Relatie: Hij heeft kids.

04-01-2012 10:50 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Even een topic om ervaringen te delen:



Ik heb sinds kort een fijne relatie. Het gaat tot nu toe hartstikke goed tussen ons. Hij heeft een zoontje van vijf uit een eerdere relatie. Dit zoontje heb ik nog niet ontmoet en omdat onze relatie nog zo pril is, hebben we besloten hier nog even mee te wachten tot we zeker weten dat alle partijen (en vooral het zoontje) hier aan toe zijn. Ik ben de eerste vriendin van zijn vader sinds de relatie met zijn moeder over is en ook ik heb geen ervaringen met relaties waarin kinderen zijn betrokken. Mijn vraag aan vrouwen (zonder kinderen) die hier wel ervaring mee hebben is; hoe ging zo’n ontmoeting bij jullie? En hoe gaat de relatie nu? Hebben jullie je veel moeten aanpassen/inleven? Ik heb het één en ander op internet opgezocht en stuitte op het onderwerp jaloezie binnen zo’n relatie. Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik jaloers zou zijn op het zoontje van mijn vriend, maar hoe ging dat bij jullie.



Ik ben gewoon benieuwd naar wat ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje vader zet altijd zijn kind op nummer één. Daar zul je rekening mee moeten houden. Maar om daar nu jaloers op te zijn hoeft toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Nummer 1 dus ;)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem nog niet eens ontmoet. En het is goed dat de vader daar geen haast mee wilt maken. Maar ben je je nu niet onnodig druk aan het maken?

Misschien vindt ie je wel heel aardig en is ie helemaal niet jaloers, dat weet je toch niet?
Alle reacties Link kopieren