Hij date met twee vrouwen

13-10-2014 16:01 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het daten met iemand en hij heeft eerlijk laten weten dat hij ook nog met iemand anders aan het daten is. Hij vindt ons allebei heel leuk, maar beseft ook dat hij op een gegeven moment een keuze moet maken, al heb ik wel de indruk dat hij dat erg lastig vindt. Ik vind hem oprecht heel leuk.Ik wil natuurlijk dat hij mij kiest, maar ik ben niet van plan heel lang een van de twee te zijn.

Wat zouden jullie doen? Nog ideeën hoe het best hiermee om te gaan? Iemand ervaring hiermee?
Eerlijkheid is in dit geval zwaar overrated. Hij is gewoon een sluwe vos.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zoiets. Ik heb een man via Tinder ontmoet. Geen idee waar het heengaat hoor, maar het was tot nu toe gezellig. Ik ben zelf nog niet verliefd, maar het is best spannend allemaal. Hij had al eerlijk verteld dat hij ook nog met een andere vrouw had gebeld, ook via Tinder. Toevallig ken ik die vrouw ook nog! Tja, dat heb je dan weer via zo'n dating app he.



Maar gister zei hij dat hij Tinder van zijn telefoon had gegooid. Ik nu ook. Al dat gedoe eromheen, dat vind ik gewoon niet leuk nu. Ik heb maar niet meer naar die andere vrouw gevraagd, ik laat hem daarin maar vrij. Het is ook nog niet echt iets tussen ons, en ik wil mezelf ook niet gek maken daarmee. Plus ik wil niks overhaasten. Ik zie wel. Maar ik ga wel tegen hem zeggen dat als hij de ene avond bij een vrouw is en de andere weer bij mij hij mij echt moet laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Vicky dat vind ik zo zwak 'dan moet hij laten gaan.' Je geeft iemand zo veel macht, wanneer hij nou jullie allebei blijft zien, dan laat je hem toch gaan. Al die vrouwen met een man die niet trouw is of bezet zeggen: ik wacht tot hij beslist.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik weet alleen 1 ding heel zeker, als ik die andere vrouw was waar hij al 5 dates mee heeft gehad en mij kwam ter oren dat hij intussen een andere vrouw aan het daten was, ik acuut een punt zou zetten achter onze prille relatie. Zo zou ik mij zo niet laten behandelen. Ik wil geen keuze object zijn.



Dan zou jij dus vanzelf keuze 1 zijn. Na verloop van tijd komt er vanzelf weer iemand voorbij waar hij ook een oogje op heeft. Kan hij weer het keuze project opstarten.



Slimme man, dat dan wel weer, er zijn altijd vrouwen die er in trappen en wachten tot zij gekozen worden. Mens, dit wil je toch zelf niet.



God weet hoe lang hij al in dit patroon werkt en nog gaat voortzetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vicky schreef op 14 oktober 2014 @ 19:21:

Ik heb maar niet meer naar die andere vrouw gevraagd, ik laat hem daarin maar vrij.



Maar ik ga wel tegen hem zeggen dat als hij de ene avond bij een vrouw is en de andere weer bij mij hij mij echt moet laten gaan.



tuurlijk.... (en dat allemaal op goed vertrouwen!)



wat een tegenstrijdige onrust...
Maar gister zei hij dat hij Tinder van zijn telefoon had gegooid. Ik nu ook. Al dat gedoe eromheen, dat vind ik gewoon niet leuk nu. Ik heb maar niet meer naar die andere vrouw gevraagd, ik laat hem daarin maar vrij. Het is ook nog niet echt iets tussen ons, en ik wil mezelf ook niet gek maken daarmee. Plus ik wil niks overhaasten. Ik zie wel. Maar ik ga wel tegen hem zeggen dat als hij de ene avond bij een vrouw is en de andere weer bij mij hij mij echt moet laten gaan.



Vicky, wat wil jij? Waarom die afwachtende houding? Als hij de ene dag bij haar en de andere dag bij jou is dan zet je hem toch de deur uit! Waarom moet hij je dan laten gaan. Je geeft hem teveel macht.



Beslis zelf wat je wilt!
quote:Reiger100 schreef op 14 oktober 2014 @ 13:18:

[...]





Dit is nu net het probleem hier: er blijken *2* 'echte matches' te zijn! Dat is heel wat anders dan het proces dat jij beschrijft.Nee hoor... Ik heb ook wel meerdere mannen tegelijk gedate en dan kon het zijn dat hij na 5 dates pas af bleek te vallen.. of na 8. Daarvoor was hij een mogelijke match.
Wat vertelde je dan tegen ze Elfq? Dat ze met elkaar in competitie lagen? Of niks?
Wat waffeltje zegt. Je ben geen willoos wezen, TO.
Oh, en viva-amber eerder al. Sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 14 oktober 2014 @ 19:42:

Vicky dat vind ik zo zwak 'dan moet hij laten gaan.' Je geeft iemand zo veel macht, wanneer hij nou jullie allebei blijft zien, dan laat je hem toch gaan. Al die vrouwen met een man die niet trouw is of bezet zeggen: ik wacht tot hij beslist.



Ik bedoel eigenlijk meer dat hij daar dan eerlijk over moet zijn en dat ik dan niet met hem verder wil.



Het is nu nog wat aftasten en vrijblijvend (voor beiden). Maar als we elkaar echt vaker gaan zien dan wil ik dus niet dat het zo vrijblijvend blijft.
Alle reacties Link kopieren
quote:waffeltje schreef op 14 oktober 2014 @ 20:27:

Maar gister zei hij dat hij Tinder van zijn telefoon had gegooid. Ik nu ook. Al dat gedoe eromheen, dat vind ik gewoon niet leuk nu. Ik heb maar niet meer naar die andere vrouw gevraagd, ik laat hem daarin maar vrij. Het is ook nog niet echt iets tussen ons, en ik wil mezelf ook niet gek maken daarmee. Plus ik wil niks overhaasten. Ik zie wel. Maar ik ga wel tegen hem zeggen dat als hij de ene avond bij een vrouw is en de andere weer bij mij hij mij echt moet laten gaan.



Vicky, wat wil jij? Waarom die afwachtende houding? Als hij de ene dag bij haar en de andere dag bij jou is dan zet je hem toch de deur uit! Waarom moet hij je dan laten gaan. Je geeft hem teveel macht.



Beslis zelf wat je wilt!Ik weet zelf ook helemaal nog niet wat ik met hem wil. Ik wil hem (nog) helemaal niet beperken in zijn daten. Als hij me nu zou zeggen dat hij ook met die andere vrouw heeft afgesproken en bv met haar naar bed is geweest dan hoef ik hem niet meer. Zo is het. Het contact met hem is open en eerlijk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Dat is de natuur, lieve schat. Monogamie is niet aan ons mannen besteed. Het is de bedoeling dat wij ons zaad zo veel en zo vaak mogelijk naar buiten schieten.


Kom hierrr jij Neanderthaler jij!

Zelfs al zit je propjes te schieten op een vrouwenforum
Alle reacties Link kopieren
Er praten2 groepen mensen door elkaar heen daarom begrijpen jullie elkaar niet. De ene date is de andere date niet. Soms date je omdat je DIE persoon DE allerleukste persoon op aarde vindt en heel graag wil dat hij dat ook vind (verliefd dus) en soms ga je op date omdat je gewoon wil zien waar het schip strand (als in: niet verliefd. Wel leuk. We zien wat er gaat gebeuren).

TO, is het date 1. Dan moet je wegwezen. Want dan gaat die knul je hart breken. Of anders wel de situatie. Jij wil echt niet tien jaar verder zijn en altijd 'dit' verhaal als verleden samen hebben.



Is het date 2 ja dan kan je er best mee doorgaan. Tot hij voor jou date 1 wordt en hij heeft nog niet gekozen. Kiest hij voor die tijd wel, kan het best goed komen. Maar ben jij inmiddels wel zo verliefd en hij kiest (nog) niet dan gaat het heel moeilijk zijn om te stoppen. En eigenlijk is het dan al te laat want dan zul je het wel voelen. En liefdesverdriet sucks. Aan de andere kant... Een gebroken hart hoort er helaas ook bij.



Ik vind je af en toe wel een beetje naïef overkomen. Want alle positieve berichten begrijp je wel maar alle mensen die je waarschuwen weten niet waar ze het over hebben. Dat is natuurlijk niet zo. Ook zij hebben waarschijnlijk dit meegemaakt daarom zeggen ze het juist tegen je. Om je te helpen. Daarom: ik hoop dat het jou juist niet gebeurd en dat hij voor jou kiest en snel. En zo niet dan is hij een eikel en weet jij volgende keer beter. Dus win win situatie.
Ik zou meteen voor hem passen. Wat een popi jopi...
Weet je wel zeker dat zij ook van jou af weet, het hele verhaal dan?
quote:courtisane schreef op 14 oktober 2014 @ 21:05:

Wat vertelde je dan tegen ze Elfq? Dat ze met elkaar in competitie lagen? Of niks?Ik zei altijd dat ik mezelf als vrij beschouw tot er exclusiviteit afgesproken is..en van hem ook niet verwacht dat hij zich al aan mij bindt.. als we elkaar nog aan het leren kennen zijn. De grens ligt bij sex.. Als hij of ik sex hebben met elkaar of met een ander.. is er vanaf dat moment nog maar 1 persoon in beeld.
Geen speld tussen te krijgen Elf.



Maar verschil met situatie TO is dat

A/ de andere "kandidate" concreet gemaakt is, toegelicht

B/ sex ongetwijfeld al speelt.



Gewoon genieten voor die (foute) gast dus.
Daar zou ik voor passen ja.. als er al sex speelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het eigenlijk wel. Ze staan in de rij. Hij heeft gewoon keuze, dan wil je toch het beste? Hij is eerlijk. Ook over de seks met de ander. Dat zij zich hier trouwens voor leent zeg, seks hebben met iemand die je ontzettend leuk vindt terwijl hij nog aan het rondneuzen is wie hij leuker vindt. Daar zou ik dus wel voor bedanken.
Het lijkt wel boer zoekt vrouw hahaha.

En als hij je dan uiteindelijk kiest, moet je de rest van je leven dankbaar blijven.

Halloooooo je bent toch geen marktwaar. Dumpen dus
Ik zou zeggen: graag of niet.

Dus als hij die andere mevrouw niet wil dumpen zou ik hem dumpen.
quote:Vicky schreef op 14 oktober 2014 @ 19:21:

Ik heb ook zoiets. Ik heb een man via Tinder ontmoet. Geen idee waar het heengaat hoor, maar het was tot nu toe gezellig. Ik ben zelf nog niet verliefd, maar het is best spannend allemaal. Hij had al eerlijk verteld dat hij ook nog met een andere vrouw had gebeld, ook via Tinder. Toevallig ken ik die vrouw ook nog! Tja, dat heb je dan weer via zo'n dating app he.



Maar gister zei hij dat hij Tinder van zijn telefoon had gegooid. Ik nu ook. Al dat gedoe eromheen, dat vind ik gewoon niet leuk nu. Ik heb maar niet meer naar die andere vrouw gevraagd, ik laat hem daarin maar vrij. Het is ook nog niet echt iets tussen ons, en ik wil mezelf ook niet gek maken daarmee. Plus ik wil niks overhaasten. Ik zie wel. Maar ik ga wel tegen hem zeggen dat als hij de ene avond bij een vrouw is en de andere weer bij mij hij mij echt moet laten gaan.

"Hij mij echt moet laten gaan"?!

WTF waarom leg je de bal / de beslissing / de macht bij hem neer.

Kom op voor jezelf. Als hij niet aan jouw voorwaarden kan of wil voldoen dan weet je toch genoeg en kap je het toch zelf af?!
Leuk hoor, hoe hij jullie tegen elkaar uitspeelt.

En jullie maar je best doen om de leukste / lekkerste / geilste / whatever te zijn.



Echt

Trap daar toch niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven