sex tegen wil, relatie altijd getwijfeld ,niet houden van

17-09-2014 22:52 316 berichten
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:20
Reden: Spijt
% gewijzigd
Lijkt me dat een 30 jarige vrouw wel kan zeggen dat ze geen zin heeft in seks. Jou niet?
Alle reacties Link kopieren
J
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:32
Reden: spijt
% gewijzigd
Misschien is zij wel ontwijkend omdat ze klaar is met die relatie en het vervelend vindt dat jij er steeds maar op terug komt om het uit te melken.



Die zin waar je over de seks met haar ex schrijft snap ik al helemaal niet. Niet kunnen penetreren en na 1 of 2 sec. al klaarkomen kan ik niet rijmen.



Misschien ontwijkt ze de antwoorden om niet steeds aan haar ex herinnert te worden en over hem te moeten praten.



Man, laat het los en rusten. Haar relatie is voorbij, zij is nu met jou. Jullie hebben geweldige seks. Zij zit niet meer gevangen in een relatie die ze eigenlijk niet wilde.



Geniet van haar en van het leven en blijf niet doorzagen.



Sommige mensen blijven in de sleur van een relatie hangen omdat ze het niet durven of kunnen uitmaken omdat ze dan de comfort zone moeten verlaten.
Alle reacties Link kopieren
l
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:32
Reden: spijt
% gewijzigd
Lijkt me ook dat een 30jarige kan zeggen wat ze verlangt van haar partner. Als zij vond dat ze weinig aandacht kreeg, kon ze dat ook vragen.



En welke gesprekken hebben jullie? Lijkt me raar dat ze dit allemaal aan jou vertelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:39:

Ja ik vind het ook raar dat je 10 jaar problemen hebt met intiem contact en er samen niet over praat en samen naar oplossingen zoekt



Ik vind het raar dat haar vaginisme bij jou plotsklaps helemaal over was.

Penetratie met een kurkdroge vagijn is minder makkelijk, maar niet onmogelijk. Penetratie bij vaginisme is - vrijwel - onmogelijk.

Vaginisme is niet zomaar op te lossen door een andere sekspartner.

Dus eigenlijk twijfel er aan of ze wel zo vaginistisch was.

Maar,.... waarom zou ze doen alsof? Waarom zou ze jou willen laten geloven dat ze in die tien jaar nooit geneukt heeft? Ben jij zo jaloers?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:41:

Zij is zelfs arts





Koekoek!

Word wakker, man.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Verwarring13, hoe oud ben jij? Sorry dat ik dit vraag, maar je klinkt niet als iemand van 44 jaar. Lijkt alsof dit je eerste relatie is.
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:41:

Ze vond dat zij de seks niet kon weigeren zelfs niet als zij niet wilde achteraf voelde zij zich vies maar kon niet weigeren. Ik vind dit schokkend. Zij is zelfs artsWelke seks? Er was toch geen seks?
Alle reacties Link kopieren
h
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:33
Reden: spijt
% gewijzigd
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:41:

Ze vond dat zij de seks niet kon weigeren zelfs niet als zij niet wilde achteraf voelde zij zich vies maar kon niet weigeren. Ik vind dit schokkend. Zij is zelfs artsSorry, maar dit is dan echt de domste arts ooit. Dan had ze maar iets moeten zeggen. Of hulp zoeken bij een seksuoloog. Glijmiddel gebruiken. Iets. Maar 10 jaar zwijgen, 10 jaar deelnemen, en dan zeggen dat je misbruikt bent ?
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden; nu komt de post " ja, ze is seksuologe " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 18 september 2014 @ 00:45:

[...]



Welke seks? Er was toch geen seks?Scherp!
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:24:

Ik denk dat het iets over betrouwbaarheid in relatie zegt.

Heb het gevoel dat zij niet zegt wat zij echt wil.

Zij wil kinderen met mij maar moet dan volledig zeker zijn van haar

Ze is 44!



De kans, dat er nu nog kinderen komen is echt heel erg klein.
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:45:

Hoe bedoel wordt wakker. ?



Doe je ogen open.

Je wordt voorgelogen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En sorry, maar kinderen op je 44ste lijkt me niet het slimste plan. Zou zij ook moeten weten.
Alle reacties Link kopieren
g
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:34
Reden: spijt
% gewijzigd
quote:nachtvlinder1977 schreef op donderdag 18 september 2014 00:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="verwarring13 in "sex tegen wil, relatie altijd getwijfel..."" class="messagelink">verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:41</a>:</b>

Ze vond dat zij de seks niet kon weigeren zelfs niet als zij niet wilde achteraf voelde zij zich vies maar kon niet weigeren. Ik vind dit schokkend. Zij is zelfs arts</div></blockquote>Welke seks? Er was toch geen seks?



Dit dus.

Zoals jij het omschrijft kun je toch geen seks noemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:47:

Ja precies het is voor mij niet te begrijpen ben zelf ook arts 40 jaarKom jij niet uit Nederland?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
k
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:34
Reden: spijt
% gewijzigd
Ik wou nog meedoen, maar komaan. Maak het dan een beetje geloofwaardig!
Maar wat is nu precies jouw probleem? Dat zijn geen seks kon hebben met haar ex? Dat ze bij iemand bleef waar ze geen seks mee kon hebben? Dat ze wel/geen/wel contact met haar ex wil?
Alle reacties Link kopieren
l
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:35
Reden: spijt
% gewijzigd
Kans op misvormd kind = heel groot. Zouden vooral artsen moeten weten
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:47:

Ja precies het is voor mij niet te begrijpen ben zelf ook arts 40 jaarGelukkig niet de mijne!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven