Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Livette: ik kan nu meerdere berichten sturen, het werkt met credits. Ik had één credit nodig om dat bericht te versturen en heb er nu volgens mij wel 65. Maar ik ben heel selectief hoor en mail eigenlijk altijd maar met één iemand tegelijk. Veel hoop ik even niet te doen met al die credits, hoop dat deze man leuk is!



Wat ik wel altijd heb, en dat is echt iets waar ik wat mee moet, is dat ik iemand zo snel een sukkel vind als ie mij leuk gaat vinden. Heb een hele geschiedenis van verliefd op onbereikbare (lees: bezette) mannen, ik vind ze razend aantrekkelijk als ik ze niet kan krijgen, maar zodra ik iemand wél kan krijgen verliest ie een groot deel van z'n aantrekkelijkheid. Heel onhandig als je graag een relatie wil... I'm working on it...
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt wel goed/eerlijk met die credits. Ik ga het onthouden!



Lijkt me lastig, Viva! Ik had dat een beetje met mijn vorige date. Hij was ook al een heel stuk verder in zijn leven (net een eigen huisje gekocht, goede baan, mooie momenten willen delen - geen leeg huis, etc.). Kwam een beetje beklemmend over.

Ik leer ook veel over mezelf en dat is alleen maar goed denk ik. Het komt vast goed met ons, haha!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met alle dates??
Zooo wat is hier veel geschreven! Ik ben lichtelijk afwezig, omdat ik even iets andere dingen aan mn hoofd heb nu. Wel voor donderdag een date gepland met die kerel van badoo, het appen is iig weer op gang gekomen en is gezellig. Zit nog steeds op die "maar" te wachten hehe...



@Maggie: hoe is het afgelopen? Heb je nog mail gestuurd? Of heb je het los kunnen laten? Dit is niet kwetsend bedoeld, maar ik krijg het idee dat je echt veel te graag wil dat het werkt als je iemand leuk vindt. Dat legt druk op een ander en merkt die persoon en daarmee maak je jezelf volgens mij ook gek. Ga anders eens met meerderen tegelijkertijd daten, msn dat helpt om het een beetje los te laten?



@Livette: jammer dat date niks was, maar goed dat je eerlijk bent geweest. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden....



@Vivanoordje: hoe is het met je "zoendate"? Ga je nog met hem afspreken of was dat echt voor een avondje?



@Miedo: mannen zonder kinderwens? Stuur ze f door naar mij Bij mij is het andersom... ik wil ze (liever) niet en merk dat mannen dat wel willen. Dus wat dat betreft is een gescheiden vent met kinderen prima voor mij, want dan hoeven ze vaak geen kinderen meer is mijn ervaring.... Maar kan me voorstellen dat druk voor jezelf groter wordt als je heel graag kinderen wil. Lijkt me een moeilijke situatie.



Sorry als ik niet overal op gereageerd heb, maar er is zoveel geschreven!!



@Famke: hoe is het bij jou en je date?

@Lovendal: benieuwd of jij nog aan het daten bent? Of ligt het even stil?
quote:vivanoordje schreef op 30 maart 2014 @ 20:26:

Wat ik wel altijd heb, en dat is echt iets waar ik wat mee moet, is dat ik iemand zo snel een sukkel vind als ie mij leuk gaat vinden. Heb een hele geschiedenis van verliefd op onbereikbare (lees: bezette) mannen, ik vind ze razend aantrekkelijk als ik ze niet kan krijgen, maar zodra ik iemand wél kan krijgen verliest ie een groot deel van z'n aantrekkelijkheid. Heel onhandig als je graag een relatie wil... I'm working on it...



Dit dus.

Zeer herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Nadine, klopt hoor. Ik wil veel te graag....groot verlangen en dat is niet relaxed, voor niemand.



Work in progress......maar serieus hoe temper je een verlangen? Misschien meerdere mannen inderdaad. Of komende tijd mezelf weer ff daten ;)



Mijn verhaal is nog niet helemaal uit met die man, wellicht een vervolg.
@ viva, niet om aan te vallen, maar wel om te prikkelen: waarom gebruik je het woord sukkel?



Sukkel is wel een naar woord om te gebruiken voor iemand die je zo te zien alleen maar niet aantrekkelijk vind.



Soms is iemand het niet voor mij. Soms zijn ze echt wel leuk, maar moeten ze eerst aan zichzelf werken voor ze aan een relatie kunnen beginnen. Maar iemand moet het wel bont maken voor ik een denigrerende term gebruik voor hen.
Mijn date van komende woensdag heeft afgezegd, hij is in het weekend met iemand op date geweest en had een hele leuke klik. Jammer!!



Ik ben nog wel aan het mailen met een paar mannen, ik zie wel hoe het gaat. vandaag veel flirtjes ontvangen, het is zeker lente
Alle reacties Link kopieren
Sybreed, ik weet niet hoe viva erover denkt maar ik vind je reactie wel goed. En aangezien ik deels herken wat viva schrijft heb ik er wel een idee over (zonder voor viva te willen schrijven), maar ik denk dat hoe je over een ander denkt een weerspiegeling is van hoe je over jezelf denkt.

Zolang je jezelf het niet waard vindt, dan zul je de ander altijd een sukkel vinden dat hij jou leuk vindt (omdat je niet snapt dat een ander jou leuk zou kunnen vinden). En daarom is de onbereikbare man zo aantrekkelijk, want hij bevestigd de gedachte *ik ben het niet waard*.



Wat mij betreft is de werk aan de winkel: zelfvertrouwen opvijzelen, jezelf leuk en de moeite waard vinden. Zodra dan een man je leuk vindt, is het geen sukkel, maar iemand die het snapt......natuurlijk vindt hij me te gek, want dat ben ik!!!
quote:sybreed schreef op 31 maart 2014 @ 19:32:

@ viva, niet om aan te vallen, maar wel om te prikkelen: waarom gebruik je het woord sukkel?



Sukkel is wel een naar woord om te gebruiken voor iemand die je zo te zien alleen maar niet aantrekkelijk vind.



Soms is iemand het niet voor mij. Soms zijn ze echt wel leuk, maar moeten ze eerst aan zichzelf werken voor ze aan een relatie kunnen beginnen. Maar iemand moet het wel bont maken voor ik een denigrerende term gebruik voor hen.



Denk dat dat ook van je interpretatie van het woord sukkel afhangt Ik gebruik het woord sukkel redelijk snel richting vriendinnen, maar meer als in: totaal oninteressant.



@Vivanoordje: stukje bindingsangst misschien? Dat was het bij mij voorheen namelijk wel.... als iemand te dichtbij kwam, wat die persoon namelijk doet door aan te geven jou echt te willen leren kennen, dan haakte ik af.... En bij bezette kerels heb je dat dilemma niet, want die hebben een vrouw die ze nooit gaan verlaten. Gelukkig ben ik er nu soort van vanaf, al kan ik nog steeds onrustig worden als iemand te snel gaat.



In die zin herken ik het dus: mannen die te graag willen, die hebben vaak ineens geen eigen mening meer :( Ze zijn zooo beschikbaar qua tijd, plaats, welke activiteit... Maar goed, ik houd van uitgesproken... ben ik zelf ook Je hoeft het niet met me eens te zijn, als je maar een mening hebt....
ow tegelijkertijd... maar ik ben het dus niet met je eens maggie Ik denk dat het ergens anders in zit en niet heel veel met zelfbeeld te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nadine, waarom haakte jij dan af als een man je wilde leren kennen?



Waar kwam de angst om te binden vandaan?
Hahaha, ehm dat weet ik zelf heel goed, maar ga ik toch echt in geen geval hier op het forum vertellen
Alle reacties Link kopieren
Niet?? Maar wij zijn toch je beste vrienden.. ??
Uiteraard en ben ook zeer blij met jullie
Alle reacties Link kopieren
Goeie vragen allemaal! Sukkel is voor mij ook meer een term als in: totaal niet interessant voor mij, niet aantrekkelijk. Maar het gaat wel dieper dan alleen niet interessant voor mij, het doet dus blijkbaar iets met mij als iemand beschikbaar is en mij wil. Dan lijk ik toch af te haken. Heel onhandig natuurlijk. Mijn ex was dan wel bereikbaar én heel aantrekkelijk maar in the end toch geestelijk heel onbereikbaar, dus daar schoot ik uiteindelijk niets mee op. Ben het nu wel aan het uitzoeken in therapie, maar het zou er zeker mee te maken kunnen hebben dat ik mezelf uiteindelijk toch niet de moeite waard vind. Terwijl ik aan de andere kant ook heel zelfverzekerd ben. Heel dubbel dus allemaal. Maar blijf vooral prikkelen, want daar leren we allemaal van!



Ik ben nu aan het mailen met die man waar ik credits voor gekocht heb, maar ik vind hem toch een beetje saai. Niet om me in te dekken hoor, maar hij lijkt niet echt humor te hebben. Jammerrrr... ga nog wel even mailen hoor, maar ben toch niet heel enthousiast. En weer gezellig contact met date van vrijdag, mailen gewoon lekker verder, we hebben er gelukkig hetzelfde gevoel over, dus geen gedoe.



@Maggie: wat bedoel je ermee dat het verhaal nog niet helemaal uit is? Heb je wat van hem gehoord?



@Single lady: jammer! Maar kan gebeuren. De flirts hangen wel in de lucht met dit heerlijke lente weer hè? Alsof iedereen weer uit z'n hol kruipt.



@Nadine: spannend van je date! Wat gaan jullie doen? Wb zoendate: durf het bijna niet te zeggen, maar hij is bezet (ja, fout, I know...), dus ga er verder niets mee doen. Maar kan er voorlopig weer even op teren.



Nou, weer even verder met Paiq dus, fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag een date gehad! Was super gezellig en geen enge stiltes gevallen.

Hij liet al weten graag voor een 2e keer af te spreken.

Gister heel even over koetjes en kalfjes geappt, wanneer spreek je voor een tweede keer af?

Ik ben zo lang uit de date wereld haha..



Wil niet te desperate over komen.. Anderzijds hij heeft zelf al aangegeven een tweede keer af te willen spreken.. Dilemma! Haha
Alle reacties Link kopieren
Nadine



Viva, goed dat je het aan het uitzoeken bent!



Ik heb zelf nog 1 laatste balletje opgegooid de allerlaatste
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb me een tijdje terug ingeschreven op Badoo.. En na een tijdje sprak me een jongen aan, waarmee het meteen klikte, ben zelf meteen vanaf het begin helemaal open en eerlijk geweest, ivm priveleven. Hij had er alle begrip voor, en stelde voor om eens wat te gaan drinken samen. Ik had het er moeilijk mee, omdat ik me schaamde ivm figuur. Heb dit hem ook eerlijk verteld, en hij zei dat het innerlijk telde..Dus ik op een Donderdag, 2 weken nadat ik hem leerde kennen, wat gaan drinken met hem. Tijd vloog voorbij, voordat we het wisten was het 12 uur.

Na die 1e date wou hij nog een keer wat gaan drinken samen, en dat hebben we toen ook gedaan, ook deze 2e date was zeer geslaagd.

En toen na de 2e date vertelde hij me, dat hij sinds het begin dat hij me aansprak gevoelens voor me had, en dat was ook wederzijds. En toen vroeg hij me heel lief verkering. Inmiddels zijn we al bijna 5 maanden samen..

Wat ik hiermee wil zeggen ; Ik ben een voorstander van online daten, zolang het goed voelt.

Nog een tip ; Wees gewoon vanaf het begin eerlijk..
Alle reacties Link kopieren
Leuk Music Lover, altijd fijn om een succes story te horen. En inderdaad goed om snel open te zijn, want uiteindelijk zoek je toch iemand die je wil zoals je bent.



En Maggie? Al iets gehoord? Kon je het toch niet laten of had je iets van hem gehoord?
@ Noortje, oke ik begrijp dat jij het niet zo bedoeld.



Ik vroeg het ook meer omdat ik het type vrouwen dat het hele profiel bestaat uit: ik zoek die ene man die geen loser, eikel leugenaar, wel leuk enz. is...



...meteen wegklik. Die zijn er duizenden van tegengekomen en ze weten nog niet hoe ze eruit zien. In mij gaan ze het dus ook niet zien.



@ maggie, succes!



@ musiclover, wij hebben ook af en toe het bewijs nodig dat het werkt.



Mijn contact zonder gezicht mailt mij helemaal plat. Ik heb haar maar gevraagd om een keer wat te gaan drinken, want op deze manier hebben we in een paar weken een briefroman geschreven. Kijken wat er gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
leuk om te horen musiclover!



Ik geloofde er al bijna niet meer in..

Toch maar weer is enthousiast de hooiberg gaan uitpluizen
Haha Sybreed, dat klinkt alsof je "haar maar gevraagd hebt om wat te gaan drinken" om er vanaf te zijn ;) Waarom vraag je haar niet eerst om een foto eigenlijk?
Ok, ik kom net terug van een date met Mr Badoo. Was erg gezellig en ik zou m best nog eens willen zien. Maar volgens mij vond ie mij niet leuk



Waren iets gaan drinken, en daarna eten. Heel veel overeenkomsten en ook veel gelachen. Fysieke aantrekkingskracht was niet 100% maar goed genoeg, hij zag er wel prima uit, dus dat zou wat mij betreft kunnen komen. Hij was galant, hij was gezellig, hij was geïnteresseerd... maar ik had het idee dat hij net even iets teveel afgeleid was door andere dames...



En nou weet ik dus niet wat ik moet doen. Normaal heb ik dates waarbij wel redelijk duidelijk is of je elkaar wel/niet nog een keer gaat zien en nu weet ik het gewoon echt niet. Ik heb geen idee wat er verder in dat koppie om gaat... misschien is het gewoon de eerste decent kerel die ik tegenkom, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat als er wel een klik is dat iemand niet wil zoenen/geen poging doet tot zoenen... :(
@Nadine, gewoon afwachten. Als hij je leuk vindt kun je er altijd nog een tweede date tegenaan gooien Meestal weet je dan wel of het iets gaat worden of niet. Soms komt het gevoel langzaam.



Ik heb leuk contact met een lexaman, en een nieuwe date binnenkort. Bovendien is er deze maand ook weer een Lexaborrel, dus we zullen zien !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven