**Nederlandse vrouwen met moslim mannen**

10-05-2011 12:40 1159 berichten
Alle reacties Link kopieren
DAMES, HEB JE ZIN OM MET ONS MEE TE SCHRIJVEN? MELD JE DAN NU AAN!!!



Bij dit topic schrijven de volgende dames mee:



Hicha: 39 jaar getrouwd, 2 kids en 1 kleinzoon, Marrakech

Nymeria: woont in engeland heeft 3 kids, is 34 jaar en 7 jaar getrouwd

Babaouche: 35 jaar, 3 kids, 9,5 jaar getrouwd, 17,5 jaar samen, man komt uit Nador, 13 jaar moslima

Esmee: 27 jaar, 7 maand samen met vriend R. uit Agadir 29 jaar

Intomyweb: 2 jaar samen met Marokkaanse vriend

Sakinah, 8 maanden aan het kennismaken met haar aanstaande.
mother2009 wijzigde dit bericht op 30-11-2018 11:16
4.99% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
sterkte hicha, dat je snel herstellen mag.

allemaal een heel goed 2014!!!
Alle reacties Link kopieren
@Hicha, sterkte toegewenst. Pfff... dat is schrikken zeg!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:29
0.00% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nieuw Jaar!!



Ik hoop dat 2014 voor jullie allemaal een fantastisch jaar zal worden!



Hicha: wat erg. Hoe is het nu met je? Ik hoop dat alles goed is gegaan! Heel veel sterkte met je herstel!!!!



Hier een fijne kerstvakantie gehad, gewoon thuis gebleven. Mijn moeder is overgekomen voor een week. Het was heel zacht weer maar wel veel regen. Hierdoor toch vooral binnen gebleven. We zijn een paar keer naar Londen gegaan met de kinderen om naar een theater show te gaan en musea te bezoeken (met tentoonstellingen die leuk zijn voor kinderen) en verder vooral veel in en rond het huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur dit berichtje vanaf mijn ziekenhuisbed. Morgen is de operatie. Ik vertrouw er op dat alles goed gaat.

Zodra het kan stuur ik een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:29
0.00% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Hicha wat schrikken zeg! Heel veel beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Inderdaad jammer dat het hier zo rustig is! Maar ik heb ook enkele berichten gemist zie ik. Weten jullie hoe ik op de hoogte kan blijven van nieuwe berichten in dit topic? Anders moet ik het steeds terugzoeken.



xx
Alle reacties Link kopieren
@ Hicha Heel veel sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Worden er met moslimmannen alleen Marokkaanse mannen bedoeld?
Alle reacties Link kopieren
nee Jollie, mijn man is ook geen Marokkaan
Alle reacties Link kopieren
heel verhaal getypt is het weg pffff hahaha nou lekker weer.



ik schaam me diep ben veels te lang niet geweest erg druk met mn werk veel extra moeten werken.

verder gaat alles prima ik ben lekker begonnen met hardlopen 3x in de week en ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden dus ben super blij....dit jaar wordt mijn jaar...inschallah.



@hicha,jeetje meid ik schrik van je berichtje wat erg ...ik hoop dat alles goed met je gaat en dat het allemaal mee valt..allah shafiek



@sakinah,verloofd wat geweldig zeg nu op naar de bruilofd....en joh mensen hebben altijd een oordeel kijk maar naar die gene die hier heeft gereageerd zal vast een perfect mens zijn...laat ze maar praten...doen ze toch wel of je het nou goed doet of niet...allah weet wat in je hart zit ....



@mother...hoe is het met jou en je kids gaat alles lekker met ze? en ben jij ook nog aan het lopen....ik ben blij dat ik et heb geprobeerd dacht eerst dat ik het niet zou kunnen....maar het is heerlijk.



ik ben zaterdag trotse tante geworden van een meisje ohhh ze is prachtig...wat zijn baby,s toch leuk.



ik beloof weer wat vaker te schrijven dus tot gauw lady,s xxx
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het wel redelijk .ik ben vorige week geopereerd en ben zaterdag uit het ziekenhuis gekomen.

De operatie is goed gegaan, heb nog wel een nabloeding gehad dus 2 keer onder narcose geweest.

Nu gaat het wel de bloeddruk schommelt nog steeds en ik ben bont en blauw maar dat komt wel weer goed.

Voorlopig ben ik hier nog wel een week of 6.

Oumsanae, leuk dat je het hardlopen zo leuk vind.

Mother bedankt voor je belangstelling. Is je man al weer terug.
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:30
0.00% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
@hicha,fijn dat het goed is gegaan met je operatie wel verelend dat je 2 nabloeding heb gehad...hopelijk knap je snel op.



gister was de 6de les volgens rennen met renate we hebben eerst t programma van evy gedaan op papier...nu op de telefoon met renate gaat heel goed....we moesten voor t eerst 3 x 5 minuten we zagen er tegen op maar hebben het gehaald en zijn super trots op onszelf haha.op naar de volgende les.



@mother,fijn dat hij weer terug is...is je gezinnetje weer compleet altijd een goed gevoel.en nieuwe kleren mee helemaal goed..



ik heb hier mn buurjongetje en mijn zoon en zijn vriendje...pff breken zowat mn huis af hahaha..
Alle reacties Link kopieren
Zondag jl. mijn eerste 15 km. gelopen in 1.37 niet tevreden gelijk maar ingeschreven voor de halve marathon in maart 2014.



@Oumsanae, goed bezig. Altijd gezellig als er een vriendje/ vriendinnetje komt spelen toch?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
@mother,ja zeker gezellig hoor...ze waren alleen heel druk maar later ging het prima gelukkig.

wat goed zeg...daar zijn wij nog lang niet aan toe,maar gisteren met al die regen zijn we toch gegaan....heerlijk was t hahaha.



ik moet zo werken heb de koopavond vandaag dus moet tot 21.00 ga zo maar is aankleden zit nog lekker in mn traingspak.



hoe is t verder met iedereen ?



@hicha,ik hoop dat t elke dag een beetje beter met je gaat.
Alle reacties Link kopieren
@ Oumsanae, sportief hoor. Ik ben nu bezig met Evy. Heb pas net les 8 gelopen, die overigens wel heel goed ging.

Ik heb echt een hele slechte knie (al diverse operaties aan gehad) en daarom moet ik wel echt voorzichtig doen.



@Hicha, hoe gaat het nu?



@ Mother 2009, super hoor. Mooi doel ook om naartoe te leven. Ikzelf ben trots als ik de 5 km kan lopen.



Ik train verder ook veel, krachttraining en vechtsport. Het hardlopen is meer een doel voor mij, omdat men vaak heeft gezegd dat ik dat niet kan. En juist daardoor ben ik zo gemotiveerd om het tegendeel te bewijzen.



De voorbereidingen voor het huwelijk zijn aan de gang. Het zal niet lang meer duren. Ik kijk er echt naar uit.
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:31
99.59% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Hicha: hoe is het nu met je? Ik hoop dat alles goed gaat & dat je herstel voorspoedig verloopt.



Mother: leuk die nieuwe avatar, heel toepasselijk bij je hobby. Hoe was de bruiloft?



Sakinah: hoe gaat het met de voorbereidingen van het huwelijk?



Oumsanae: gefeliciteerd met je nichtje! Ben je nog bezig met hardlopen?





Hier gaat alles goed. Onze oudste zoon is op de middelbare school van zijn en onze eerste keuze aangenomen dus daar zijn we erg blij om. Niet alleen is het een goede school maar het is ook niet ver weg dus zoon kan makkelijk heen en weer. Dat is weer een hele zorg minder.



Leila gaat als een speer. Ze was vrij laat met lopen maar inmiddels rent ze het hele huis door en klimt ze overal op Ze begint ook steeds beter te praten. Het gaat zo vlug met die kleintjes. En ze leert natuurlijk ook enorm veel van de oudste drie.
Alle reacties Link kopieren
Ja Mother2009, dat is ook de reden wat mij zo motiveert. Ik ben nu met les 11 bezig (Start to run met Evy) en eigenlijk gaat het heel goed. Wel moet ik mijn goede schoenen dragen en ik loop momenteel binnen, op de loopband. Dus nu is het nog interval, wel goed voor mijn conditie.



Was de Marokkaanse bruiloft leuk? Pasgeleden was op TV de herhaling van buitenlandse bruiloften. Dat zaten we samen te kijken, mijn aanstaande zei ook: kijk dat wil ik jou nou graag geven. Dat vind ik erg lief, maar ik hecht er niet zoveel waarde aan.



Volgende week gaan we in ondertrouw. Dus er zijn vorderingen.

(gelukkig maar)



En ook goed nieuws bij jouw Nymeria. Fijn dat de oudste is aangenomen.



Hicha, hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:30
99.83% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Mother vervelend dat je je enkel verzwikt hebt, erg pijnlijk.

Fanatiek zijn jullie hoor, ik probeer elke dag een half uurtje te lopen.



Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Nog wel moe maar dat hoort er bij.

Volgende week nog naar de neuroloog en als alles goed is hoop ik weer naar Marrakech te kunnen. Slik nog wel veel medicijnen en zal die ook wel moeten blijven slikken maar het is niet anders. Ik blijf ook onder controle htie hier in Nederland.

Al met al heb ik heel veel geluk gehad, het had veel erger kunnen zijn
Alle reacties Link kopieren
@Mother2009, ik loop op de loopband omdat dat stabieler is voor mij. Buiten is het al snel ongelijk, wat niet prettig is voor mijn knie.



En balen zeg dat je je enkel hebt verzwikt, maar goed, alweer 8 km erop zitten. Niet verkeerd,



En Hicha, goed om te horen dat het beter met je gaat, echt fijn!
Alle reacties Link kopieren
:$
mother2009 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:30
0.00% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven