Terug op de markt; nitwit m.b.t. daten

22-08-2012 23:54 2455 berichten
Ik ben sinds ruim 3 maanden weer vrijgezel, nadat ik ben bedrogen door mijn ex. In de stellige overtuiging dat ik minimaal een jaar alleen zal blijven, want ik ben enorm gekwetst door hem.

Twee weken geleden onverwachts uitgevraagd door iemand met wie ik al langer een klik had en een eerste en tweede date gehad. Vooral de geestelijke klik was heel sterk, en ik voelde zelfs een lichte kriebel bij de afscheidszoen. Afgelopen maandag belde hij me nog, en gaf aan me heel graag deze week te zien. Vindt me aantrekkelijk, etc. Wegens drukke agenda wordt afspreken lastig, maar normaliter sturen we elkaar af en toe een berichtje.



Máár het is na dit gesprek volledig stil. Ik stuurde twee berichtjes en krijg geen antwoord. Aangezien ik een enorme nitwit ben op dit gebied, vraag ik jullie wat dit kan betekenen..

haal die glazen bol maar tevoorschijn



P.s. Het is een serieuze vraag...helaas
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 23-08-2012 00:01
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Moet morgen trouwens werken, dus ben er pas later op de dag weer!
Ik weet natuurlijk niet wat je in je berichtje hebt gezegd/gevraagd, maar het kan gewoon zijn dat hij niet weet dat er van hem wordt verwacht dat hij (gewoon omdat het leuk is) een bericht terugstuurt. Niet meteen gaan denken dat hij je niet leuk genoeg vindt als hij niet snel genoeg terugsms't.
Alle reacties Link kopieren
hij heeft al zijn vingers gebroken en nog geen tel en pc op spraakbesturing.
wij slapen nooit.
Hm, dat is waar. Heb een open vraag gesteld, namelijk hoe zijn dag was. Normaal gesproken hebben we die interesse voor elkaar, maar moet ook zeggen dat hij vaker niet reageert op een berichtje (waarbij hij eerst initiatief toonde). Geen idee wat dit nu is.
VM, must be it! Kan alleen nog bedenken dat hij zijn telefoon is verloren, maar denk dat dat wishfull thinking is.
Alle reacties Link kopieren
julus, ben je echt serieus?

ik dacht dat het zo goed ging met jullie.
wij slapen nooit.
Ik ben serieus VM. Ik dacht ook dat het goed zat, maar ben gewoon toch nog te onzeker voor deze shit. Voel me dubbel afgewezen, door ex en door hem.
Alle reacties Link kopieren
ach joh, zo moet je t niet zien.

wat had je dan verwacht, dat gelijk de 1e de beste man je nieuwe ware grote liefde zou zijn?

relax.
wij slapen nooit.
Nee, helemaal niet. Maar hij toonde in alles het initiatief, ik zat nergens op te wachten. En dan dit. Bummer. Maar was leuke afleiding de laatste weken!
Alle reacties Link kopieren
leuke afleidingen zijn altijd goed.
wij slapen nooit.
Precies. En als het niet meer leuk is..next. Maar ik zou desalniettemin toch graag een verklaring willen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt het nog.

Als ik jou was deed ik radiostilte en afwachten tot hij zijn telefoon weer vindt.

..misschien hij koudwatervrees?
Alle reacties Link kopieren
nee joh, laat gaan.

niet meer achteraan rennen.
wij slapen nooit.
Doe ik ook, de radiostilte. Het is graag of niet. Ben hard bezig om mijn grenzen te bewaken (Sum, als je meeleest....doe ik het goed)?
Doe ik ook niet VM, ben niet achterlijk. Take it, or leave it.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Nerd ...ben jij het? (snap geen reet van je post dus zal wel hé)
Alle reacties Link kopieren
,,hoe was je dag?,, na 2 dates heeft idd een hoog help-er-komt-een huwelijk-aan gehalte.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Huh watte ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel gelezen van je en we hebben ook het 1 en ander samen gedeeld in een bepaald topic Julus.



Maak je niet gek. Hij is [nog] geen verklaring schuldig.

Leuke afleiding, dat snap ik. Maar hij is niks verplicht. En laat het verleden [ zolang is dat nog niet] niet de overhand krijgen!

Relax, chill. Doe geen dingen die betrekking hebben tot het verleden.

Anders ben je er nog niet aan toe.



Doe rustig aan meid. Alles op z'n tijd.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven