Relatie: Hij heeft kids.

04-01-2012 10:50 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Even een topic om ervaringen te delen:



Ik heb sinds kort een fijne relatie. Het gaat tot nu toe hartstikke goed tussen ons. Hij heeft een zoontje van vijf uit een eerdere relatie. Dit zoontje heb ik nog niet ontmoet en omdat onze relatie nog zo pril is, hebben we besloten hier nog even mee te wachten tot we zeker weten dat alle partijen (en vooral het zoontje) hier aan toe zijn. Ik ben de eerste vriendin van zijn vader sinds de relatie met zijn moeder over is en ook ik heb geen ervaringen met relaties waarin kinderen zijn betrokken. Mijn vraag aan vrouwen (zonder kinderen) die hier wel ervaring mee hebben is; hoe ging zo’n ontmoeting bij jullie? En hoe gaat de relatie nu? Hebben jullie je veel moeten aanpassen/inleven? Ik heb het één en ander op internet opgezocht en stuitte op het onderwerp jaloezie binnen zo’n relatie. Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik jaloers zou zijn op het zoontje van mijn vriend, maar hoe ging dat bij jullie.



Ik ben gewoon benieuwd naar wat ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
@Ksenija: Dat moet ik zeker! Mijn geluk staat voorop. Dat heb ik altijd gezegd, vooral na een slechte relatie een aantal jaren geleden. Ik hoop dat ik dit nooit zal vergeten en altijd mezelf blijf.



@Chaja: Bedankt voor de succeswensen!



@Lunax: Dat vind ik dus ook. Ik las op internet zoveel negativiteit. Dat is mede de reden waarom ik dit topic gestart ben. Natuurlijk moet ik realistisch blijven, maar dat zijn de meeste ‘forummers’ wel!



@19juni: Bedankt voor je adviezen. Gelukkig heb ik het gevoel dat bij ons alles bespreekbaar is. Volgens mij is ‘communicatie’ ook wel het sleutelwoord in deze situaties. Jouw omgang met het zoontje (lees: de regels in jullie huis) klinkt in mijn oren erg fair en niet meer dan logisch. Hoe oud is het zoontje van je man?
Alle reacties Link kopieren