Ruzie om Brinta.

22-08-2014 10:46 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een man sliep bij me. Zijn tijdje geleden opgestaan. Hij wou ontbijten. Dus hij maakt voor zichzelf eieren vraagt of ik wil ik zeg nee ik ontbijt met brinta. Ik ging het maken. HIj volgde me naar de keuken en zei ik dacht dat je een grap maakte. HIj begon heel hard te lachen en zei brinta is voor kinderen. Ik verpakking nagelezen staat er nergens op, voor iedereen gewoon. HIj slaat de pak brinta vervolgens uit mijn hand, eet snel staand de eieren en drinkt zijn koffie en gaat dan zonder iets te zeggen weg. Hoe moet ik hier mee omgaan en zat ik verkeerd vanwege de Brinta?
Wat een hapsnurker zeg!
Alle reacties Link kopieren
seriously?
En nou is het afgelopen!
Ik zou hier ook hoofdpijn van krijgen.



Die man nooit meer binnenlaten.



Ik eet ook wel eens brinta.
Alle reacties Link kopieren


Buiten dat, de eerste man die in mijn keuken voor zichzelf eieren gaat staan maken na een ONS(?) die kan ze buiten gaan opeten. Zeker als die dan ook nog commentaar heeft op mijn ontbijt.



Ontbijt met waar je zin in hebt
Alle reacties Link kopieren
Hoe moet je hiermee omgaan? Niet, lijkt mij. Lekker laten gaan. Een man die je ontbijt uit je handen slaat, waarom zou je daar mee om willen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gelijk!



Brinta is voor puppy's. Zooo schattig als je ze het ziet eten.

Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de seks, was dat wel goed?
Alle reacties Link kopieren
Whahaha sorry hoor. Dit is gewoon te gek voor woorden!



Eet jij brinta! Haha nee hoor, doe ik ook wel eens. Die vent spoort niet helemaal.

Oh en trouwens, ik eet ook wel eens een potje Olvarit, gelukkig mag ik dat helemaal zelf weten
Dit is niet serieus, hoop ik?
Alle reacties Link kopieren
Een man, dus niet "mijn"man of vriend bleef slapen.

Zo zie je maar, je weet nooit wie je in huis haalt, nu is het er eentje die een pak Brinta uit je handen slaat, de volgende keer is het een seriemoordenaar.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hij SLAAT de Brinta uit je hand en jij kijkt zwijgend toe hoe hij jouw eten opeet en drinkt? Je zegt niets?



Blijf aub de rest van je leven bij mannen uit de buurt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat? Is dit echt?? Opzouten met die kerel. Nooit meer binnenlaten of contacten. Een pak Brinta uit je hand slaan? Na een ONS? Die is echt niet wijs!!!



Mijn broer is in de 40 en eet ook nog steeds Brinta. Ikzelf heb het nooit lekker gevonden. Ik ken ook meerdere wielrenners die het standaard als ontbijt eten. Dus nee Brinta is niet alleen voor kinderen.
No worries
Slaat de Brinta uit je hand? Dan sloeg ik hem mijn keuken en mijn huis uit! Is ie nu helemaal betoeterd!
Nah, ik hoop ook dat dit een grapje is...Slaat 't pak brinta uit je hand? Wat een gek.
Alle reacties Link kopieren
Wel lef hebben om je zo te uiten als gast bij iemand anders. Je hebt in mijn ogen niets vreemd gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat honeymoonquiz zegt.



Iemand die een pak uit je handen slaat?

Daar wil jij mee omgaan?

Really?



Weg met die vent en nooit meer binnen die kutjanus.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Als een man jou niet accepteert om jou ontbijtgewoontes.. meis toch! jij laat zijn gebakken eitjes toch ook in hun waarde..
quote:Fame schreef op 22 augustus 2014 @ 10:53:

Hij SLAAT de Brinta uit je hand en jij kijkt zwijgend toe hoe hij jouw eten opeet en drinkt? Je zegt niets?



Blijf aub de rest van je leven bij mannen uit de buurt.Nou inderdaad, hij had de inhoud van de koekenpan op zijn hoofd gekregen. Wat een debiel(en).
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is simpel hij is al weg, dus niet mee omgaan
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een mooi fantasieverhaal ...
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op vrijdag 22 augustus 2014 10:57 Lijkt me een mooi fantasieverhaal ...Eerder slecht.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
hmmm...raar verhaal



Maar goed, ik eet ook elke morgen brinta en sterker nog ik doe er nog roosvicee in ook ...das helemaal voor kinderen
Brinta is net als Liga, ontwikkeld voor kleine kinderen maar dat wil niet zeggen dat het geen eten voor volwassenen is.



Vind het vreemd dat dat je bezig houdt want hij sloeg nu de Brinta uit je hand, de volgende man kan je gewoon in elkaar slaan omdat hij er zin in heeft. In je eigen huis, in je eigen keuken, omdat je geen idee hebt wie je mee naar huis hebt genomen.
quote:Doreia schreef op 22 augustus 2014 @ 10:53:

Slaat de Brinta uit je hand? Dan sloeg ik hem mijn keuken en mijn huis uit! Is ie nu helemaal betoeterd!Dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven