Ruzie om Brinta.

22-08-2014 10:46 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een man sliep bij me. Zijn tijdje geleden opgestaan. Hij wou ontbijten. Dus hij maakt voor zichzelf eieren vraagt of ik wil ik zeg nee ik ontbijt met brinta. Ik ging het maken. HIj volgde me naar de keuken en zei ik dacht dat je een grap maakte. HIj begon heel hard te lachen en zei brinta is voor kinderen. Ik verpakking nagelezen staat er nergens op, voor iedereen gewoon. HIj slaat de pak brinta vervolgens uit mijn hand, eet snel staand de eieren en drinkt zijn koffie en gaat dan zonder iets te zeggen weg. Hoe moet ik hier mee omgaan en zat ik verkeerd vanwege de Brinta?
Ik begrijp trouwens niet dat jij je drukmaakt om de vraag of Brinta wel of geen normaal ontbijt is voor volwassenen, terwijl je kennelijk niet de mensenkennis hebt om gevaarlijke gekken uit je huis te weren. Maar goed, dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ook Brinta en die vent spoort niet.
quote:Doreia schreef op 22 augustus 2014 @ 10:53:

Slaat de Brinta uit je hand? Dan sloeg ik hem mijn keuken en mijn huis uit! Is ie nu helemaal betoeterd!+1
Ik ontbijt met een potje olvarit. Brinta vind ik juist heel volwassen. Daar ben ik nog lang niet aan toe, melk koken is best risicovol...
Hahahahahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Hij slaat het pak uit je hand en gaat weg zonder iets te zeggen?



Geen contact meer mee hebben.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moet je hiermee omgaan?



Nou, jij blijft lekker brinta eten als ontbijt en deze vent ban je uit je leven. Zo ga je daarmee om.



Mijn man schudt ook wel eens verbaasd zijn hoofd over mijn eetgewoontes, maar never nooit niet dat hij iets uit mijn handen slaat en/of mij uitlacht. En never nooit niet dat ik de verpakking van etenswaren na ga lezen, of ik het mag hebben ja dan wel nee, vanwege leeftijd. Wat een sukkel, die man.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nee, jij zat niet verkeerd. Niet vanwege de Brinta in elk geval; wel vanwege die man, volgens mij...

Hij wel; je slaat toch niet iets uit iemand handen etc...



Ik eet regelmatig zoetbeleg uit een pak met vrolijke figuurtjes erop; is vast ook niet bedoeld voor "volwassen", maar wel lekker
Alle reacties Link kopieren
Mag jij zomaar mannen binnen halen van je begeleiding?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog geluk gehad dat hij het pak Brinta uit je handen heeft geslagen.



Het kleine hondje of de kop aangemaakte Brinta uit je handen slaan zou erger zijn geweest.

En voor de hond erg zielig



Alle reacties Link kopieren
Eh. Niets boven een lekker bordje pap in de ochtend.



De eerste de beste die dat uit mijn handen durft te slaan mag bukken voor vliegend keukengoed.



Trouwens een geliefd ontbijt onder sporters. Dus ook grote, brede mannen smullen van bordjes pap. Hij niet?

Pffrffff, de baby!
Ga in het vervolg éérst ontbijten en daarna pas sex.

Weet je een beetje wat voor vlees je in de kuip hebt zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij echt net zo gek als dat je overkomt in je topics? Serieus..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Als het waar is: wees blij dat je eraf bent. En niet meer binnenhalen die gast.

Persoonlijk geloof ik dat dit een leuk verhaaltje is, want ik kan me niet voorstellen dat je je serieus afvraagt wat je met de situatie aan moet.
Alle reacties Link kopieren
Het is veiliger voor jou om voortaan Brinta brood te eten.









HEE, WACHT EENS EVEN?

Is Topic opener toevallig niet een medewerker van de firma Brinta?

Om zo de naam weer eens op een slinkse manier onder de aandacht te brengen met een 'sterk' verhaal?



Complimenten..... een doortrapte en slinkse manier...

Immers, ik krijg nu ook weer een beetje zin in een papje van Brinta. En daar gaat het jullie natuurlijk om.
Alle reacties Link kopieren
Dat je je afvraagt of je fout zit is zorgelijk. Stel dat je iets fout doet is geweld dan gerechtvaardigd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Huh, wat een idioot. Al ontbeet je met Bambix Mijn Eerste Papje, dan was dat nog je goed recht. Hij sloeg het pak uit je handen? Hij is niet goed wijs.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Och hemel, ik heb even geloept. Beetje psycho.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 22 augustus 2014 @ 11:15:

Huh, wat een idioot. Al ontbeet je met Bambix Mijn Eerste Papje, dan was dat nog je goed recht. Hij sloeg het pak uit je handen? Hij is niet goed wijs.

Niet zo serieus Susan.



Topic Opener (Fa. Brinta ) lust er wel pap van.
Wat een nare respectloze kerel heb jij je huis binnengehaald, de volgende keer maar een beetje beter uitkijken.



p.s. is Brinta gezond?
Alle reacties Link kopieren
huh
.
Alle reacties Link kopieren
Ff off-topic: wat is ONS? Nu ben ik al een tijdje niet meer los aan het daten, dus mis kennelijk de tegenwoordige afkortingen...
De huistroll is ook weer wakker. Get a life. Met of zonder Brinta.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven