Hebben vrouwen net als mannen ook fetishes..?

26-09-2014 11:05 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik ben Johan een gewone man, gelukkig getrouwd met kinderen etc. Nu heb ik zelf een fetish, en mijn vrouw gaat hier helemaal in mee (gelukkig) :-) Maar nu is mijn vraag, hebben vrouwen ook fetishes...mijn vrouw accepteert de fetish en doet het echt om mij te "pleasen"..maar toch, ze kan prima zonder deze fetish en we bespreken alles in de relatie. Terwijl ik echt niet zonder kan...zijn mannen en vrouwen zo verschillend dan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Globe,..dank voor je antwoord/reactie...mijn definitie is dat je opgewonden raakt van een stof of voorwerp.



En mijn vraag is echt of het alleen een mannending is. Ik vind het zo onduidelijk,..mijn vrouw geeft ook toe dat ze in mijn fetisj meegaat om mij te pleasen en dat ze een soort van macht heeft aangaande de fetisj.



Maar zoals ik nu al een beetje begrepen heb uit de reacties,...mijn vermoeden dat het toch iets van mannen is, is meer bevestigd. Ondanks dat ik het antwoord van een man gekregen heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 26 september 2014 @ 12:33:

Ik vind je OP niet echt een fap-bericht, gewoon redelijk neutraal verwoord. Beetje jammer dat het dan vooral flauwe reacties zijn, maar misschien is dat de fetisj van die forummers.



ach, beetje door schade&schande wijs geworden. Een man met een 1e topic en dan meteen een sex-topic moet zich extra.extra. extra bewijzen voor hij normaal antwoord krijgt.

Johan heeft de pech, dat hier veel fapperts en hengelaars rondlopen
Alle reacties Link kopieren
Dank lilalinda, ik heb het zelf ook een beetje in de gaten. Ik wil namelijk niet lopen vissen naar een antwoord zodat het lijkt alsof ik er op loop te geilen. Op mijn vraag zoek/zocht ik gewoon een antwoord, en waarom niet op dit forum welke door veel vrouwen gelezen wordt. Ik ga hier ook niet lopen "zuigen" en een antwoord afdwingen laat staan een discussie opstarten. Mijn bedoeling was om echt een duidelijk antwoord te krijgen, vrouwen zitten toch anders in elkaar als mannen...en de mens is zowieso al een apart wezen.
Ik ken meer vrouwen dan mannen met fetisj.
Lijkt me niet dat dit alleen een specifiek mannen ding is ? Even voor mijn nieuwsgierigheid : hoe is die fetisj bij jou ontwikkeld ? Kom je nu alleen klaar in combinatie met deze fetisj ? Is je vrouw ook opwindend genoeg om seks mee te hebben zonder de fetisj ? Voelt het als een aanvulling in je seksleven of juist dwingend omdat je afhankelijk bent geworden van deze fetisj ?

Geen oordeel verder maar ik gewoon benieuwd hoe dat werkt in je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken vrouwen met fetisj voor lak en sextoys.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 26 september 2014 @ 11:43:

Jahoor. Alleen bij ons noemen ze dat neurotisch.



Volgens mij heet dat tegenwoordig voor een vrouw genieten en vrij zijn.



On topic: vrouwen hebben (imho) net zoveel fetisjes als mannen. Bijvoorbeeld; geur, penis, beharing, handen (hoor je nogal vaak), mannen in pak, militairen, etniciteit, enzovoort.



'Aandacht' zou je een fetisj kunnen noemen.



Schoenen en handtasjes liggen volgens mij iets anders. Dat heeft denk ik meer te maken dat die altijd 'passen'.



Borsten (omvang). En het bestuderen van andere vrouwen zijn denk ik 'borderline' fetisjes.



Afijn, er is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:wegvandemassa schreef op 26 september 2014 @ 13:34:

[...]



On topic: vrouwen hebben (imho) net zoveel fetisjes als mannen. Bijvoorbeeld; geur, penis, beharing, handen (hoor je nogal vaak), mannen in pak, militairen, etniciteit, enzovoort.



'Aandacht' zou je een fetisj kunnen noemen.



Borsten (omvang). En het bestuderen van andere vrouwen zijn denk ik 'borderline' fetisjes.





fetisjisme is sexueel genot bij een dagelijks voorwerk (of een ritueel)

Wat jij hier opnoemt, kan allemaal suxueel opwindend zijn, maar is geen fetisj
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 26 september 2014 @ 11:50:

Ja hij staat op mijn bil getatoeëerd, lekker makkelijk, weten zehet meteen.Dit was een serieus antwoord hoor, heb een tattoo van een mattenklopper op mijn bil
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 26 september 2014 @ 13:38:

[...]



fetisjisme is sexueel genot bij een dagelijks voorwerk (of een ritueel)

Wat jij hier opnoemt, kan allemaal suxueel opwindend zijn, maar is geen fetisjEen fetisj hoeft geen materieel voorwerp te zijn.
Niet alle mannen hebben een fetisj.
Alle reacties Link kopieren
quote:wegvandemassa schreef op 26 september 2014 @ 13:41:

[...]





Een fetisj hoeft geen materieel voorwerp te zijn.

jij leest ook wat je lezen wil!

Dat zeg ik toch ook niet
Alle reacties Link kopieren
ja hoor.... 0 dagen lid, ik blijf nog even op mijn handen zitten

(typt lastig trouwens)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Hoi, dank voor de vele reacties nogmaals. Mijn fetisj heb ik denk ik sinds mijn vroege puberteit. Vanaf mijn 12de geloof ik, door de jaren heen is het zich steeds meer gaan ontwikkelen, zelfs geprobeerd het weg te drukken, er niet aan willen toegeven. Maar toch kwam het steeds weer terug en heftiger. Het betreft trouwens een panty/nylons fetisj (mocht ook wel vermeld worden excuus daarvoor). Mijn vrouw is werkelijk waar een schitterende vrouw, zowel om te zien, als hoe ze is. En de beste moeder (vind ik) die ik als man voor zijn (onze) kinderen maar kan wensen.



Klaarkomen lukt trouwens ook prima zonder de fetisj, maar het is meer een extra dimensie in ons sexleven. Schaamte kennen wij niet in onze relatie, vanaf dag 1 zijn we heel open en eerlijk naar elkaar. Ze is echt m'n maatje waar ik nooit niet never niet zonder kan.



Maar op de vraag of het iets dwingends is,..nee dat is het niet, maar het is wel zo dat ik er dagelijks meerdere momenten aan denk.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 26 september 2014 @ 13:39:

[...]



Dit was een serieus antwoord hoor, heb een tattoo van een mattenklopper op mijn bil Dus je bent geen lid van het Simplisties Verbond?
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wanneer is iets een fetisj?

Ik denk dat als je ergens héél erg opgewonden van raakt je het een fetisj zou kunnen noemen.

En tuurlijk hebben vrouwen ook dingen waar ze heel erg opgewonden van raken, méér dan van andere dingen. Dingen die hen een kick geven. Die heb ik zelf ook wel hoor.



Wat een lieve post over je vrouw trouwens
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Een fetisj, als in luiers, laarzen, winterjassen, schoenen, leer en dat soort dingen is in mijn ogen toch wel een afwijking. En bepaalde afwijkingen komen bij mannen vaker voor dan bij vrouwen. Ik vermoed een fetisj dus ook.
Zat vrouwen met een fetisj voor het een of ander. Al denk ik wel dat bepaalde fetisjen vaker voor komen bij mannen dan wel vrouwen.



Ik ben een vrouw en heb een fetisj :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 26 september 2014 @ 14:04:

[...]





Dus je bent geen lid van het Simplisties Verbond?Nee niet echt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er even over nagedacht, en vooral gelachen om de antwoorden die gegeven worden, maar volgens mij is het ook echt meer een mannen ding (uitzonderingen daargelaten).

Kan bij mezelf ook niet echt iets ontdekken wat onder de betekenis van seksueel fetisjisme valt: een vorm van fetisjisme waarbij seksueel genot wordt beleefd aan bepaalde voorwerpen of rituelen.

En ik heb zeker seksueel genot, maar dat wordt niet meer extatisch als hij bijvoorbeeld in driedelig pak aan komt zetten. Wat erg sexy is, maar in simpele spijkerbroek is t nou niet een teleurstelling ofzo.

Lekker duidelijk verhaal
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Je bent gelukkig getrouwd met kinderen? (leestekens)
Alle reacties Link kopieren
ik zag laatst een docu over een vrouw die seks had met een stoomlocomotief. Later had ze een seksuele relatie met een reuzenrad.
Let it Bee
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 26 september 2014 @ 11:33:

Het is een fetisj.

(Als je erop let is het grappig hoe vaak een foutieve spelling van een apart woord in een openingspost wordt overgenomen door mensen die reageren in topics.)



Taalfetisjen zijn sekseneutraal in mijn waarneming.



Hè maait het gras weg..

Ik had net een leuke post daarover bedacht
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Idd...gelukkig getrouwd met kinderen etc...jammer dat er op elke slak zout gelegd moet worden. Ik stel gewoon een vraag op dit forum, waar ik graag een antwoord op wil hebben. Nu zijn er gelukkig wel mensen die mijn vraag serieus beantwoorden. Is voor mij leuk natuurlijk, maar om nou iemand af te zeiken omdat de zin niet helemaal zo "loopt" als dat zou moeten. Beetje jammer. Afbranden en kwetsen is zo makkelijk. Maar goed, doe er maar mee wat je wil. Zegt meer over jou dan over mij.



Ik wens jullie allemaal een goed weekend.
Je bent echt heel nieuw hier hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven