Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een nieuwe openen:

EX MET RUST GELATEN, NU ROMMELEN IN DATELAND...



Als ik weet hoe ik naar dat topic link zal ik dat nog even doen.
Alle reacties Link kopieren
Monroe, Pollewop en Maka, wat goed om te lezen dat het beter met jullie gaat! Ik heb vorig jaar zoveel aan dit topic gehad toen ik door het diepe liefdesverdriet-dal ging. MG wat is lfvd een hel. Nu bijna een jaar na de breuk en 6 maanden geen contact vind ik het gemis soms nog steeds moeilijk. Maar elke keer als ik erover denk om contact te zoeken, kijk ik weer even hier en dan weet ik niet weer dat ik het niet moet doen. Dus thx ladies!

En daten voelt idd raar als je er nog niet klaar voor bent, maar het is wel een heerlijke afleiding. Helemaal als je ineens merkt dat je toch gevoelens begint te krijgen voor iemand. Helaas niets geworden, maar oh wat fijn om te weten dat er nog meer leuke mannen bestaan naast mijn ex!
Hee rebaca... Ik kan niet zeggen dat ik een vriend heb. Meer een soort van iets. Vanwege omstandigheden kan het evrn niet anders. Maar aan de andere kant is het een goede test voor me om te kijken wat ik wil met deze relatie en met mijn leven.

Hee monroe,...is tie al geopend? Ik ga zo checken!
@tirol, fijn dat deze topic je geholpen heeft. Ga je mee naar het andere?
Oke maka je moet doen wat beste voor jou voelt. Ooit zullen wij wel de juiste man vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,



ik weet dat dit een oud topic is, maar ik ga momenteel door mn ergste liefdesverdiet periode ooit geloof ik...en heb wat berichten in dit topic gelezen, en ZO herkenbaar! volgens mij helpt het van je aftypen en dit forum onwijs, maar is dit topic nog actief en zijn er anderen die hier ook doorheen gaan? Of kan ik beter meedoen in het andere topic?
Hallo Shiny,



Wat ontzettend naar dat je in deze situatie zit. Deze topic is niet meer actief omdat de meeste van ons weer verder zijn gegaan en dit topic helpt ons niet met het verwerken. Ik zou dus eerder bij een andere topic aansluiten of een nieuwe maken.



Tips:

- Het kost tijd

- Leuke dingen doen maar ook je rust pakken

- Lief zijn voor jezelf

- Eerlijk zijn naar jezelf en kijken naar wat je intenties zijn

- Soms mag je gewoon verdrietig zijn, want het is klote

- Soms heb je rotbuien maar soms voel je je in eens weer een stuk beter

en dat is heeeeel normaal.



Sterkte en ik hoop dat je snel een groepje vind waar je steun uit kan halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven