Hoe vraag ik of hij een relatie wilt?

23-04-2014 00:29 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal! Ik zit een beetje in een ingewikkelde situatie en een beetje advies zou niet verkeerd zijn haha. Ik ben namelijk aan het daten met een super leuke jongen die ietsjes ouder is als ik( hij is 26 en ik net 19). Ik heb een beetje een foutje gemaakt door de eerste date al seks te hebben met hem, nja voorspel, terwijl het mijn eerste ervaring is op dat gebied maar het voelde wel goed. Ik heb hem dat overigens wel gelijk gezegd. Nu zie ik hem vaker en als ik bij hem ben gaan we altijd wel iets leuks doen en samen kletsen maar het loopt altijd uit op seks. Nu voel ik me behoorlijk verbonden met hem zeg maar, maar heb geen idee of hij een relatie wil en hoe ik zo iets hoor te vragen :s ik ben alleen een beetje bang dat hij het zeg maar alleen voor de seks doet maar aan de andere kant zou hij dan niet steeds ook wat leuks doen samen, toch? help !
anoniem_195600 wijzigde dit bericht op 23-04-2014 00:30
Reden: foutje
% gewijzigd
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
7 jaar vindt ik meer dan een ietsje ouder maar vooruit dat was niet je vraag.



Wat dacht je van de eerstvolgende keer dat je hem ziet gewoon vragen zeg x we daten nu al een tijdje en we hebben ook seks.

Ik zie dit eigenlijk wel als een relatie hoe kijk jij daar tegen aan?'



Dan hoor je wel wat hij er van vindt.
Alle reacties Link kopieren
Als hij het alleen voor de seks doet ben jij een beetje dom.



Heeft ie wel eens iets gezegd over een relatie of over z'n gevoel voor jou? Zo niet, weggaan
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsnem schreef op 23 april 2014 @ 00:35:

.



Heeft ie wel eens iets gezegd over een relatie of over z'n gevoel voor jou? Zo niet, weggaan



Ho ho ik zou niet zomaar weggaan. Voor het zelfde geld wil hij dolgraag een relatie met to maar durft hij dat nog niet uit te spreken. Of wil hij haar de ruimte geven om zelf te ontdekken wat ze wil of...of...

Van raden wat hij denkt of niet denkt wordt je niets wijzer.

Gewoon vragen dan weet je waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Oh sugarmiss dat klinkt behoorlijk eng om te doen! haha en mrsnem hij zegt wel altijd dat hij me heel leuk vindt en een soort van klik gevoel heeft is dat wat je bedoeld?
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook best wel eng. Je wil gewoon niet horen ik vind je een leuke meid maar een relatie zit er niet in. Maar die onzekerheid is ook niet leuk en nadat je je moed bij elkaar hebt geraapt en het gewoon gevraagd hebt dan ben je wel van die onzekerheid af.



Hopelijk is het wederzijds en ziet hij een relatie ook zitten dan ben je gewoon onwijs opgelucht en blij dat je het gevraagd hebt en zo niet dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en hoef je je tijd niet meer te verdoen met deze man.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook zeker bang om dat te horen, maar zo een vraag kan toch ook juist afschrikken? Dus dat hij een relatie misschien na een tijdje wel ziet zitten, want eest moet je ook wennen aan elkaar, maar als ik hem dat nu al vraag dat hij denkt van oh shit ze wilt nu al iets vast hebben.
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Je geeft weinig informatie. Hoe lang daten jullie al?



Je geeft zelf al aan dat je bang bent dat hij voor de seks date, daar zou ik mij toch echt te goed voor voelen.



Dat er een uitstapje aan vooraf gaat is slechts een "voorspel". Vindt hij leuk, vindt jij leuk en het eindigt in bed. Een win win siuatie dus (voor hem, als hij het alleen voor de seks doet).



Je komt er alleen achter als je je vraag opengooit. Dus trek de stoute schoenen aan en vraag het hem. Mocht hij zeggen dat hij daar nog niet helemaal uit is, dan even geen seks meer totdat hij het zeker weet. Zegt hij smoor op je te zijn dan vraag je hem gewoon om verkering.



Het is 2014, dus het mag.
Alle reacties Link kopieren
7 jaar verschil,is best wel wat, maar niet onoverkomelijk. Wat me niet duidelijk word, is of jullie nu neuken of niet? Je begint over seks, maar zwakt het af tot "nja, voorspel".



Verder een les die voor elke relatie met elke persoon zal gelden: niet raden maar vragen!



Vraag hem gewoon:"zeg, ben ik nou een scharrel of ben ik je vriendin?"



En OT, maar ik kan het niet aanzien: het is hij wil, niet hij wilT!
Alle reacties Link kopieren
We daten nu pas een week, dus ik ben denk ik ook iets te snel gaan hechten in die zin. Ik ben normaal ook echt niet zo dus, en had een heel ander beeld bij mn eerste keer, heb ook vaak genoeg nee gezegd tegen jongens, maar dit keer was het anders. Ik zit er zo erg mee omdat het zo snel is gegaan, maar het voelde goed dus waarom ook niet :p maar geen seks tot hij het zeker weet lijkt me wel een goeie oplossing! Nu alleen nog de moed bij elkaar schrapen om dat te vragen
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 23 april 2014 @ 00:57:



En OT, maar ik kan het niet aanzien: het is hij wil, niet hij wilT!Mijn excuses! en ja nu is er wel meer gaande dan alleen voorspel :p
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Wat je ook doet, doe het VEILIG. Ik was ook 19 hij 26 en mijn eerste ervaring. Super leuke jongen, populair en succesvol, maar ik wist nog niet hoe mannen kunnen zijn en daar had ik (onder andere) Die ervaring voor nodig.

Enige waar ik als ik er op terug kijk ECHT spijt van heb, is dat ik niet aandrong op het gebruiken van een condoom iedere keer dat we sex hadden want ondanks dat hij zei niets te hebben (en daar echt van overtuigd te zijn) heeft hij me besmet met herpes en ik hou dat voor de rest van mijn leven.

Die hele jongen bleek achteraf totaal niet te zijn wie ik dacht dat hij was en ging dus niet alleen met mij maar met tig anderen.



Als een man wél sex wilt maar je niet zeker bent van zijn intenties is mijn ervaring (ik ben inmiddels 30) dat hij niet serieus met je is en niet klaar om te settelen. Je intuïtie is de beste raadgever ooit alleen heb je misschien nog te weinig ervaring om te herkennen hoe hij in het leven staat en misschien kan je hem vragen om een relatie met je te hebben en te kijken of hij daar heel blij mee is en je op handen zal dragen. Zo niet, dan heb je daar sowieso je conclusie. Als ik je een ding kan meegeven (als oma) is het dat (en natuurlijk dat condoom ;))





Slaaaaplekker!
We daten nu pas een week, dus ik ben denk ik ook iets te snel gaan hechten in die zin



Nu zie ik hem vaker en als ik bij hem ben gaan we altijd wel iets leuks doen en samen kletsen maar het loopt altijd uit op seks. Nu voel ik me behoorlijk verbonden met hem zeg maar, maar heb geen idee of hij een relatie wil en hoe ik zo iets hoor te vragen :s ik ben alleen een beetje bang dat hij het zeg maar alleen voor de seks doet maar aan de andere kant zou hij dan niet steeds ook wat leuks doen samen, toch? help !



Een week pas!?! Dan al hechten?? Meisje toch, ga eens even een tijdje normaal met hem om, en niet iedere keer seks, sla het ook een over, gewoon om te kijken of hij je dan ook nog leuk vind.



Je loopt veels te hard van stapel, je kent het spreekwoord: hardlopers zijn doodlopers. Nou dat is hier van toepassing.



Ik krijg de indruk dat jij hem erg naar zijn ogen kijkt om hem te paaien, dat moet je dus niet doen, daar loop je op stuk.



Jullie kennen elkaar 1 week, kom op zeg, dan denk je toch niet al aan een relatie, dan ben je nog op onderzoek uit of je elkaar wel leuk vindt of niet.



Rustig aan dus, ik kan mij voorstellen dat hij zich, in dit prille stadium, ook nog niet uitspreekt.



Niet te welwillend je lichaam aanbieden dus, even aftasten of hij je dan ook nog leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik je OP las dacht ik , vraag het hem gewoon of draai het gesprek die kant op.

Na even verder gelezen te hebben vertel je dat je hem pas een week kent of jullie daten pas een week , tja even de rem er op misschien?

Na een week begin je niet over een relatie , en van hechten is dan toch helemaal nog geen sprake lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen hoe hij er in staat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Och meid, doe eens een beetje rustig aan! Je kent hem pas een week!! Dan ga je toch nog niet over een relatie beginnen?!
Niet! Een week is veel te snel. Laat het nog een paar weken zoals het is. Dan groeit het vanzelf zo. Nu bestaat de kans dat je hem afschrikt.

Rustig aan meid!
Alle reacties Link kopieren
Hoe wanhopig ben jij dat je iets al na een week een relatie wil noemen?
Wanhopig? Het meisje is 19, ze heeft eerder wat te leren dan het meteen wanhopig te noemen.
Je maakt een wat bange, afhankelijke indruk op mij. Dus vermoedelijk ook op hem. Houd in gedachten dat hij je doorziet en in een categorie onderbrengt, namelijk de meisjes die een relatie met hem willen, en dat hij daar al slimme reacties op verzonnen heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 april 2014 @ 07:43:

Gewoon vragen hoe hij er in staat.

Ik denk dat dit de enige optie is die er is.



Maar jullie kennen elkaar nu 1 week. En dan al elke keer seks?

Hoeveel is dat dan? Elke dag of zo?



Ik vind het een moeilijk geval en durf echt niet te voorspellen hoe zijn reactie zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het niet nu al vragen haha maar ik wil weten of hij me meer als fuck buddy ziet of wel iets wat naar een relatie toe gaat zeg maar
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 11:48:

Ik wil het niet nu al vragen haha maar ik wil weten of hij me meer als fuck buddy ziet of wel iets wat naar een relatie toe gaat zeg maarNou dan vraag je dat toch gewoon? Op een luchtige manier.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag hopen dat er condooms worden gebruikt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 23 april 2014 @ 11:52:

Ik mag hopen dat er condooms worden gebruikt.Als je 19 en 26 bent mag ik toch wel hopen dat dat bekend is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven