Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon kut als je allebei iets anders wilt.

Buitenstaanders zeggen al gauw (en ik heb dit ook vaak gezegd): dust yourself of and go



genoeg vissen in zee!!



Maar toch, dat lukt dan niet en dat voelt dan weer zo suf.

Dat je in de date-fase al zoveel hoop hebt op meer. Dat die verliefdheid al zo diep zit.

Dan voel ik me zo'n nerd.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Nee, je bent geen nerd.....je hebt een verlangen en je was verliefd. Als dat niet beantwoord wordt is dat verdrietig. Wees alsjeblieft verdrietig ipv boos op jezelf...want anders wijs je jezelf af....als je gewoon echt even mag voelen dat het kut is en verdrietig.....dan verwerk je het....anders blijf je hangen in een slecht gevoel over jezelf.



Wees lief voor jezelf, zijn gedrag is stom, en jij bent meer waard. Maar nu lekker doen waar jij zin in hebt, wat het ook is! (100 uur huilen in een hoekje mag ook, maar daarna ff naar buiten voor een zonnestraal)
Alle reacties Link kopieren
jep :)!! Je hebt gelijk!

Je legt de vinger precies op mijn grootste valkuil: dan ga ik mezelf stom vinden, onnozel, in plaats van hem.

En ga ik mijn gevoelens wegmoffelen, denk: als je hier al zoveel verdriet van hebt, mies, fasten your seatbelts (en daarmee word het dus echt niet beter)





Thanks ....
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
welcome.....and it takes one, to know one



we komen er wel hahaha
Alle reacties Link kopieren
zeker!!





Powergirlsssssss
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Hier even een terugkoppeling. Vrijdag een date gehad. Was erg gezellig hoor, fijne avond gehad. Hij had graag nog eens uitgegaan, maar om heel eerlijk te zijn.. ik 'voelde' niks. Ik vond het best gezellig om zo samen op te trekken, maar meer ook niet. Ik heb het hier bij gelaten. Ik voel me wel heel erg rot.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
Livette, waarom voel je je precies zo rot?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon zo rot, omdat hij wel een tweede afspraak wou. Ik wil echt niemand kwetsen, maar ik zag ons beide niet als koppeltje. Het liep toch wel wat stroef. En toen ik het hem vertelde toen gaf ie nog aan dat ie in het begin altijd nog wat moet loskomen, wat ie als tweede afspraak voor ogen had gehad.. dat vind ik gewoon zo naar. Ik wil niemand kwetsen/pijn doen!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
Livette, meid. Dat siert je maar je bent geen liefdadigheidsinstelling.

Zeg dat maar eens drie keer hardop tegen jezelf!

En dan een kop thee inschenken.

Heb je er wel eens aan gedacht dat medelijden en huichelachtigheid veel erger voor die ander zijn dan eerlijkheid en duidelijkheid?

Je gunt hem een vrouw die beter bij hem past, dat is juist een goede zet van je.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Ik gun hem die andere vrouw ook echt van harte; het is verder echt een lieve jongen, maar voor mezelf zag/voelde ik het gewoon niet.

Bedankt voor je lieve reactie !!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Livette, je bent teminste eerlijk geweest en dat is het allerbelangrijkste.

Hij zal het vast naar vinden, maar komt er ook wel weer overheen.

Wat liep er precies stroef eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
We hadden het heel gezellig hoor, maar er vielen toch ook wel wat stiltes. We hebben ook niet echt om.elkaar gelachen.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
Livette, goed dat je eerlijk bent geweest en inderdaad, je bent geen liefdadigheidsinstelling. De chemie moet er gewoon zijn, punt uit. En samen kunnen lachen is zo belangrijk! Je moet gewoon energie van elkaar krijgen en zin hebben om bij de ander te zijn. Dat is er gewoon niet en dat is jammer voor hem (en jou) maar hij overleeft het wel hoor!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren trouwens heeeeeerlijk staan zoenen met oude date! Vriend van een vriend die mij 8 jaar geleden mee uit heeft gevraagd. We hebben toen een super gezellige date gehad en ik ben zelfs bij hem thuis geweest, niets gebeurd toen. Onbegrijpelijk want hij is echt een lekker ding. Gaat verder niets worden maar voel me helemaal opgeladen na deze heerlijke avond (waar ik geeneens zin in had, was zo gaar, zul je net zien).



Wel brak nu trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het internetdaten voorlopig helemaal beu.



Ik kom alleen mannen tegen die geen weekend langer alleen willen zitten en dan afhaken als ik niet zo behoeftig blijk te zijn, want ik heb ook momenteel soms de zorg voor mijn moeder in het weekend.

Verder veel mannen die alleen sex willen , op hun veertigste nog altijd bij hun moeder wonen, mannen die er niet uitzien en de scheiding nog niet eens officieel rond hebben, mannen die amper terug mailen omdat ze internet geen fijn medium vinden etc etc



En geen van die kerels die nog een kind willen, en ik wil stiekum, en tegen mijn gezonde verstand en biologische klok in wel een kind..
@Miedo Ik denk dat je op de verkeerde website zit. Ik kom geen mannen tegen die nog bij hun moeder wonen hoor. Maar op de meeste websites zitten mensen (mannen én vrouwen) die het internet daten niet zo serieus nemen.



Als je echt op zoek bent naar een serieuze relatie en nog een kinderwens hebt, waarom zet je dat dan niet openlijk in je profiel? Dat schrikt meteen alle players af en ook alle moederkindjes.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben aan het internetdaten, maar schiet nog niet echt op. Heb je een leuk gesprek en ineens slaat t gesprek om naar seks, waarom denk ik dan ? Geef duidelijk aan dat ik daar niet op uit ben.



En heb ik een leuk gesprek, komt t op afspreken, blijft het ineens stil aan de andere kant..



Leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen !!
Alle reacties Link kopieren
Eens met Singlelady, wees gewoon gelijk duidelijk in je profiel...schrijf dat je de zorg over je moeder hebt nu, en wat dat betekent tav afspreken enz, en dat je een kinderwens hebt.

Laat je niet ontmoedigen hoor
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
missy, ik heb nooit dat mannen op seks komen te spreken. Wat voor foto's heb je op je profiel? Een beeeeetje diep decolleté, al vind ik dat dat gewoon moet kunnen haha- kan het onderwerp bij de sommigen al uitlokken

Ik heb mutsige foto's erbij gezet...



Mijn ervaring is en dat vind ik zo lief, dat mannen heel erg met me willen delen, wat ze doen en voelen over van alles enz. Zo schattig
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 30 maart 2014 @ 13:19:

@Miedo Ik denk dat je op de verkeerde website zit. Ik kom geen mannen tegen die nog bij hun moeder wonen hoor. Maar op de meeste websites zitten mensen (mannen én vrouwen) die het internet daten niet zo serieus nemen.



Als je echt op zoek bent naar een serieuze relatie en nog een kinderwens hebt, waarom zet je dat dan niet openlijk in je profiel? Dat schrikt meteen alle players af en ook alle moederkindjes.



Sorry dat had ik niet vermeld; ik ben 43 , dus ook nog een beetje te oud voor een kind, naast mijn gezonde verstand en omstandigheden die de keus voor een kind ook al niet logisch maken.

Verder is de zorg voor mijn moeder voor mij belangrijker dat dan een eventuele relatie eens een weekend in de 14 dagen alleen zit.

Veel mannen op internet in mijn leeftijdsklasse (40+) denken alleen aan hun eigenbelang, en ik heb even geen zin meer om in de uitzondering op deze regel energie te gaan steken .
Alle reacties Link kopieren
Oja, en ladies: vergeet niet dat je zelf ook kunt selecteren he. . Spreek die mannen aan van wie je voelt dat ze hebben wat je zoekt . Misschien doen jullie dat al hoor, denk het wel. Maar echt, ga niet op je handen zitten maar spreek dat lekkere ding met die (op het eerste gezicht) serieuze insteek ZELF aan :)!! Girlpower!! :D
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Miedo ben zelf paar jaar jonger dan jij, maar hier ook die kinderwens. Het is verdrietig hoe die tijd voorbijtikt. En ik snap hoe je de zorg voor je moeder nu belangrijker is. Is het wel de juiste tijd in je leven voor daten en een relatie, sta je er zelf genoeg open voor? Sorry, ik wil je niet te na treden, maar je schrijft dat je niet veel zin hebt om in de uitzondering op de regel energie te gaan steken. Soms vraag ik het mezelf af. Heb veel aan mijn hoofd (gehad) en soms denk ik: heb ik nog iets te geven nu? Maar ja, tot nu is het leuk en gaat het goed, maar soms vraag ik het me ook af.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:misia schreef op 30 maart 2014 @ 13:49:

Miedo ben zelf paar jaar jonger dan jij, maar hier ook die kinderwens. Het is verdrietig hoe die tijd voorbijtikt. En ik snap hoe je de zorg voor je moeder nu belangrijker is. Is het wel de juiste tijd in je leven voor daten en een relatie, sta je er zelf genoeg open voor? Sorry, ik wil je niet te na treden, maar je schrijft dat je niet veel zin hebt om in de uitzondering op de regel energie te gaan steken. Soms vraag ik het mezelf af. Heb veel aan mijn hoofd (gehad) en soms denk ik: heb ik nog iets te geven nu? Maar ja, tot nu is het leuk en gaat het goed, maar soms vraag ik het me ook af.



Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken en in mijn situatie zijn er nog veel andere dingen die spelen waardoor de keus voor een kind niet zo handig is.

Maar als ik een paar jaar jonger was en redelijk gezond, zou ik in mijn eentje een kind krijgen of tenminste mijn eicellen laten invriezen.

Want een kinderwens lijkt wel geprogrammeerd in de genen van veel vrouwen en alle rationele en gegronde bezwaren hiertegen helpen in mijn geval soms weinig

.Ik hoop dat jij meer succes hebt dan mij met het daten , bedankt voor je aardige woorden.

Misschien kom ik in real life iemand tegen, maar het internetdaten heeft bij mij voorlopig even afgedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik echt even totaal niet bezig met met internetdaten.

Ik blijf hier zo nu en dan wel lezen en wat posten maar jullie zullen mij niet zo veel zien. Totdat ik misschien weer wat meer mijn aandacht bij internetdaten kan houden.

Ben nu gewoon te druk met opzetten van mijn eigen bedrijfje en mijn hoofd is dus heel ergens anders mee bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven