Hopeloos in de liefde?

22-10-2014 13:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de adviezen!
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees, vind hij je wel leuk! Ik ben zelf geen expert op het gebied (21 en nog nooit ene vriend gehad), maar als hij je knuffelt en daarna vraagt of je nog wilt blijven, zou ik dat als een vorm van interesse vanuit zijn kant zien. Aan de andere kant heb ik een vriend die mij ook altijd knuffelt, maar hij heeft al een relatie. Ik denk dat je het zelf het beste voelt of iemand je leuk vind of niet, en gezien het feit dat de knuffel voor jou voelde als meer dan vriendschappelijk, denk ik dat jij wel weet hoe de vork in de steel zit.



Succes! Enne, gewoon eens iets leuks zeggen of vragen of hij eens iets wil doen na het werk! ;)
Alle reacties Link kopieren
Print dit nu eens uit, en laat het hem lezen. Kan wel zeggen dat je met hem moet praten, maar dat durf je waarschijnlijk niet eens.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, niet laten lezen. Das raar. Ga gewoon eens mee in je gevoel. Denk niet teveel na over hoe alles gaat, wat hij bedoelt en of jullie een toekomst hebben. Laat het gewoon gebeuren en proberen je angst eens te negeren. Wat is nu het ergste wat er kan gebeuren? Je moet misschien een soort grens over omdat je anders nooit zult weten hoe het zou kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Voelt jouw connectie met hem als iets tijdelijks of zie je potentie voor de toekomst? Probeer antwoord te geven vanuit je gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven