen k*twijven te vinden. En die vastgeplakte troela voorop. Wat dénkt ze wel niet? Ik hou van vrouwen die solidair zijn met hun soortgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Thnx overigens voor alle bemoedigende woorden. Sneeuwklokje: we vliegen allemaal wel eens uit de bocht in dit proces. Ik hou me maar voor dat dit met vallen en opstaan gaat.
jep, door liefde kan je hoog vliegen en dus hard vallen...
Alle reacties Link kopieren
De ellende is: ik weet dat ex het moeilijk heeft met onze breuk. Hij mist me (volgens mij), maar ziet een relatie niet meer zitten. Hij gelooft niet dat ik kan veranderen.



Ik doe mijn best, werk aan mezelf, loop bij psych. Maar ja, ik heb hem echt te veel gekwetst... Hij wil niet.



Ik moet dit accepteren. Soms denk ik weleens: ex, doe iets waardoor ik vreselijk boos op je word.... Maar dat gebeurt niet....



Ben af en toe wel heel erg boos. Dan vind ik dat hij ook schuldig is aan de situatie enzo. Maar echt heel erg bios op ex? Nee.....
je zit net in een andere positie dan mij. dus dat is dan toch weer anders.

Spijt is heel vervelend. Blijf werken aan jezelf en wie weet wat het dan weer brengt. Het is allemaal nog best vers.
Ok. Zwakte dag vandaag.. Heb hem ook een berichtje gestuurd of die so Nice..nou sarcastisch is bedoeld...? Heb nu al spijt,
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Pollewop, alsof hij niks voelt. Ook geen teken van leven van hem (alles verwijderd). En ik stuur niks. Gisteravond vroeg ik me af of ik niet moest laten weten dat ik hoop dat het goed met hem gaat, maar dat is eigenlijk maar een verkapte manier om een reactie terug te krijgen. Niet gedaan dus. Hij heeft hier nog wat spullen staan, dus ik hoor vanzelf wel weer iets. Vannacht wel lang geslapen. Ben pas een uurtje wakker. Dat is wel lekker.



Het is nu een week geleden...



Sterkte vandaag dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb enorm veel verdiet, wil ex terug, heb fouten gemaakt, maar probeer net als jullie mijn ex los te laten.



Wel merk ik (en jullie denk ook) een verschil: ik heb de stekker uit onze relatie gehaald. Mijn ex is degene die zich gekwetst voelt.



Ik heb zelf, net voor onze relatie eindigde, gezegd dat ik van hem houd. Dat was (is) ook echt waar. Ik snap als hij dat nu niet gelooft en denkt dat ik toen loog. Lees dit ook in jullie verhalen terug.



Ik blijf meelezen, maar mij op de achtergrond houden wat reacties betreft. Ik kan van jullie leren, maar kan jullie niet echt van advies voorzien.
quote:maka22 schreef op 06 juli 2014 @ 12:04:

Ok. Zwakte dag vandaag.. Heb hem ook een berichtje gestuurd of die so Nice..nou sarcastisch is bedoeld...? Heb nu al spijt,Een mens is eenmaal zwak kun je niets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwklokje: toch vind ik het wel fijn om ook jouw kant te lezen. Dat je een week van tevoren zegt dat je van hem houdt, en dat je dat ook echt meent (meende). Dat mijn ex me ook nog aansprak met mijn koosnaampje enz. Dat voelt nu ook zo 'gelogen'. Maar het kan dus wel, dat je dat beide zo voelt tegelijk.



Maka: het is geen goed antwoord van me, maar ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.



Laten we doorgaan met vandaag niks (meer) sturen.

Blauwe Bes: jij ook, probeer het. Ik had ook zo'n verkapte vraag. Nu al spijt van.
Moeilijke dag vandaag heel de dag piekeren.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad moeilijke dag,

Ik wil hem wat sturen om een reactie uit te lokken gewoon wat van hem horen.



Maar voor alsnog ga ik dit gewoon niet doen, lekker sterk blijven. Ben net naar de zee geweest en zonder telefoon. Heeerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Totaal van slag. Net met ex gezoend. Heb hem weggestuurd.
quote:real-eyez schreef op 06 juli 2014 @ 17:08:

Inderdaad moeilijke dag,

Ik wil hem wat sturen om een reactie uit te lokken gewoon wat van hem horen.



Maar voor alsnog ga ik dit gewoon niet doen, lekker sterk blijven. Ben net naar de zee geweest en zonder telefoon. Heeerlijk!



Ik ken dat gevoel iets sturen om toch iets te horen van hem. Maar gewoon sterk blijven meid hoe moeilijk dat het ook is. Het is alsof wij aan het afkicken zijn haha

Ik ga sterk blijven en niets sturen. Het is meer dan een week geleden dat ik niets heb gestuurd. Mijn laaste sms aan hem was dat ik er klaar mee ben en ik het zat ben zijn gedrag. Hij stuurde mij een sms ik hoop dat je mij begrijpt en we zien elkaar gauw.

Ik heb niets meer terug gestuurd.
quote:sneeuwklokje74 schreef op 06 juli 2014 @ 17:16:

Totaal van slag. Net met ex gezoend. Heb hem weggestuurd.Kwam hij zijn spullen ophalen? Of had je met hem afgesproken.
Alle reacties Link kopieren
Hij kwam langs. Ik had een kassabon van iets van hem dat stuk was...



Ik sta te trillen als een rietje. Shit, dit had niet moeten gebeuren.
quote:sneeuwklokje74 schreef op 06 juli 2014 @ 17:32:

Hij kwam langs. Ik had een kassabon van iets van hem dat stuk was...



Ik sta te trillen als een rietje. Shit, dit had niet moeten gebeuren.Is er geen kans dat het goed komt tussen jullie? Of wilt hij niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:rebaca schreef op 06 juli 2014 @ 17:44:

[...]





Is er geen kans dat het goed komt tussen jullie? Of wilt hij niet meer.In principe geen kans op goedkomen, wel hoop (maar ook twijfel). (Lang verhaal. Zie mijn topic: doorgaan of stoppen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven