Wat vinden jullie hiervan?

21-04-2014 11:23 429 berichten
Even een update in mijn OP. Mede door alle lieve berichtjes die ik hier gekregen heb ben ik in gaan zien dat ik in een hele ongezonde relatie zat. Inmiddels ben ik bij mijn partner weggegaan
Ik zou 20 jaar relatie in twijfel trekken. Wat een hork zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dit meen je niet wat een lul! Jij zou hierom toch ook niet minder van hem houden? Ik zou er helemaal klaar mee zijn en zou me ook heel erg gekwetst voelen.



Echt rot voor je dikke knuffel, sterkte.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik kan daar heel weinig over zeggen omdat:

Wij gewoon tegen elkaar zeggen als we van de ander vinden dat we dikker worden.



Ik geloof ook wel dat wij elkaar scherp zouden houden als de ander zegt af te willen vallen en daar niets aan doen en gewoon op zaterdag een zak chips open trekt.



En wij meten onze liefde al helemaal niet in percentages.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
En hij is nog dezelfde adonis van 20 jaar geleden?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Jeetje. Dit is niet erg aardig van hem...en dan benoem ik het netjes hoor.

stel je voor jij zou van 50 kilo naar 160 kilo zijn gegaan. In zo een situatie kan ik me voorstellen dat een partner moet slikken en zich achter zijn oor gaat krabben.



Maar 7 kilo wanneer je niet eens praat over overgewicht?? Ben je zijn paradepaardje? Hoe moet het dan gaan wanneer je wat ouder gaat worden en de leeftijd zichtbare tekenen gaat vertonen?



En hij? Is hij nog steeds even goddelijk als toen jullie elkaar leerden kennen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem een lul.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Een vent die je minder leuk vindt omdat je wat zwaarder bent geworden??? Ik kan maar een ding zeggen; dumpen!
Ik vind jouw vriend een hork.

Iemand steunen als diegene af wil vallen? Prima!



Maar iemand die door ziekte iets dikker is geworden, haar best doet af te vallen wat niet goed lukt vertellen dat je geen respect voor haar hebt en minder van haar houdt? Wat een egoisme zeg.
Ik zou voordat je met rare afval-acties begint eerst even aan deze meneer zeggen dat je dit niet pikt...

Lekkere motivatie zeg.. (ja om hem eruit te smijten, maar ik snap dat dat na 20 jaar niet erg makkelijk is)



Is hij moeders mooiste dan? Als hij voldoet aan een soort van Tommy Hilfiger/mannen parfum model heeft ie een punt, als hij zelf geen volle zalen trekt mot hij zn bakkes houden...



(plaats ff een foto dan keuren wij ff ...)
Alle reacties Link kopieren
Huh? Groffe man heb jij. Geloof dat het je kwetst. Ik zou het daar ook moeilijk mee hebben dus vind niet dat je je aanstelt.

Heeft hij het perfecte lichaam? Als je nu veel zou bijkomen en hij zegt dat hij zich minder aangetrokken voelt begrijp ik dat al is dat ook kwetsend. Maar daarom minder van je houden? Is je gewicht de enigste reden?

Wat deed je al om te vermageren? Je moet dat niet doen om een ander plezier te doen maar voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Is houden van gebonden aan gewicht dan?



Ik ben ook chronisch ziek, en was 20 kilo zwaarder dan toen ik mijn man leerde kennen. Ben nu ( na 18 jaar) eindelijk 15 kilo kwijt, al die jaren was ik veel te zwaar. Mijn man is nooit minder van me gaan houden gelukkig, wel zegt hij eerlijk dat hij me nu aantrekkelijker vindt dan toen ik zwaarder was. Maar qua houden van maakt het niet uit.



Ik vind het zeer kwetsend dat jou man dat op die manier brengt, en ik zou idd mijn vraagtekens zetten bij de toekomst van deze relatie.

Als je echt van elkaar houd, zou arm of rijk, dik of dun , ziek of gezond geen verschil moeten maken.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het niet zozeer die extra kilo's, maar meer het totaalplaatje? Verzorg je jezelf nog goed of laat je je een beetje gaan? Met joggingbroek etc.? Chips op de bank?



Als je jezelf nog goed verzorgd, en een aantrekkelijke verschijning bent dan moet hij gewoon zijn waffel houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare situatie.



Een vrouw die erg ziek is geweest, daardoor prednison moest slikken en daardoor aankwam. ( 7 kilo is echt niks als je kijkt hoeveel sommigen door prednison aankomen). En dan een man die minder van zijn vrouw houdt doordat ze 7 kilo is aangekomen.



Ik weet niet wat ik daarop moet zeggen zo belachelijk vind ik het. Wat een enorme klootzak.
Alle reacties Link kopieren
Wat een eikel, zoiets zeg je toch niet..

Althans niet op die manier. Ik vind dat er niks mis is met je partner op bepaalde dingen "wijzen" maar dit is gewoon ronduit onbeschoft.



Als hij vind dat je wat bent aangekomen kan hij ook zeggen van schat je weet dat ik van je hou maar je bent de laatste tijd wat aangekomen enz. Tuurlijk is dat ook niet leuk om te horen maar dan word het tenminste met liefde overgebracht..



Vind het echt verschrikkelijk voor je dat je man zoiets tegen je zegt! Mijn pa heeft toen mijn moeder behoorlijk dik was geworden ook door ziekte tegen haar gezegd dat ze een vies vet varken is, dit is al meer als 5 jaar geleden maar soms als ze het weer ter sprake komt verschijnen de tranen nog in haar ogen! Dus ik heb van dichtbij gezien dat zulke opmerkingen heel erg veel pijn kunnen doen. Vanuit hier stuur ik je dan ook een dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het niet zo belangrijk is wat ik vind.



Ik denk dat het veel belangrijker is wat jij gaat doen met deze uitspraken, en met het feit dat degene waar je al zo lang van houdt en mee samen bent, op deze manier naar je kijkt en met je omgaat.



Als je nu je hart zou volgen, wat zou je dan doen?





PS voor het geval dat je tóch wil weten wat ik vind: ik vind het een enorme slappe lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:kimberlyr schreef op 21 april 2014 @ 11:40:

Wat een eikel, zoiets zeg je toch niet..

Althans niet op die manier. Ik vind dat er niks mis is met je partner op bepaalde dingen "wijzen" maar dit is gewoon ronduit onbeschoft.



Als hij vind dat je wat bent aangekomen kan hij ook zeggen van schat je weet dat ik van je hou maar je bent de laatste tijd wat aangekomen enz. Tuurlijk is dat ook niet leuk om te horen maar dan word het tenminste met liefde overgebracht..



Vind het echt verschrikkelijk voor je dat je man zoiets tegen je zegt! Mijn pa heeft toen mijn moeder behoorlijk dik was geworden ook door ziekte tegen haar gezegd dat ze een vies vet varken is, dit is al meer als 5 jaar geleden maar soms als ze het weer ter sprake komt verschijnen de tranen nog in haar ogen! Dus ik heb van dichtbij gezien dat zulke opmerkingen heel erg veel pijn kunnen doen. Vanuit hier stuur ik je dan ook een dikke knuffel!Hier heb ik echt geen woorden voor. Zijn je ouders nog bij elkaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:scarry schreef op 21 april 2014 @ 11:37:

Misschien is het niet zozeer die extra kilo's, maar meer het totaalplaatje? Verzorg je jezelf nog goed of laat je je een beetje gaan? Met joggingbroek etc.? Chips op de bank?



Als je jezelf nog goed verzorgd, en een aantrekkelijke verschijning bent dan moet hij gewoon zijn waffel houden.



To is ernstig ziek geweest. Ze heeft prednison moeten slikken.

Van prednison is bekent dat je er van aan komt.

Als je ziek bent mag je dan een keer lief voor je zelf zijn en in joggingboek op de bank zitten met een zak chips.

Mag je een keer aan je zelf denken?



Of moet ten alle tijde koste wat kost je man de prioriteit hebben en moet je je voor hem in een leuk jurkje of rokje vertonen met hakjes en make up?
Waar is Bella d'r vader als je hem nodig hebt?
Alle reacties Link kopieren
Zou het kunnen zijn dat je man moeite heeft met het onderscheid tussen houden van en aantrekkelijk vinden ?



Ik kan mij namelijk wel heel goed voorstellen dat een man een vrouw minder aantrekkelijk gaat vinden wanneer een vrouw zwaarder wordt. Net zo goed als dat een man die op zwaardere vrouwen valt, een vrouw minder aantrekkelijk zal gaan vinden wanneer ze afgevallen is.



Dit zegt uiteraard nog niets over het houden van.
Niet geschoten is altijd mis
Bedankt voor jullie snelle reacties.



Ik heb idd een tijdje toen ik heel ziek was met een trainingsbroek op de bank gezeten. Maar nu niet meer, heb nieuwe kleding gekocht omdat ik mijn oude kleding niet meer pas.

Maar zelfs die nieuwe kleding vind hij niet leuk, sterker nog hij heeft me laatst uitgelachen omdat ik een nieuw truitje aanhad vanwege dat hij het niet mooi vond. Dit truitje gebruik ik nu maar voor naar de yoga.



Ik ga steeds meer aan mezelf twijfelen, en ik voel me er erg rot door. Ik hoor iedere dag wel van hem dat hij me te dik vind en hij zei dat hij niet meer met mij in het zwembad gezien wil worden omdat hij zich voor mij schaamt.



@kimberlyr, wat erg dat je vader dat tegen je moeder gezegd heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:lientje69 schreef op 21 april 2014 @ 11:35:

Is houden van gebonden aan gewicht dan?





Nee dat denk ik niet maar je hebt ook nog een seksleven.

Als ik nu van 60 naar 100 kg zou gaan dan zou ik zelf al totaal niet lekker in mijn vel zitten en me onzeker voelen. Ik kan me goed voorstellen dat het voor vriend dan ook minder opwindend is. Als je naar het lichamelijke kijkt is dat zo gek nog niet denk ik.



In het geval van TO vind ik man wel een hork omdat

- het om maar 7 kg gaat. Dat is net een kledingmaat verschil

- het komt door medicijngebruik / ziekte.



Ik zou als ik TO was pisnijdig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gatver!

En dat is alles wat ik er over zeg. Want wat ik echt wil zeggen moet gecensureerd worden.
Misschien kun je beter gaan bedenken hoe je je man snel kwijtraakt, in plaats van die paar kilo.

Ik zou hem bij het grofvuil zetten.
En die fijne vent van je ziet er nog precies zo uit als 20 jaar geleden? Kom op zeg...



En niet meer met je gezien willen worden in het zwembad? Dat jij nog überhaupt ergens met HEM gezien wil worden zeg!

Doe dit jezelf niet aan. Kap met die man, want met zo'n vriend heb je geen vijanden meer nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven