** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13







Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
quote:Ine schreef op 16 januari 2010 @ 23:31:

Ja, doei. Ik woon hier, idioot, dan ga ik niet half uitgekleed op een dansvloer dansen.





Heerlijk beschreven!
Marg, mooie post.

Al ben ik het ook wel met Spijker eens, er zijn veel mensen die nooit zo veel van de wereld zien. Ik ben ook in weinig andere landen geweest, maar heb wel het nodige gehoord van 'mijn' asielzoekers en later in de gevangenis van de vreemdelingen.

Daardoor heb ik wel enige kennis opgebouwd en gezien wat jij ook omschrijft. Ik denk dat wij het geluk hebben gehad om geboren te worden in een land waar je veilig bent, waar je niet bang hoeft te zijn voor rebellen, of andere narigheid. Voor de rest heeft iedereen over de hele wereld dromen en wensen.

Dromen moeders in Afrika over een goede toekomst voor hun kinderen, beter dan dat zij hebben gehad, zoals ook westerse moeders voor hun kinderen een goede toekomst wensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet arrogant beschreven. Maar juist zoals ik het ook ervaar. Niet weten is niet erg. Geeft niks. Maar niet weten en doen alsof je het wel weet... Grrr: achter het behang, samen met de kinderen die Ine net in de AK beschrijft!



En Marg: je denkt toch niet dat ik kleding koop die gestreken moet worden?!! Daar doe ik dus niet aan.



Pff, mn samenvatting is af. Nu slapen en werken morgen. Gatver het idee dat over minder dan 7 uur de wekker alweer gaat. Gaaaaap. Heb het wel een beetje gehad met de examens en ik ben net op de heflt..

Zucht.



Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker nemo! Ik moet morgen eigenlijk ook vrij vroeg op om te trainen, en daarna te studeren. Maar ik zit hier nog even veel te lekker. Slaap is ook overschat hoor.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren




Dat snap ik dus nooit! Ik hoor het wel vaker maar in de praktijk weet ik niet hoe dat in zijn werk gaat!



Ik hou helemaal niet van strijken, maar wel van mooie kleding, en best wel veel dingen moeten gestreken worden. (vind ik dan, ik vind bv. ook dat spijkerbroeken gestreken moeten worden, die zitten dan véél mooier. Maar truitjes ofzo die niet gestreken hoeven te worden strijk ik ook echt niet hoor, of lakens die in de wind hebben gehangen en al glad zijn).

Ik hou ook niet van oksels scheren bv. maarja dat is dan zo'n noodzakelijk kwaad vind ik, of bijvoorbeeld de wasbak schoonhouden, ik hou er niet van, met je vingers in dat prut, elke keer met die spons alles laten glanzen, maarja, wat kan je anders. Hetzelfde gevoel heb ik met strijken!
Alle reacties Link kopieren
Waar train je voor Spijker (avondvierdaagse? )



Truste Nemo!
Alle reacties Link kopieren
Heet het in de keuken ook de wasbak? Ik bedoel in de keuken, niet dat ik in de badkamer allemaal 'prut' in de wasbak heb...
Dat heet toch gootsteen?

Ofzo?



Alle reacties Link kopieren
Nee ik train honden Marg!



Je vergelijkt nu toch niet echt oksels scheren met strijken? Kom op nou zeg.... Oksels scheren is minder werk dan tandenpoetsen, dat doe je gewoon eventjes hup hup als je toch onder de douche staat! Terwijl strijken... Maar ik strijk echt geen spijkerbroeken hoor. Sterker nog, ik strijk helemaal niet want ik heb niet eens een strijkbout! Ik heb twee bloesjes en een rokje die echt gestreken moeten, maar als ik die aan wil dan breng ik ze even naar mijn mama!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Gootsteen ja. Ik vroeg me al af wat voor'n prut dat was, misschien na het scheren van je oksels ofzo
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Strijken doe ik ook niet. Behalve mijn gastenbeddengoed, en dat gaat met een machine, dus dat is wel oke. Muziekje erbij en huppa. Dat werkt een soort van therapeutisch.



Oh, ik krijg net een sms. Of ik om 10 uur op de piste wil gaan skien. Dan moet ik nu wel gaan slapen, anders bak ik er weer niks van.
Alle reacties Link kopieren
Eens met spijker: pruit uit de gootsteen: 3 sec werk. Oksels scheren (doe ik trouwens standaard elke ochtend) 2 sec per oksel. Poetsen duurt langer en zoals jullie allemaal weten haat ik dat dus, maar dat MOET echt. Maar strijken?! Nee hoor, ik zie er geen verschil tussen, maar dan ook echt niet. Na een uur dragen zijn alle kreukels eruit (als ze er al inzitten) En met die skinny jeans van nou heeft het helemaal geen nut vind ik.



Alleen blousjes of linnen moet gestreken worden en dat koop ik dan dus gewoon niet



Ik moet rennen, moet over 15min de deur uit maar moet heel mn haar nog fohnen en in model brengen.. Hmm, eigenlijk moet dat wel makkelijk lukken!



Trainse spijker en skiese Ine.



Rianne: ik vind dat je echt weer moet komen schrijven hoor!!!

En Kjong: hoe ist met jou?
Ja, hoor. Het sneeuwt. Als een gek.

Dus dat wordt volgens mij niks met dat skien en beginnen we maar vroeger met apres skien.



Ik zit wel startklaar en we gaan ook zo, maar of het een succes is, ik twijfel nog . Ben meer een mooi-weer-skiester.



We zullen zien..
quote:Spijker schreef op 16 januari 2010 @ 22:53:... Hij heeft toen een andere vriend mij uit mn bed laten bellen want kennelijk sta ik dan bekend als degene die weet wat je moet doen in dat soort situaties. Lekkere reputatie he Of ik sta bekend als iemand die je uit z'n bed mag bellen voor vrienden in nood, laten we het daar op houden

Flashback naar Pulp Fiction!



Effe verder bijlezen. Als ik dat red.

Ik heb nl de laatste weken een vol program, en er is weer veel h-eerlijks geschreven zie ik.



Kopje koffie erbij.

Toast met kaas en jam.

Bíjna doodse stilte.

Er zucht alleen een man doorheen...

Wil er iemand een man?

Voor een uurtje of 3?
Alle reacties Link kopieren
Kjong, succes!



Heb net nieuw onderwerp in AK gezet. Hoop dat jullie wat input willen/kunnen geven. Alvast veel dank!
Alle reacties Link kopieren
Yaiks, als ik mijn oksels elke dag scheer hangt na een maand het vel eraf denk ik. Brrrrr!



Leuk dat je er weer bent Kjong!



Gootsteen haha ja, ik dacht al, het heette toch anders? Maar ik wist het effe niet meer! Maareh, bij bv. shirtjes, longsleeves rokjes jurkjes ed. zie je het verschil toch wel? Bij katoen zie je het verschil toch overduidelijk? Een skinny jeans strijk ik trouwens ook niet, of hooguit even bij de billen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 17 januari 2010 @ 11:08:



Wil er iemand een man?

Voor een uurtje of 3?

Ehm, eigenlijk best wel ja. Maar ik neem aan dat het helaas geen serieus aanbod is.



Ik kan er niets aan doen, maar ik heb zin in de buurman. Balen, want dat gaat niet gebeuren. Zeker vandaag niet en waarschijnlijk nooit meer. Maar ik heb gewoon onbeschaamd zin in de buurman. Naakt. In zijn bed, in mijn bed, op de bank, onder de douche, op de keukentafel. Flesje wijn erbij, massageolie erbij, muziek op de achtergrond. Waarom dat nou weer, terwijl hij eigenlijk best een beetje tegenvalt. Maar toch. Had ik al gezegd dat ik zin heb in de buurman? Ik denk hele ongecensureerde gedachtes over hem. Poeh hee.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Zohee, dat was flink bijlezen. Ik ga in fases reageren op wat ik kwijt wil.



Marg, mag ik een noot maken bij je verhaal? Ik ken in NL (en andere rijke landen) heel veel mensen die wel beseffen dat mensen in armere landen ook normale mensen zijn, of leuke mensen en dat zij niet schuld hebben aan de omstandigheden. Maar, soms vind ik juist dat rijke mensen uit arme landen veel harder zijn. Ik heb altijd het idee dat wij softe westerlingetjes veel meer moeite hebben met grote verschillen tussen arm en rijk, armoede in het algemeen en wereldse narigheid, terwijl sommige upperclass mensen uit Latijns-Amerika of weetikveelwaar zonder blikken of blozen over zieke of dode mensen heen stappen en denken dat die het aan zichzelf te danken hebben. Wat dat betreft hebben wij soms weinig eelt op de ziel. Maar je hebt ook gelijk dat er mensen zijn die ook denken dat in Afrika aapmensen wonen en iedereen die iets afwijkt van wat hij/zij gewend is gewoon gek zijn ofzo.



Oei, ik heb maar drie uur geslapen vannacht en dat heeft zijn effect op mijn concentratievermogen merk ik. Even kijken en denken.
Alle reacties Link kopieren
3 uur maar Fille? Was je weer bij de barman?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Nee, niks spannends. Tot laat geborreld en moest op tijd weer op. Ik was schrikbarend fit, maar kak nu wat in. Misschien ga ik zo maar even 'wie is de mol' kijken. Ik durf mijn mail niet te openen omdat ik bang ben dat ik dan actie moet ondernemen en daar heb ik geen zin in. Overigens zou de barman een huis voor me weten wat ik zou kunnen huren, maar ik durf niet te smsen (laat staan bellen) dus daar dub ik over. En veel meer energie heb ik niet.



Nemo, de gebarentaal-opmerking was briljant. Ik heb zo gelachen! Ik had het ook kunnen zeggen.



Spijker, stom van de bassist. Netjes voor de ex of de vriendin, maar je kan ook netjes dit even afsluiten (ik ontvriend je en wel hierom...). De buurman is ook suf. Mannen kunnen af en toe ook enorm flippen over niks. Soms zijn ze heel bang dat je teveel van ze wilt en beginnen ze meteen te roepen dat ze geen relatie willen of weet ik wat, terwijl jij denkt: 'wie heeft het in allahsnaam over een relatie?'



Over het Haïti-gebeuren: ik heb het nieuws ook wat gemist. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat de Bild meende dat 'we' iets moesten doen (ja, gaan jullie 's wat doen, dacht ik toen), dus toen vermoedde ik al dat het heel erg was maar ik ben te weinig op de hoogte om iets zinnig te zeggen. Wel dat je soms gewoon hebt dat het je niet raakt. Het punt is ook dat je in deze dagen van mediaovervloeden je soms ook een beetje afgestompt raakt en niet alles je iets doet. Dat kan ook niet, want er gebeuren vrij veel nare dingen en je kan niet de ellende van de wereld op je schouders nemen. Ik denk dat het heel gezond is dat je sommige dingen je aantrekt, waardoor je huilend voor de tv zit, en andere dingen weer niet. Je moet dingen filteren om te kunnen functioneren. Hoe erg je het je aantrekt zal afhangen van karakter, maar ook van je humeur, hormonen, wat je verder aan je hoofd hebt, etc. En aan de andere kant: voor alle mensen die, as we speak, in Afrika aan aids sterven is het ook weer behoorlijk lullig dat iedereen nu z'n portemonnee trekt voor Haïti en dat wellicht betekent dat mensen minde geven voor hen. Ja kinderen, het leven is een tranendal.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, als de barman misschien een huis voor je weet zou ik daar zeker wel even contact over opnemen. Of zou hij dat gezegd hebben als pick up line?



De buurman is heel vreemd, nu ik er langer over nadenk. Dingen die hij zei passen niet bij elkaar, uit sommige opmerkingen dacht ik 'jij gaat sneller dan ik' en bij andere opmerkingen juist weer 'wil je eigenlijk wel afspreken?'

Dus, ik zie het wel, of hij nog iets van zich laat horen. Ik hoop t stiekem wel, maar ik ga er maar even geen moeite meer in stoppen. Hij heeft een heel leuke kant en een heel stomme kant, en ik weet nog niet precies hoe ik dat bij elkaar kan passen. Beetje de lieve jongen als je hem alleen treft, maar de 'blabla zuipen met vrienden' als ie met vrienden is. Beetje jong gedrag vind ik dat, ik verander niet of ik nou met vrienden, vriendinnen of alleen ben.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Nee, was geen pick up line, maar ik denk dat ik al te laat ben en misschien denkt hij dat ik het gebruik als excuus om contact te zoeken. En misschien doe ik dat ook?



Hmm, stom van de buurman. Gaan jullie doorgaans op dezelfde plekken uit?
Alle reacties Link kopieren
Nou, als ik uitga waar ik woon dan gaan we wel naar dezelfde plekken, want er is hier niet veel keus. Maar meestal ga ik naar een andere stad. Juist vanwege het gebrek aan keus. Alleen dit weekend bleef ik hier, vanwege leren voor tentamens en dus niet echt willen stappen. Waarom vraag je dat?



Nu al te laat met vragen om die gegevens van die woning? Zo lang is het toch niet geleden? Ik zou het toch doen hoor, wat heb je te verliezen.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
quote:fille schreef op 17 januari 2010 @ 14:45:

Zohee, dat was flink bijlezen. Ik ga in fases reageren op wat ik kwijt wil.



Marg, mag ik een noot maken bij je verhaal? (...).



Klopt, alleen zou ik dan zelf niet de conclusie trekken dat wij te weinig eelt op onze ziel hebben, maar eerder dat zij veel en veel en veel te veel eelt op hun ziel hebben.



En trouwens, ik ken ook genoeg Europeanen die het besef wel hebben hoor, gelukkig wel! En ook een hoop die het misschien niet vanuit het diepst van hun wezen beseffen maar het wel geloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een flut dag. Ik wilde vanmorgen naar een leuke tentoonstelling gaan hier bij mij in de buurt, maar ik werd wakker met zulke knallende koppijn waar een ibuprofen niet tegen hielp dat ik maar weer naar bed ben gegaan. Nu ben ik net weer een paar uur wakker, de hele dag dus weg (en kan ik vanavond weer niet slapen denk ik).



Hier is de winter alweer voorbij lijkt het! (klopt af). Er zullen vast nog wel een paar heel koude dagen komen hoor, maar het is bv. nu nog helemaal licht hier buiten, bij jullie ook?? En het is alweer rond de 15 graden, dat is ook wel lekker natuurlijk. Ik kan al mijn winterkleren nog aan alleen dan zonder longsleeve onder mijn trui en legging onder mijn broek. Loving it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven