Man met bijna stijve in de sauna

15-05-2010 12:39 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin en ik zijn van de week een dagje welness-en. De sauna lijkt leeg dus wij er in. Er zit een man in, jaar of 30. Oh, ok, maakt niet. Wij er bij. Af en toe kijk je toch onvermijdelijk naar elkaar. Toen wij naar binnen gingen had hij een penis in normale stand. Naar verloop van tijd zie ik dat zijn vel naar achter is geschoven en z'n eikel bloot is komen te staan en z'n penis is bijna stijf geworden... We laten ons niet afschriken of wegjagen. Maar toch, had ik er iets van moeten zeggen, tegen hem, tegen de receptie?
Mss had de beste man het helemaal niet door. Dat ding veranderd wel vaker van toestand zonder dat iemand zich daar direct bewust van is. Het is niet zo dat ie paraat stond zeg maar...
Ik heb een hekel aan vieze mannetjes. Als je die tegenkomt in de sauna meteen een melding uiteraard. Echter als je dit soort zaken wil voorkomen te zien, ga dan naar specifieke vrouwendagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 15 mei 2010 @ 13:15:

Ik heb een hekel aan vieze mannetjes. Als je die tegenkomt in de sauna meteen een melding uiteraard. Echter als je dit soort zaken wil voorkomen te zien, ga dan naar specifieke vrouwendagen.



Want opgewonden lesbiënnes of van twee walletjes etende dames met een natte vagijn zijn niet eng?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De sauna is toch nat, dat valt niet zo op
Alle reacties Link kopieren
Eens met de andere dames; mannen hebben dit nu eenmaal niet altijd in de hand; figuurlijk gesproken. En zo lang hij hem ook niet letterlijk in de hand had lijkt me dit voor hem pijnlijker dan voor jullie.



Overigens: het feit dat TO tot nu toe uitsluitend in de sex pijler heeft gepost zegt mij voldoende ..... Kennelijk is de intersse van TO tamelijk beperkt.
Alle reacties Link kopieren
Hij had toch op zijn minst even een andere houding kunnen aannemen, handdoek erover of op zijn buik gaan liggen?



Als je weet dat dat ding een eigen leven pleegt te leiden hou je daar toch een beetje rekening mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 15 mei 2010 @ 13:14:

Mss had de beste man het helemaal niet door. Dat ding veranderd wel vaker van toestand zonder dat iemand zich daar direct bewust van is. Het is niet zo dat ie paraat stond zeg maar...



Daar ben je je mits niet onder invloed en niet slapend altijd van bewust hoor. Hij is niet in 1 seconde stijf, en helaas ook niet in 1 seconde weer slap

Die man sliep ook niet, die kans lijkt me in een sauna erg klein. Hij denkt bepaalde dingen, is zijn eigen keuze, en/of hij kijkt naar TO e.d., en dan weet hij wat het gevolg kan zijn.....



Iedere beetje normale man zou even op zijn buik gaan liggen, dan is het discreet, en even wachten tot alles weer normaal is. Dat hij dat niet doet is dus een bewuste keuze, en hij geilt daar blijkbaar op. Misschien leuk in een seks/parenclub, maar ongepast in een sauna.
Alle reacties Link kopieren
Wat suf zeg om iemand dan uit te gaan lachen of er zo'n punt van te maken. Ik ken meerdere mannen die niet naar een sauna durven omdat ze bang zijn dat dit gebeurt. Alleen al door de ontspanning van de sauna is het soms mogelijk dat iemand een (beetje) een stijve krijgt, is gewoon een fysieke reactie die niet alle mannen onder controle hebben.



Het wordt natuurlijk een ander verhaal als iemand gaat masturberen of intimideren.
Alle reacties Link kopieren
Meiden, wat kunne nsommigen van jullie toch hard zijn. Ik ken heel veel mannen die dit een énorme drempel vinden om naar de sauna te gaan. Mannen hebben hier geen controle over en je zou het inderdaad als een compliment kunnen beschouwen.



Mannen kunnen dan óók niet makkelijk op hun buik gaan liggen op zo'n hard bankje. Ze kunnen wel de handdoek om zich heen draperen, dat dan weer wel.



En mannen die een stijve krijgen in een sauna zijn niet per se vieze mannetjes!!



Gewoon een andere kant op kijken of verder praten met je vriendin. Apart ook dat dit op de seks pijler staat......
anoniem_86765 wijzigde dit bericht op 15-05-2010 13:34
Reden: toch wel ;-)
% gewijzigd
Je bent een man, ik denk dat je dat veel beter weet dan ik



Maar dan nog, ze beschrijft het als een beetje stijvig, ik vind dat niet zo shocking hoor, zeker niet omdat ze ook zegt dat ze elkaar af en toe zien omdat het nu eenmaal onvermijdelijk is, maar niet dat hij haar steeds bekeek. Dan vind ik het een ander verhaal.
Bovendien valt het extra op als een man op zijn buik gaat liggen. Dan weet je hoe laat het is. Uur of 12.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosylla schreef op 15 mei 2010 @ 13:28:

Wat suf zeg om iemand dan uit te gaan lachen of er zo'n punt van te maken. Ik ken meerdere mannen die niet naar een sauna durven omdat ze bang zijn dat dit gebeurt. Alleen al door de ontspanning van de sauna is het soms mogelijk dat iemand een (beetje) een stijve krijgt, is gewoon een fysieke reactie die niet alle mannen onder controle hebben.



Het wordt natuurlijk een ander verhaal als iemand gaat masturberen of intimideren.



Door de warmte is het idd normaal dat een l*l wat groter is/wordt, bloedvaten die uitzetten blijkbaar, meer volume dus. Maar zoals TO het omschrijft is echt een eind verder: eikel ontbloot, moet je normaal gesproken met de hand doen, of als 'ie echt vrijwel helemaal stijf is, lijkt mij dus iets anders dan een gewone warmte-ontspanningslul zeg maar



En hij hoeft zich niet eens om te draaien, tenzij die als een paard geschapen is kan hij ook gewoon een rechtop gaan zitten, en idd dan even de handdoek strategisch plaatsen en zo. Als hij dan ook nog naar buiten kijkt, waar ome Cor, 56 jaar & 128 kilo bij 180 cm, langsloopt, is het probleem zo weg ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 15 mei 2010 @ 13:32:

Bovendien valt het extra op als een man op zijn buik gaat liggen. Dan weet je hoe laat het is. Uur of 12.



Nee hoor, gewoon rugpijn of zo ;)
Met een erectie in de sauna op je buik gaan liggen lijkt inderdaad niet comfortabel.



En een man heeft het echt wel door dat hij een erectie krijgt of heeft, tenzij hij slaapt of anderszins van de wereld is.
Alle reacties Link kopieren
quote:MiNouTje schreef op 15 mei 2010 @ 13:30:

Meiden, wat kunne nsommigen van jullie toch hard zijn. Ik ken heel veel mannen die dit een énorme drempel vinden om naar de sauna te gaan. Mannen hebben hier geen controle over en je zou het inderdaad als een compliment kunnen beschouwen.





De stijfheidsdrempel zeg maar.



Eerst maar es oefenen op een naaktstrand? Beetje koud nog vandaag, maar soit.
Ik ben er sowieso niet mee bezig. Als iemand echt een stijve heeft lijkt me dat heel ongemakkelijk voor hemzelf en lijkt het me raadzaam op je buik te gaan liggen. Als ik dan alleen ben met die persoon verlaat ik de ruimte wel. Komt eigenlijk nooit voor. (wat ook iets over mezelf kan zeggen )
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma isibeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik vind het best begrijpelijk dat een man in de sauna een stijve krijgt, onbewust of kijkend naar naakte vrouwen, maar ik vind het wel zijn verantwoordelijkheid om hier vervolgens netjes mee om te gaan. Want wat is nu de moeite om er even een handdoekje overheen te leggen?



Nu dringt hij zijn stijve op aan een ander die daar niet op zit te wachten en misschien dus wel weg gaat zitten kijken of de sauna gaat verlaten en dat vind ik ongepast.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit eigenlijk bij sex en niet bij gezondheid?
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma isibeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
DLR > Dikke Lul Reporter?
Alle reacties Link kopieren
quote:traincha2 schreef op 15 mei 2010 @ 13:49:

Waarom staat dit eigenlijk bij sex en niet bij gezondheid?



Die man had duidelijk zin in seks....met TO waarschijnlijk....
Alle reacties Link kopieren
quote:mocaveman schreef op 15 mei 2010 @ 13:50:

DLR > Dikke Lul Reporter?



Of een meldknop in elke saunacabine. Zo'n grote rode. Dat er dan zwaailichten gaan draaien, en een alarm gaat loeien
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 15 mei 2010 @ 14:16:



[...]







Of een meldknop in elke saunacabine. Zo'n grote rode. Dat er dan zwaailichten gaan draaien, en een alarm gaat loeien En er foto's gemaakt worden
Misschien was de man wel besneden en daardoor zijn eikel ontbloot, dus geen enorme erectie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven