**Nederlandse vrouwen met moslim mannen**

10-05-2011 12:40 1159 berichten
Alle reacties Link kopieren
DAMES, HEB JE ZIN OM MET ONS MEE TE SCHRIJVEN? MELD JE DAN NU AAN!!!



Bij dit topic schrijven de volgende dames mee:



Hicha: 39 jaar getrouwd, 2 kids en 1 kleinzoon, Marrakech

Nymeria: woont in engeland heeft 3 kids, is 34 jaar en 7 jaar getrouwd

Babaouche: 35 jaar, 3 kids, 9,5 jaar getrouwd, 17,5 jaar samen, man komt uit Nador, 13 jaar moslima

Esmee: 27 jaar, 7 maand samen met vriend R. uit Agadir 29 jaar

Intomyweb: 2 jaar samen met Marokkaanse vriend

Sakinah, 8 maanden aan het kennismaken met haar aanstaande.
mother2009 wijzigde dit bericht op 30-11-2018 11:16
4.99% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Oh Mother2009 dat is echt supergoed! 14 km!!!!! Ik zal al trots zijn wanneer ik de 5 km haal. hihihih....dat is in elk geval mijn doel.

Tot nu toe gaat het goed, vandaag(vanmiddag) weer een les lopen, ik ben nu bij 13 of 14. Nu worden ze echt wel zwaarder (voor mij). Als ik de 5km op de band kan, dan wil ik dit zover trainen dat het echt goed gaat en uiteindelijk met een 1% helling, dan pas wil ik buiten lopen.

Maar eerst de lessen maar eens uitlopen.



Hoe gaat het met de rest??
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:27
0.00% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Mother: hier gaat alles goed. Het is de laatste dagen enorm mooi weer, en alle narcissen beginnen al uit te komen. Ik wordt er helemaal vrolijk van

Begin april ga ik met de kinderen een week naar Nederland. Daar heb ik ook zin in. We gaan waarschijnlijk een weekend naar een waddeneiland en ik wil ze verrassen met bezoek aan pretpark (nog even uitzoeken welke) dus dat zal vast gezellig worden.



Sakinah: hoe gaat het met alle voorbereidingen?



Hicha: hoe is het met jou? Verloopt het herstel goed? Echt een heftige periode moet dit zijn voor jullie. Ben je inmiddels weer in Marokko?



Babouche en Oumsanae: hoe is het met jullie?



We hebben inmiddels besloten om eind Oktober twee weken naar Marokko te gaan. De kinderen hebben officieel maar een week vrij maar we vragen vrij voor de tweede week (dat is hier niet zo moeilijk). Eerst zouden we dit voorjaar gaan maar mijn man kan nu eigenlijk geen vrij krijgen vanwege een herorganisering op zijn werk. Dus dan dus maar in de herfst.
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het erg goed. Ik ben al weer in Marrakech. Het is inderdaad een heftige periode geweest maar gelukkig is het goed afgelopen. Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad en de wond geneest erg mooi.

Vorige week een echo gehad en de slagader is goed open. Ik hoef zelfs niet terug toekomen bij de neuroloog. Wel blijf ik bij de huisarts onder controle. Wel slik ik nog anti stollings middelen en cholesterol verlagers en pillen voor de bloeddruk.

Nu dus al weer een weekje in Marrakech. Samen met mijn dochter en schoonzoon die hier een weekje zijn geweest.

Nimeria 's mooie vooruitzichten naar Nederland en Marokko.
Alle reacties Link kopieren
Pff had net een berichtje geschreven dat het goed ging.

Nu geveld door ischias , man wat doet dat zeer. Trekt door mijn hele been en kan amper lopen.

Vanmorgen naar de dokter geweest en een zootje medicijnen gekregen.

Baal er wel van was net weer begonnen met lopen en dan dit weer. Ze moeten me ook wel hebben.

Hoop in ieder geval dat ik snel van de pijn af ben.
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:26
99.80% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Even omhoog!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
hallo dames...alles goed met jullie....



hier alles goed druk met van alles en nog wat...vooral met mezelf...ben lekker aan het hardlopen en aan het afvallen ben vanaf januari 11 kilo kwijt...ben heel trots op mezelf...



gisteren heb ik mijn eerste 5 kilometer hardgelopen en dat ging erg goed man wat kan een mens trots op zichzelf zijn haha



@hicha,wat vervelend zeg ik hoop dat je gauw hersteld...



@mother wat goed van je zeg....daar mag je trots op zijn .



@babouche,hoe gaat t met jou en je gezin ?



@sakinah,en heb je al een datum en hoe gaat t met hardlopen?



fijn weekend meiden...x
Alle reacties Link kopieren
@mother , met mijn lieve kleine nichtje gaat t erg goed lekkere bolle wangen heerlijk meisje begint met brabbelen heerlijk ik geniet ervan haha....mijne worden alweer zooo groot...



sanae moest vandaag de sterioprik wat was mn moppie weer dapper haha....we zijn er vanaf nu gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
nou meiden ik up ons even.....wat een heerlijk weertje weer vandaag
Alle reacties Link kopieren
OOOojee, Het is al weer heel lang geleden, maar erg druk gehad. Ben wel redelijk bij met lezen.



Hier is alles goed. Zakelijk gaat het lekker, het trekt weer aan.

Kinderen gaan goed, zitten lekker in hun velletje, en dan gaat het met moeders ook goed he.



Jongste gaat alweer bijna naar de basisschool.. jee wat gaat de tijd snel.



Oumsanae, Wat goed! lekker bezig, 11 kilo trots op je. Weet dat als de knop om is je alleen nog maar vooruit gaat. Ik ben 3 jaar geleden 20 kilo afgevallen, en het is er nog steeds af.



Mother, knap hoor hardlopen. Doe ik je echt niet na. Vindt het echt verschrikklijk.



Hicha, heftig wat je hebt meegemaakt. Gelukkig aan de betere hand.



Hier is man druk bezig met voorbereidingen voor de Hadj. Jij gaat aankomende hadj voor een maand naar Mekka. Wat ik erg spannend vindt.



weten jullie al wanneer en of jullie mannen willen gaan.



liefs allemaal. hoop dat ik sneller langs kom
Alle reacties Link kopieren
@babouche,wat goed dat je man gaat had je niet graag met hem mee gewild?dat is toch wel iets wat ik samen met mijn man zou willen doen....al ben ik daar nog lang niet klaar voor...



ja goed he 11 kilo eraf en mijn doel is indd nog 11 ofzo eraf....dan ben ik echt tevreden....ik indd ik wil het er ook nooit meer aan krijgen ik heb t veels te ver laten komen.....ik voel me zoveel beter.



vanmorgen weer heerlijk hardgelopen in de regen wat was dat heerlijk...klinkt miss raar maar mother weet wel wat ik bedoel denk ik ....
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard had ik graag mee gewild, ik ben er alleen zelf nog niet "klaar voor" + dat de kinderen nog te jong zij om een maand alleen te zijn. Man gaat nu met z'n moeder en zus. ( die anders niet kunnen ) dus dat is ook mooi. Hij wil al 2 jaar heel graag gaan, en ik heb gezegd ga maar je weet niet of het nog een x gegeven is.



Insha'allah gaan we samen nog een keer.



Ik hoop dat ik het redt.. werk, kinderen en huis allemaal in m'n uppie.. Heb daarna ook een week vakantie nodig denk ik.



Wat super dat je je zo goed voelt. weet precies wat je bedoelt. ( moet ook weer even aan de touwtjes trekken.. )



groetjes iedereen..
Alle reacties Link kopieren
en even weer een upje voor ons meiden....



ik snap wa je bedoelt indd hoor babouche....indd ook mooi dat hij de kans krijgt om met zn moeder en zus te gaan...inshallah zullen jullie ooit samen gaan.



x
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:28
99.79% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Mother: leuk, dat de zwemlessen zo goed gaan bij je dochter & dat het ook met je zoon goed is.



Babouche: leuk om weer wat van je te horen. Vermoeiend een maand alleen met de kinderen. Mijn man is nog nooit naar Mekka geweest. Ik weet niet of hij dat van plan is. Voorlopig niet denk ik. Maar als hij wil gaan dan wil ik uiteraard best de boel hier thuis draaiende houden.



En de jongste al weer bijna naar school? Wow, de tijd vliegt echt. Leila wordt deze zomer ook al weer twee. Voor mijn gevoel is ze nog maar net geboren



Oumsanae: wat goed 11 kilo er af! Echt fantastisch gedaan!!



Hicha: hoe is het nu met je? Al wat opgeknapt?



Sakinah: Hoe staat het met de voorbereidingen van je huwelijk?



Hier gaat alles goed. Werk loopt lekker.



Ik ben nu net terug uit Nederland. We hebben nog een week vrij van werk en school (behalve man want die moet wel werken) dus dat is wel fijn. We gaan nu nog een paar uitstapjes in de buurt doen.



In Nederland zijn we bij mijn moeder geweest en toen met elkaar een lang weekend naar Vlieland wat erg leuk was. Het weer zat ook echt mee! We hebben veel gewandeld en op het strand gespeeld. Ik heb de kinderen ook nog meegenomen naar Slagharen en Speelstad Oranje dus ze hebben het wel leuk gehad.



Nu dus weer thuis. Ook weer fijn. Mijn man en ik zijn vanavond samen naar de bioscoop geweest en we hebben de film 'Noah' gezien en daarna hebben we nog wat gegeten bij de KFC (heel romantisch LOL)



Man is morgen aan het werk maar vrijdag tot en met maandag is hij vrij volgende week dus dan hebben we ook nog een paar dagen samen.
Alle reacties Link kopieren
@nymeria....oh die film wil ik ook graag zien lijkt me geweldig.

wat gezellig dat je in nederland was fijn om je famillie weer even te zien denk ik....ook heel fijn om erna je man weer te zien haha.



hier alles goed vanmorgen lekker hard gelopen was wel warm...maar heb een heerlijk stuk gelopen...



vanmiddag een vriendin van mn dochter te spelen en ik weet niet wat mn kleine man van plan is....hopelijk blijft t droog kunnen ze lekker buiten spelen.



@sakinah,hoe is het met jou en hardlopen?en met de voorbereiding van je trouwen?
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:27
0.00% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
@mother...ik had toen iets van 3,17 kilometer gelopen...met runkeeper aan..voor mn gevoel was het veel langer haha.



dinsdag heb ik weer een rondje van 4 kilometer gelopen dus zo bouwen we het lekker op...doe jij ook dagen dat je dan bv 8min rent 2 min loopt?



ga vannavond weer even een stuk lopen...heerlijk..



wat is het hier verder stil zeg ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat...



@hicha hoe gaat t nu met jou ben je onder tussen alweer wat meer opgeknapt?
Alle reacties Link kopieren
Oumsanae met mij gaat het eigenlijk best wel goed.

Geen last van mijn ischias meer en ook niet van de operatie.

Het gaat de goede kant op. Laten we maar hopen dat we nu alles weer gehad hebben.

Het begint hier nu warm te worden. Nog een paar maandjes dan gaan we weer naar Nederland.

Ik hoop dat het met de rest ook goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik heb dit forum een beetje gelezen. Ik ben zelf een NL'se meid met een Marokkaanse vriend. We zijn nu zo'n 2.5 jaar samen en wonen ook al samen. Wij willen graag trouwen, maar we weten ook niet helemaal hoe we willen gaan trouwen.. Hoe we ook zijn familie tevreden kunnen houden. Alles jullie begrijpen wat ik bedoel

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de bruiloften van jullie zijn verlopen? Hoe ziet een bruiloft eruit van een NL'se vrouw/niet moslima met een Marokkaanse man.
Alle reacties Link kopieren
Hicha: fijn dat het allemaal zo goed gaat, was natuurlijk wel een heftige periode. En nu even genieten van het mooie voorjaar in Marokko en dan lekker naar Nederland voor de zomer, klinkt als een goed plan!



Mother: ja, ik vond Oranjestad best leuk. Het is ook handig dat het allemaal binnen is dus met het Nederlandse weer is dat ook prettig. Het nadeel is daar weer van dat het soms erg lawaaiig is maar toen wij er waren viel het wel mee. De kinderen waren erg onder de indruk van dat het eten bij de prijs in zat en dat je dus meerdere ijsjes kon eten

Pipodorp ken ik niet. Is dat ook een attractie park?



Gisteren hadden we een vrije dag en we zijn naar de zee geweest. Zaterdag heen en gisteren terug. Was erg leuk. Overnacht in een stacaravan. We hebben gewandeld, lekker gegeten, op het strand gespeelt en naar de kermis geweest. Was heel gezelllig!





Gaat er iemand van jullie deze zomer nog naar Marokko?



Savannah: mijn man en ik zijn getrouwd in een gemeentehuis in Frankrijk (daar woonden we toen) en na afloop hadden we een diner/feest in een horeca gelegenheid dus daar was weinig Marokkaans aan verder. Wij hebben nooit een echte Marokkaanse bruiloft gehad.
Alle reacties Link kopieren
@hicha,goed om te horen dat het weer goed met je gaat...hoe gaan de zaken in marokko?



@s,avannah...ook hier zijn we alleen in het gemeente huis getrouwd ik was dan ook 7 maanden zwanger...een jaar erna zijn we getouwd voor het consulaat...verder nooit geen feest gegeven.



je zou kunnen denken aan een feest waar dan geen alcohol geschonken wordt bv en waar het eten halal is...moeilijk hoor.



wel gezellig dat je mee komt schrijven....



@nymeria,voor ons dit jaar geen marokko...wij gaan naar turkije heerlijk all inn voor de eerste x heb er zin in...

volgend jaar willen we wel weer naar marokko toe...gek genoeg roept het ons hahaik mis marokko ook echt..nu doen we is een x iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Ook wij zijn in Nederland in het gemeente huis getrouwd , en enkele jaren later op het consulaat in Amsterdam dus ook geen ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Even omhoog!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven