Bloeden na seks

11-10-2014 19:48 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al rond gekeken, en zag al een topic erover, toch wil ik even weten of het in mijn situatie anders is.



Belangrijk; ik ben een meisje van 16 (gelieve geen reactie's met wat jong en dat je daar al mee bezig bent blabla)



Ik heb een vriend, en we zijn allebei trouw aan elkaar. Wel hebben wij allebei in een vorige relatie onveilig seks gehad. Dat doen wij samen ook.. Domdom, ik weet het. En wij gaan ook binnenkort een test doen. Maar goed, de laatste twee keer dat ik seks met hem heb gehad, ben ik gaan bloeden. Niet heel erg maar toch wel een aantal druppels. Zelf dacht ik meteen aan het maagdenvlies omdat ik nog jong ben, en hij vrij groot geschapen is.. Toch wil ik graag weten of het ook andere redenen kan hebben, en of dit bloeden aanhoud, aangezien ik dacht dat als je maagdenvlies scheurt, je maar één keer bloed...
Ja, dat kan bloed zijn dat uit je hersenen naar beneden stroomt. Dan word je steeds dommer en ga je nog veul meer onveilige seks hebben.

Sterkte
Pak je biologie boek er even bij. Maagdenvlies....
En trouwens, wat ben je jong en ben je daar al mee bezig?
je gaat a een tijd lang met hem naar bed en denkt dat nu je maagdenvlies gescheurd is?

waarom zou dat de eerste keer niet scheuren denk je?



een goede reden om naar de dokter te gaan lijkt mij, kunnen jullie meteen een test doen
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te zien dat volwassene net zo kinderachtig kunnen zijn als een kleuter. Jeetje man, ik ga expres op een volwassene site om normale reactie's te krijgen. Ik zoek ook maar wat rond..
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je serieuze reactie. Ik zal even een afspraak maken dan.. @itsme1973
Ach, laat ook maar, Stoortje wordt wss oud.
Alle reacties Link kopieren
quote:noneyann schreef op 11 oktober 2014 @ 20:00:

Fijn om te zien dat volwassene net zo kinderachtig kunnen zijn als een kleuter. Jeetje man, ik ga expres op een volwassene site om normale reactie's te krijgen. Ik zoek ook maar wat rond..Je bent nog een kind,vooral in hoe je omgaat met seks, dus wat dat betreft zijn kinderachtige reacties ook wel op zijn plaats.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 16, verwacht niet van me dat ik alles al weet en mij helemaal volwassen kan gedragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 11 oktober 2014 @ 20:04:

[...]





Je bent nog een kind,vooral in hoe je omgaat met seks, dus wat dat betreft zijn kinderachtige reacties ook wel op zijn plaats.Alsof er niet genoeg volwassene zijn die zonder condoom er op los neuken.
quote:noneyann schreef op 11 oktober 2014 @ 20:04:

Ik ben 16, verwacht niet van me dat ik alles al weet en mij helemaal volwassen kan gedragen.

Als je je met seks bezig gaat houden, hoor je wel te weten waar je mee bezig bent en wat de consequenties zijn.



Maak een afspraak bij de huisarts.
Ik ben op mijn 15de aan seks begonnen maar wist toen wel hoe veilig te vrijen en hoe het zit met bloeden de eerste paar keren. Pak je bioboek erbij. Waarom begin je aan seks als je er niks van weet?
Toen wij begonnen aan seks ging je nog dood aan HIV. Zou dat meespelen?

Ik verbaas me echt over hoeveel jongeren seks zonder condoom hebben. (het aantal SOA's neemt onder deze groep ook toe)
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 11 oktober 2014 @ 20:06:

[...]



Als je je met seks bezig gaat houden, hoor je wel te weten waar je mee bezig bent en wat de consequenties zijn.



Maak een afspraak bij de huisarts.



Als iedereen dat wist, waarom bestaat dit forum dan..

Ik zal een afspraak maken
Als je het allemaal zo goed weet dan hoepel je toch lekker op?
Als he een soa hebt bloedt je ook vaak na sex.

Dus snel een test laten doen hoor.

Heb je ook pijn?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dit.

Ik heb een vraag. Eén vraag, en gelijk dingen als pak je bioboek erbij? Ik weet heel wat dingen hoor. Daar ben ik na mijn seksueel misbruik wel achter gekomen. Condoom gebruiken? Prima daar ben ik te koppig voor en die zal ik voortaan gebruiken. Ja dat is dom van me. Maar alsjeblieft zeg, iets meer respect van volwassene had ik toch wel verwacht. Als ik me zo vergelijk met jullie, voel ik mezelf wel heel volwassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazyinlovee schreef op 11 oktober 2014 @ 20:15:

Als he een soa hebt bloedt je ook vaak na sex.

Dus snel een test laten doen hoor.

Heb je ook pijn?Komt goed, nee pijn heb ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 11 oktober 2014 @ 20:12:

Als je het allemaal zo goed weet dan hoepel je toch lekker op?Nah, ik wacht nog even op reactie's van echte volwassene met verstand.
quote:noneyann schreef op 11 oktober 2014 @ 20:11:

[...]





Als iedereen dat wist, waarom bestaat dit forum dan..

Ik zal een afspraak maken

Iedereen die onveilige seks heeft wordt zo hard aangepakt. Je bent op een volwassenforum, dus ook jij krijgt dezelfde aanpak.

Je bent zo jong, hebt al in meerdere "relaties" seks gehad en ook nog eens allemaal onveilig. Waarom zo met je gezondheid spelen?



(en niet weten dat je na weet ik veel hoe vaak seks niet kan bloeden door een niet bestaand maagdenvlies is natuurlijk best wel een beetje dom)
T blijft dom om het onveilig te doen.

Geen idee waarom jongeren er zo moeilijk over doen.

Het is niet eigenwijs of alleen maar koppig, maar gewoon dom.
Alle reacties Link kopieren
-
quote:noneyann schreef op 11 oktober 2014 @ 20:16:

[...]





Nah, ik wacht nog even op reactie's van echte volwassene met verstand.O, die mét condoom neuken? Ja, dat is echt hogere kwantummechanica
quote:zonnebloemje schreef op 11 oktober 2014 @ 20:20:

-Omdat ze koppig is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven