Man met bijna stijve in de sauna

15-05-2010 12:39 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin en ik zijn van de week een dagje welness-en. De sauna lijkt leeg dus wij er in. Er zit een man in, jaar of 30. Oh, ok, maakt niet. Wij er bij. Af en toe kijk je toch onvermijdelijk naar elkaar. Toen wij naar binnen gingen had hij een penis in normale stand. Naar verloop van tijd zie ik dat zijn vel naar achter is geschoven en z'n eikel bloot is komen te staan en z'n penis is bijna stijf geworden... We laten ons niet afschriken of wegjagen. Maar toch, had ik er iets van moeten zeggen, tegen hem, tegen de receptie?
Alle reacties Link kopieren
Geen praatjes in de sauna. Nee dat is niet de bedoeling. Sauna is voor de rust en ontspanning.

Als je aanspraak wil moet je inderdaad met iemand samen gaan. Of naar de kroeg gaan.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Fox75 schreef:
15-07-2019 07:39
dit soort dingen zijn dus ook precies waarom ik nooit alleen zou gaan maar enkel met een bekende samen waar ik me al op mijn gemak bij voel.

Ik kan hele grote bek hebben maar ook heel teruggetrokken en verlegen zijn.

zou me in mijn eentje in sauna zeer ongemakkelijk voelen en geen aanspraak hebben.

Kan ook duidelijk niet een praatje met iemand aanknopen zonder dus als looser gezien te worden die denkt dat hij in de kroeg zit of zelfs een "Me too" verwijt te krijgen als man tegenwoordig.

zover ik nog overwoog ooit alleen naar de Sauna te gaan heeft dit topic mij zeker overtuigd dat nooit van mijn levensdagen te gaan doen.
en aangezien mijn partner niet naar de sauna wil en ik niet zou weten met wie anders zal ik daar dus helaas niet snel gaan komen.
Misschien kun je eens naar een "men's only" sauna gaan.

Dan ervaar je ook gelijk eens hoe het voelt om door een "vleeskeuring" te gaan.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Fox75 schreef:
15-07-2019 07:39
dit soort dingen zijn dus ook precies waarom ik nooit alleen zou gaan maar enkel met een bekende samen waar ik me al op mijn gemak bij voel.

Ik kan hele grote bek hebben maar ook heel teruggetrokken en verlegen zijn.

zou me in mijn eentje in sauna zeer ongemakkelijk voelen en geen aanspraak hebben.

Kan ook duidelijk niet een praatje met iemand aanknopen zonder dus als looser gezien te worden die denkt dat hij in de kroeg zit of zelfs een "Me too" verwijt te krijgen als man tegenwoordig.

zover ik nog overwoog ooit alleen naar de Sauna te gaan heeft dit topic mij zeker overtuigd dat nooit van mijn levensdagen te gaan doen.
en aangezien mijn partner niet naar de sauna wil en ik niet zou weten met wie anders zal ik daar dus helaas niet snel gaan komen.
Hier in onze kleine buurtsauna maak ik nooit gekkigheid mee. Ik kom daar zeker niet om prietpraat uit te wisselen. Ik ga altijd alleen en geniet met e-reader of boek van de rust in de tuin, maar dat ben ik...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
claireredfield schreef:
15-07-2019 21:04
Misschien kun je eens naar een "men's only" sauna gaan.

Dan ervaar je ook gelijk eens hoe het voelt om door een "vleeskeuring" te gaan.

Succes!
Je schetst wel een erg negatief beeld door een slechte ervaring die je had. Dat de sauna niks voor jou is begrijp ik intussen wel maar dat je doemscenario’s blijft schetsen voor anderen is wel erg overdreven. Nu lijkt het bijna of je over neukende mensen struikelt en alsof elke man je daar wil neuken.
Let’s Go Brandon!
claireredfield schreef:
15-07-2019 21:04
Misschien kun je eens naar een "men's only" sauna gaan.

Dan ervaar je ook gelijk eens hoe het voelt om door een "vleeskeuring" te gaan.

Succes!
Deze reactie is misplaatst.
Fox75 schreef:
15-07-2019 07:39
zou me in mijn eentje in sauna zeer ongemakkelijk voelen en geen aanspraak hebben.

Kan ook duidelijk niet een praatje met iemand aanknopen zonder dus als looser gezien te worden die denkt dat hij in de kroeg zit of zelfs een "Me too" verwijt te krijgen als man tegenwoordig.
Juist een sauna is een plek waar je prima geheel in stilte helemaal op jezelf kunt zijn. Niemand verwacht daar aangesproken te worden voor een gezellig praatje. Je hoeft dat dus ook niet te doen en je hoeft je dus juist niet ongemakkelijk of een loser of mee-too'er te voelen.

Ik ben ook introvert en voel me juist in een sauna volkomen op mijn gemak. Minding my own business, zonder de druk van "gezellig en sociaal" te moeten doen. Probeer het eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven