Grof taalgebruik in bed

12-01-2014 10:37 1054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best netjes in mijn taal, hou niet zo van grove woorden. Maar in bed mag dat van mij wel. Ik vind het niet erotisch om het dan over mijn vagina te hebben haha. Hebben jullie dat ook? En wat gebruik je dan? Bij ons hoort er bij kutje, lul, pik, tieten, grote bollen, knoppen, spenen, eh.....ik bloos al als ik ze opschrijf. En bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik draai het om, ik werk pas aan een mogelijke relatie als diegene weet hoe ik ben en evengoed nog met me wil blijven praten.

Ik ben erg open, gooi het er gewoon vrij expliciet uit en als ze dan niet wegrennen dan wordt het interessant. Daar komt voor mij nog iets bij, ik heb al een D en een eventuele nieuwe partner/scharrel/neukvriendin zal zowel mij als haar moeten accepteren.

Een D hoeft ze dus niet te zijn maar wel dominant natuurlijk, ze mag me natuurlijk gerust de slaapkamer door neuken, daar doe ik helemaal niet lullig over



Ik durfde helemaal niks aan te geven voorheen, de dingen die ik leuk vond daar zouden alle vrouwen op afknappen had ik bedacht. En toen wist ik dus nog niet eens dat ik een sm-ert was, het waren eigenlijk heel normale dingen die ik spannend vond. Maar dat weet ik pas nu achteraf en dat is eigenlijk best jammer, daar had ik veel meer mee kunnen doen.

Ik dacht dat vrouwen keurige wezens waren die alleen aan seks deden maar er nooit over fantaseerden of er losbandig mee omgingen. Mannen zijn de geilbakken, vrouwen zijn braaf, zo dacht ik het. Tot ik CC leerde kennen, vanaf dat moment weet ik beter!
[quote]guinea_pig schreef op 25 januari 2014 @ 01:37:

Ik draai het om, ik werk pas aan een mogelijke relatie als diegene weet hoe ik ben en evengoed nog met me wil blijven praten.

/[quote]



Dus stel je leert iemand kennen, en jullie vinden mekaar leuk, gaan op date, hebben seks, wanneer vertel je over je D/s gevoelens?



Of zoek je eerst (online?) een D/s date en bouwt vanuit daar een relatie op mocht je elkaar leuk vinden?

Want dat laatste zie ik niet zitten.



Ik ontmoet liever irl een random iemand, maar dan zal er dus op een bepaald moment "het gesprek" moeten plaatsvinden, als de seks niet direct een bepaald D/s gehalte heeft...
Alle reacties Link kopieren
Voor ik op date ga Rary, dus tijdens het leren kennen.



Ik zoek eigenlijk nooit, dat heeft ook geen zin voor me, ik laat me namelijk versieren, ik ben sub, weet je nog

Online is makkelijk en leuk, maar daar ben ik mee gestopt, teveel tijd en energie en teveel teleurstelling. Het zal irl moeten gaan gebeuren en dat zie ik wel als het zover is. Ik vertoef nog wel eens in de bdsm scene, daar is de kans wel groter om een geschikt iemand tegen te komen. Maar ik heb geen haast...



Vanuit een D/s date zal het sowieso niet worden, ik heb een D en meer mag/kan/wil ik er niet hebben en daar ben ik dus ook niet naar op zoek.

Overigens een date vinden met een D vrouw via het internet? Dat is als een naald in een hooiberg. Vreemd genoeg zijn er zat vrouwen, maar bijna allemaal sub. Dominante mannen in overvloed, maar waar die D vrouwen uithangen?
Alle reacties Link kopieren
quote:guinea_pig schreef op 25 januari 2014 @ 01:37:

Tot ik CC leerde kennen, vanaf dat moment weet ik beter!





Rary, ik weet niet hoe, maar eigenlijk komt het op enig moment altijd wel op het onderwerp seksualiteit als ik iemand ontmoet. Zowel online als in real life. Dat zal zeker ook aan mij liggen, het is natuurlijk een wisselwerking in gesprek, al begin ik vaak niet heel expliciet over seks te praten. Ik denk dat ik een vrij seksuele vrouw ben (weet er even geen andere bewoordingen aan te geven) en weet dat mannen dan snel van dat deel meer willen weten. Vervolgens geef ik natuurlijk nooit meteen prijs hoe of wat, maar tast even af hoe kinky de man in kwestie is. Afhankelijk daarvan wordt er meer of minder besproken, maar altijd komt naar voren dat ik vrij kinky ben. Dit dus gewoon in één gesprek he. Ik doe daar geen tijden over.



Soms merk ik meteen dat mannen totaal niet snappen waar ik het over heb, dan is het vrij snel einde verhaal. Vaak blijkt er wel meer in een man te zitten op dit vlak, zal ook wel gewoon het type man zijn waar ik op val. Ik val sowieso op de wat sterkere, zelfverzekerde, mondige en assertieve mannen. Vaak zijn ze dominant, maar dat betekent niet dat ze Dominant zijn. Meestal zijn ze sowieso wel seksueel ingesteld. Zo'n gesprek loopt dan meestal ook vanzelf.



Wat ik zelf lastig vind is dat ik me eigenlijk, buiten contacten op sites als FetLife, niet kan heugen dat ik een man heb ontmoet met even grote kinky voorkeuren als ik heb. Of meer natuurlijk nog. Dat gebeurt me eigenlijk nooit. Anderzijds, als ik naar mijn laatste ex kijk, die bleek me een sadist te zijn, hij had zelf echter nooit een vrouw ontmoet bij wie hij dat zo kon uiten en dus echt kon ontdekken hoe kinky hij was. Dus misschien klopt het niet helemaal, kan het er uiteindelijk wel inzitten, maar op voorhand zijn mannen altijd erg onder de indruk van mijn seksualiteitsbeleving. Lastig. In hoeverre neem je genoegen, doe je water bij de wijn? Hoe zien jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:guinea_pig schreef op 25 januari 2014 @ 02:07:

Ik zoek eigenlijk nooit, dat heeft ook geen zin voor me, ik laat me namelijk versieren, ik ben sub, weet je nog

Nou... Zelf niet op zoek gaan heeft natuurlijk niets met sub zijn te maken Iemand versieren kan ik best erg leuk vinden en ook ik ben toch echt sub... Is meer je persoonlijkheid, onder andere hoe initiatiefrijk en assertief je bent denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik lees nog even terug en lees dat jij het praten erover sowieso wel ingewikkeld nog vindt Rary. Dat maakt het natuurlijk een stuk lastiger. Ik praat vrij makkelijk, voel ook bij dit onderwerp geen enkele schroom. Dat is wel een verschil. Wat houdt je tegen om erover te praten? Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Bij mij leer ik meestal op een avond iemand kennen, en ga ik de eerstvolgende keer een avond op date.

In die eerste avond zal ik niet direct beginnen over mijn seksuele voorkeuren, denk ik zo. Dus veel tijd "om iemand te leren kennen voor een eerste date" is er dus niet echt.



Alhoewel ik dat in het verleden wel vaak gedaan had maar dan was ik al uit op een ONS/scharrel, en dan waren er al hele gesprekken gevoerd voor we uberhaupt naar huis gingen. Maar dan was dus ook voor ons beiden duidelijk dat het puur om seks ging, en niet om meer.



Ik sta ook bekend als seksueel open en veel mensen kennen mij in mijn stad wel, door de baan die ik heb. En de meeste zullen ook wel vermoeden (en een aantal weten het ook) dat ik van het grove gebruik in bed ben, gezien ik altijd onder de blauwe plekken en altijd als verklaring een dikke grijns geef (ook al komen die blauwe plekken zelden van de seks, maar ik vind het leuk om te provoceren.)
Ik praat heel makkelijk, mijn beste vrienden weten van mijn voorkeuren en iedereen in mijn directe omgeving weet dat ik erop los neuk

Scharrels en ONS praat ik makkelijk over mijn seksuele voorkeuren (behalve echt de details van mijn D/s maar die ben ik voor mijn gevoel ook nu pas weer opnieuw aan het ontdekken.) maar in een relatie word het moeilijk, gezien verlatings-en afwijzingsangst.
Alle reacties Link kopieren
Rary, tijdens de seks kun je toch sturen? Ik bedoel, een paar keer met geile stem kreunen dat je harder geneukt wil worden, zeggen dat ie even onder het bed moet kijken, waar je dan wat speelgoed heb liggen natuurlijk. 50 tinten grijs op je nachtkastje...



Maar ik snap heel goed wat je bedoeld, het is niet niks voor de meeste mensen en menigeen droogt van het idee aan SM al op. Dus als je over je verlangens wilt praten neem je het risico dat hij afknapt en dat het dus niks wordt. Als je hem dan evengoed al wel leuk vind is dat wel lullig.

Heel eerlijk denk ik dat er geen man is die weg rent als je hem in zijn oor fluistert dat je zou willen dat hij je vastbind, blinddoekt en je dan hard neukt voor het open raam. Misschien dat ie moppert over dat raam, maar dan heb je de rest wel mooi binnen
Alle reacties Link kopieren
Daaruit lees ik toch dat je er prima over kan praten en ook minder schroom kan voelen. Is dan het verschil iemand ontmoeten voor een relatie? Tja, ik snap dat enerzijds wel, je wil niet dat de ander denkt dat het daarom draait, anderzijds ben je als ik het zo lees een vrij seksueel ingestelde vrouw. Het is dus belangrijk voor je. Als alle andere dingen die belangrijk zijn wel besproken mogen worden op de eerste paar dates, waarom dit dan niet? Als ik weer terugdenk aan die laatste ex, toen kwam het gesprek op de tweede date. Maar de tweede date bleef hij ook al slapen. Geen seks! Had ik duidelijk gezegd... Al gebeurde er natuurlijk ook weer niet helemaal niets. Die hele nacht hebben we liggen praten over seksualiteit en bdsm. Dan waren we dus wel al in een veel meer intieme setting.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 25 januari 2014 @ 02:20:

maar in een relatie word het moeilijk, gezien verlatings-en afwijzingsangst.Ah ok, dan snap ik het verschil. Als je daar angsten hebt liggen, snap ik dat dit ontzettend kwetsbaar is om bespreekbaar te maken. Lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga slapen, fijne nacht nog!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 25 januari 2014 @ 02:17:

(ook al komen die blauwe plekken zelden van de seks, maar ik vind het leuk om te provoceren.)

Grappig, dat heb ik ook.

Zonder blikken of blozen iemand in de trein vertellen dat je naar een SM feest gaat om je in elkaar te laten meppen, als je vragen waar je naar toe gaat, heel leuk!

Is dat toch een beetje een D kantje?




Bedenk me nu wel dat als hij afknapt op D/s gebeuren, dat dat dus eigenlijk goed is, want ik wil never nooit meer een vanille-seks relatie, dus als hij afknapt past hij dus gewoon niet bij me



1 keer was ik aan het werk in het restaurant en een groep van 10 BDSM'ers kwamen binnen om te eten, maar ze waren al geheel in outfit! Alles in leer etc. Ze waren op weg naar een BDSM feestje in Amsterdam.

Toevallig had ik dit keer wel blauwe plekken op mijn bovenarm van de seks (heel saai, door zijn ellebogen tijdens standje missionaris, maar toevallig mooi op een rijtje, alsof het vingerafdrukken waren) en dat vond deze groep maar al te leuk. Waar ik die blauwe plekken toch vandaan had, dikke grijns knipoog. En daarna, welke lekkere vent mij goed te grazen had genomen.

Ik reageerde met: dat is voor mij een weet en voor jullie een raad, met net zo'n dikke grijns en knipoog.

Nou, je snapt dat dat een dikke fooi werd...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 25 januari 2014 @ 02:37:

Bedenk me nu wel dat als hij afknapt op D/s gebeuren, dat dat dus eigenlijk goed is, want ik wil never nooit meer een vanille-seks relatie, dus als hij afknapt past hij dus gewoon niet bij me



Dat is dus dat filter waar ik al over schreef, als ze door die heen vallen dan wil ik het zelf niet meer, ik doe geen concessies, het is alles of niks.

Als mensen er op afknappen, dan zegt het ook iets over hun vermogen om out of the box te kunnen denken, over hun vermogen tot acceptatie.

Of iets over jouw vermogen van uitleggen, dat kan ook nog natuurlijk....
quote:guinea_pig schreef op 25 januari 2014 @ 02:44:

[...]



Dat is dus dat filter waar ik al over schreef, als ze door die heen vallen dan wil ik het zelf niet meer, ik doe geen concessies, het is alles of niks.

Als mensen er op afknappen, dan zegt het ook iets over hun vermogen om out of the box te kunnen denken, over hun vermogen tot acceptatie.

Of iets over jouw vermogen van uitleggen, dat kan ook nog natuurlijk....

Gelukkig ben ik verbaal vrij sterk.

Je hebt natuurlijk de mensen die erop afknappen (dat is al niet mijn type mensen inderdaad) of de mensen die het accepteren maar er zelf geen voorkeuren in hebben.

Daar schiet ik dan natuurlijk ook weinig mee op...
Ik merk dat het na 10 jaar (meestal) vanillesex best moeilijk is om een D/s sexleven aan te gaan. Ik schijn van nature dominant te zijn, maar heb dit nooit ontwikkeld in de slaapkamer.

Gelukkig vinden we hier samen wel een weg in.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 25 januari 2014 @ 09:44:

Ik merk dat het na 10 jaar (meestal) vanillesex best moeilijk is om een D/s sexleven aan te gaan. Ik schijn van nature dominant te zijn, maar heb dit nooit ontwikkeld in de slaapkamer.

Gelukkig vinden we hier samen wel een weg in.



Kijk eens aan, daar is ie hoor



Ik ben eigenlijk wel benieuwd (ja, dat klinkt raar) of jullie dat gaat lukken. Zoals ik al zei is het mij helaas niet gelukt dit te integreren.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 januari 2014 @ 11:09:

[...]





Kijk eens aan, daar is ie hoor



Ik ben eigenlijk wel benieuwd (ja, dat klinkt raar) of jullie dat gaat lukken. Zoals ik al zei is het mij helaas niet gelukt dit te integreren.









Ik denk wel dat het gaat lukken. We zijn al een beetje op weg, maar het allerbelangrijkste voor mij zal een andere mindset moeten zijn. uit ervaring weet ik dat het even duurt voordat ik 'm heb, maar dan........
Leg eens verder uit thunderassman want ik snap er zo geen hol van...
quote:Rary schreef op 25 januari 2014 @ 11:39:

Leg eens verder uit thunderassman want ik snap er zo geen hol van...

Brutaal tegen de Baas?



Ja ik word af en toe behoorlijk opstandig van dit topic
Alle reacties Link kopieren
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand in een grof gebekte bui?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Rary schreef op 25 januari 2014 @ 11:39:

Leg eens verder uit thunderassman want ik snap er zo geen hol van...Thunderassman is de partner van LadyZiva. Door haar postings wordt je wellicht wat wijzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven