sex tegen wil, relatie altijd getwijfeld ,niet houden van

17-09-2014 22:52 316 berichten
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:20
Reden: Spijt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wel seks kunnen hebben, maar toch niet, want het lukt niet. Om dat te begrijpen moet je echt hoogopgeleid zijn, sorry, het is niet voor iedereen weggelegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral een nogal wazig verhaal.

Verder: Misschien heeft ze wel vaginisme en likt penetratie daardoor niet.

Sommige mensen kunnen liefde en seks scheiden en zo dus seks hebben zonder ik hou van je te zeggen.
Whut? Wat wil je begrijpen dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het niet helemaal, denk ik. Er is een vrouw die getrouwd is met een man, maar ze kan geen sex hebben met hem omdat ze niet van hem houdt. Jij kent haar van vroeger en hebt nu weer iets met haar?
Iets duidelijker graag, het is al laat.
Alle reacties Link kopieren
Je doet je naam wel eer aan zeg!

Heb je nu een realtie met die vrouw en lukt seks nog steeds niet, of zou je wel seks met haar willen maar zij niet?
Alle reacties Link kopieren
TO wil de vorige relatie van het voorwerp van zijn liefde begrijpen en met name de seksuele aspecten van deze relatie. Maar waarom in vredesnaam!
Dank Roelfien. TO, ik zou hard op zoek gaan naar andere gespreksonderwerpen. Dat geduik in haar vroegere seksleven en relaties maakt het er over het algemeen niet gezelliger op.

Mogelijke alternatieve onderwerpen: jullie eigen relatie (wel een beetje gezellig om de sfeer er in te houden), vakanties, werk, kleding etc.
Alle reacties Link kopieren
Is dat haar excuus waarom het tussen jullie sexueel niet lekker loopt?
die ik wilde bestaat al...
Je bedoelt dat jij een onbereikbare vrouw wilt? Tja... dat is rottig.

En nu?
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nu een relatie of niet?
Alle reacties Link kopieren
Dus..

Zij had 10 jaar lang een partner waar ze niet tegen kon zeggen dat zij van hem hield. Had seks zonder penetratie want ze was droog en hij kwam binnen 2 seconden klaar (niet in haar) en had geen aandacht voor haar. Jij hebt lang geleden iets met haar gehad (hoelang geleden, waarom was het over en had ze toen die relatie nog met die man?). Toen ontmoette ze jou weer waarbij ze voelde dat ze van je houdt en is ze maar gescheiden (je hebt nu een vaste relatie met haar?).

Ik kan dit verhaal ook moeilijk begrijpen.. Waarom zit het je dwars als ze bij jou wel het gevoel heeft dat ze van je houdt? En hoe zit het dan met de seks tussen jou en haar?
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:26
Reden: Spijt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat je er zo over denkt, heeft zij het eindelijk fijn, maak jij er een probleem van.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Nee dat denk ik niet.

Zij is in de war en jij vindt het goed dat jij het ook wordt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze gewoon trouw, bleef ze daarom zo lang bij die man.
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:26
Reden: Spijt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat wroeten in een vorige relatie van je partner levert alleen maar problemen op. Het gaat goed tussen jullie, geniet daarvan en zoek geen gezeur op.

Je formuleert trouwens wel wonderlijk en maakt jezelf daardoor moeilijk te volgen. Is dat niet lastig communiceren in je relatie?
Alle reacties Link kopieren
k
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:21
Reden: Spijt
% gewijzigd
hou eens op met:!
Alle reacties Link kopieren
Ok
Alle reacties Link kopieren
Zie het maar als een groot compliment voor jou. Ze houdt van jou en dat maakt de sex makkelijker. En waarom hou je een relatie in stand waar je je niet goed in voelt. Kan om zoveel redenen zijn. Onzekerheid, angst voor het onbekende, bang voor eenzaamheid. Geen idee. Feit is dat ze is gescheiden, dus eruit is gestapt voor jou. Ik zou me er verder niet druk om maken en vooral erg blij zijn met haar en ook voor haar. Wees goed voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat kan jou dat nou schelen waarom die twee zolang een relatie hebben gehad en onder welke omstandigheden dat was. Van mijn 15e tot mijn 18e heb ik ook een relatie gehad met iemand op wie ik niet echt verliefd was. Ik was ook heel introvert en onzeker toen. Misschien niet helemaal vergelijkbaar maar ik snap dus wel dat je onder bepaalde omstandigheden in zo'n situatie terecht komt.



Maar het heeft verder niks met jou of jullie relatie te maken dus stop hiermee en richt je op de leuke dingen van het leven.
Alle reacties Link kopieren
l
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:27
Reden: Spijt
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven