seks mer een oudere man is veel fijner!

02-02-2012 20:19 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er nog meer ervaring met een oudere man?



ben 21, mijn vriend 46.

we krijgen natuurlijk de nodige reacties die nergens op slaan en erg kinderachtig zijn maar daar gaat het niet om, samen zijn we gelukkig!



zelf vond ik het de eerste x wel wennen om sex te hebben met een oudere man, ouder lichaam, het idee dat hij meer ervaring heeft hield me een beetje tegen, maakte me onzeker.

maar die dingen 'wennen' .



ik kan me niet meer voorstellen om ooit nog sex te hebben met een 'jongetje'



wie heeft er ook ervaring mee en wat vonden/vinden jullie er wel of juist niet fijn aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 02 februari 2012 @ 22:45:

[...]





Ach nee, je bent enorm goed opgevoed, komt uit een welstandswijk en dan ga je de sexindustrie in en laat je je op je 18e al neuken door een oudere man?Feeks...Oordeel toch niet zo heftig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 02 februari 2012 @ 20:49:

[...]





In jouw wereld, waarin je genomen wordt door een oude bok niet, nee..

Dan zal je er zelf ook niet zo piep uitzien, he....



Of juist wel



In ieders geval heb ik niet zo'n kut karakter als jij.
Alle reacties Link kopieren
@ london

Dankje voor je reacties, maar het lijkt weinig te helpen.

Misschien kunnen we haar beter in haar vet laten gaar koken en gewoon niet meer reageren?
Alle reacties Link kopieren
Dames? Iedereen mag posten! Wil je berichten niet lezen, blokkeer deze dan. Pffff.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 02 februari 2012 @ 22:45:

[...]





Ach nee, je bent enorm goed opgevoed, komt uit een welstandswijk en dan ga je de sexindustrie in en laat je je op je 18e al neuken door een oudere man?Ja, nou en? Er zijn hier op dit forum legio vrouwen die zich ieder weekend laten uitwonen door knullen die het aanzien niet waard zijn! En jij richt al je pijlen op TO. Nogmaals, dit meiske heeft jou niks misdaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 02 februari 2012 @ 22:47:

[...]





Of juist wel



In ieders geval heb ik niet zo'n kut karakter als jij.ben je nou aan het dubbelnicken?
Alle reacties Link kopieren
quote:xxmamaxx schreef op 02 februari 2012 @ 22:49:

@ london

Dankje voor je reacties, maar het lijkt weinig te helpen.

Misschien kunnen we haar beter in haar vet laten gaar koken en gewoon niet meer reageren?medestanders aan het zoeken kind?
Alle reacties Link kopieren
Ik ha dop mijn 18e tot 21 echt geen vent gewild die 25 jaar ouder was. Dat zou dan net zo'n oude lul zijn geweest als mijn stoffige leraren op school, mijn niet hippe vader en ooms, de buurman etc. Nee, op die leeftijd waren dat bejaarden voor mij. Gruwel!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 02 februari 2012 @ 22:50:

[...]





medestanders aan het zoeken kind?Jij bent een zuur wijffie aan het worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 02 februari 2012 @ 22:51:

Ik ha dop mijn 18e tot 21 echt geen vent gewild die 25 jaar ouder was. Dat zou dan net zo'n oude lul zijn geweest als mijn stoffige leraren op school, mijn niet hippe vader en ooms, de buurman etc. Nee, op die leeftijd waren dat bejaarden voor mij. Gruwel!Zelfs nu vind ik dat nog
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 02 februari 2012 @ 22:49:

[...]





ben je nou aan het dubbelnicken?

Nee, hoezo?

Ik ben pas van nick veranderd maar dubbelnick niet. Waarom denk je dat?

Ik zit hier al tien jaar op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 02 februari 2012 @ 22:51:

Ik ha dop mijn 18e tot 21 echt geen vent gewild die 25 jaar ouder was. Dat zou dan net zo'n oude lul zijn geweest als mijn stoffige leraren op school, mijn niet hippe vader en ooms, de buurman etc. Nee, op die leeftijd waren dat bejaarden voor mij. Gruwel!Joh, schei nou toch uit. Jij had gewoon net als ieder ander een gelukkig huwelijk willen hebben. Ouwe lul, jonge lul...wat maakt het uit. Gun elkaar toch een beetje geluk. Ik gun het jou namelijk wel hoor Fame!
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 02 februari 2012 @ 22:52:

[...]





Zelfs nu vind ik dat nog Ik ook want dat zou nu een oude AOW-er zijn. Echt niet dat die aan mijn jeugdige lijf mag zitten. Gadver, en dan dat gerimpel bij de tegenpartij, daar ben ik nog niet naar toe gegroeid hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 02 februari 2012 @ 22:52:

[...]



Nee, hoezo?

Ik ben pas van nick veranderd maar dubbelnick niet. Waarom denk je dat?

Ik zit hier al tien jaar op dit forum.Omdat je antwoord gaf alsof je TO was
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 02 februari 2012 @ 22:53:

[...]





Ik ook want dat zou nu een oude AOW-er zijn. Echt niet dat die aan mijn jeugdige lijf mag zitten. Gadver, en dan dat gerimpel bij de tegenpartij, daar ben ik nog niet naar toe gegroeid hoor!Ik ook niet, moet er niet aan denken
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 02 februari 2012 @ 22:53:

[...]





Joh, schei nou toch uit. Jij had gewoon net als ieder ander een gelukkig huwelijk willen hebben. Ouwe lul, jonge lul...wat maakt het uit. Gun elkaar toch een beetje geluk. Ik gun het jou namelijk wel hoor Fame!Hoho, ik geef nu alleen maar reactie op de vraag van TO hoe wij (ik dan nu even) er tegenover staan. En nee, dat leeftijdsvercshil is voor mij persoonlijk iets te groot.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 02 februari 2012 @ 22:53:

[...]





Joh, schei nou toch uit. Jij had gewoon net als ieder ander een gelukkig huwelijk willen hebben. Ouwe lul, jonge lul...wat maakt het uit. Gun elkaar toch een beetje geluk. Ik gun het jou namelijk wel hoor Fame!over zuur gesproken
Alle reacties Link kopieren
@ fame

Aow'er is hij niet, we hebben een eigen zaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 02 februari 2012 @ 22:53:

[...]





Omdat je antwoord gaf alsof je TO wasNee ik quote en reageerde op een post die op mij was gericht.
Alle reacties Link kopieren
Rustig dames! Ik moet even beluurtje doen. Tot de volgende keer maar weer!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 02 februari 2012 @ 22:56:

Rustig dames! Ik moet even beluurtje doen. Tot de volgende keer maar weer!bye babe
Alle reacties Link kopieren
Dat ik Fame geluk wens is zuur? Jij bent zuur best meid, en dat weet je! Jouw posts zijn doordrenkt van minachting naar TO met je "kindje". bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 02 februari 2012 @ 22:56:

[...]



Nee ik quote en reageerde op een post die op mij was gericht.o, sorry, dan had ik het niet goed gelezen
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 02 februari 2012 @ 22:56:

Rustig dames! Ik moet even beluurtje doen. Tot de volgende keer maar weer!ik loop met je meeeeeeeeeeeeeeeee
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 02 februari 2012 @ 22:57:

Dat ik Fame geluk wens is zuur? Jij bent zuur best meid, en dat weet je! Jouw posts zijn doordrenkt van minachting naar TO met je "kindje". bah.Ik doel op deze opmerking:Joh, schei nou toch uit. Jij had gewoon net als ieder ander een gelukkig huwelijk willen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven