sex dromen over mijn ex terwijl ik ga trouwen

13-07-2014 20:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb een probleem. Ik droom de laatste tijd veel over mijn ex. Ik droom dat we sex hebben. Ik droom niet alleen ik fantaseer er ook over overdag!! Ik vindt het vreselijk! Ik ga namelijk over een paar weken trouwen. Nou moet ik zeggen dat de sex met mijn huidige partner bizar slecht is geworden de laatste tijd. Maar jij zegt dat het komt vanwege de stress van het huwelijk. En wuift het weg met: het komt wel goed. Laatst hebben we sex gehad na 2 maanden!! Maar het duurde niet eens 2 min! Wie heeft hier ook ervaring mee of heeft advies voor mij?
Je gaat trouwen maar je wordt nog geil van je ex. Wat klopt er niet?
Niet trouwen.
Alle reacties Link kopieren
En je vindt de seks met je hubbie-to- be ook nog eens bizar slecht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je gaat trouwen met iemand die bizar slechte seks met je heeft?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Goh, nou ja ik sluit me aan bij alle vorige reacties. Weet niet wanneer je gaat trouwen maar nu kan je er nog onderuit.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik had er echt geen last van tot kort geleden. Ik ben super blij met mijn huidige relatie. En ik sta erachter om te trouwen. De sex was echt goed in het begin. Geweldig zelfs. Het is echt de laatste paar weken dat ik deze dromen heb over mijn ex. Ik wordt er heel onrustig van.
Alle reacties Link kopieren
Dromen zijn bedrog.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst eens je seksleven opkrikken voor je ja zegt.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat trouwen met het plaatje in je achterhoofd van wat eens was.



Ik weet niet wat je beweegredenen zijn.

Maar dag en nacht fantaseren over je ex en maanden geen, of bizar slechte seks, daar zou ik nog niet het ja-woord op durven geven.



Volgens mij gaat dit wel iets dieper dan pre-huwelijksstress.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je dat denkt. Maar alles is verder prima tussen ons. Ik hou ontzettend veel van mijn partner. De sex is minder.. Hij zegt het komt door de stress. We zijn kapot op het moment dat we naar bed gaan. En wat mijn ex betreft.. Ik was zoooo verliefd. Maar ik kwam erachter dat hij al 5 jaar een relatie had. Ik was heel kort met hem. Maar heb er veel verdriet van gehad. Maar ik ben wel over hem heen.
Fantaseren over iemand anders wanneer je seksleven met je eigen partner waardeloos is lijkt me toch normaal of in ieder geval te verwachten.. Ik heb ook echt wel momenten dat ik van een ander enorm mooie man fantaseer. Ik heb geen ex om over te fantaseren en ons seksleven is niet slecht



Maare, zouden jullie dan niet eens lekker een dag vrijmaken helemaal voor elkaar en lekker langzaam opbouwen? Massage, lang voorspel, even elkaar weet terugvinden en die spanningen vergeten!
Alle reacties Link kopieren
Je onderbewustzijn probeert je te waarschuwen in je dromen. Wat zou je betere ik je nou toch willen zeggen denk je?
Alle reacties Link kopieren
Kan de spanning zijn voor je bruiloft die 's nachts op een vreemde manier verwerkt in je dromen: dromen over seks met je ex (oeps)!

Dat je er overdag aan terug denkt is natuurlijk niet zo gek, je droomde over lekkere seks. Maar ga het niet letterlijk proberen te vertalen naar het echte leven: het was maar een droom. Jij houdt van je huidige man en wilt met hem gaan trouwen. Bij life-events verwerk je ook een verleden, misschien dat daarom je ex even voor bij kwam in je dromen.



Ik denk dat het wel goed is om aan je seksleven te werken als je je daar ontevreden over bent.



Veel geluk TO!
Alle reacties Link kopieren
Kan de spanning zijn voor je bruiloft die 's nachts op een vreemde manier verwerkt in je dromen: dromen over seks met je ex (oeps)!

Dat je er overdag aan terug denkt is natuurlijk niet zo gek, je droomde over lekkere seks. Maar ga het niet letterlijk proberen te vertalen naar het echte leven: het was maar een droom. Jij houdt van je huidige man en wilt met hem gaan trouwen. Bij life-events verwerk je ook een verleden, misschien dat daarom je ex even voor bij kwam in je dromen.



Ik denk dat het wel goed is om aan je seksleven te werken als je je daar ontevreden over bent.



Veel geluk TO!
Alle reacties Link kopieren
En ja, ik heb er ervaring mee. En mijn hartelijke advies: doe het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:monio89 schreef op zondag 13 juli 2014 20:53 Kan de spanning zijn voor je bruiloft die 's nachts op een vreemde manier verwerkt in je dromen: dromen over seks met je ex (oeps)!

Dat je er overdag aan terug denkt is natuurlijk niet zo gek, je droomde over lekkere seks. Maar ga het niet letterlijk proberen te vertalen naar het echte leven: het was maar een droom. Jij houdt van je huidige man en wilt met hem gaan trouwen. Bij life-events verwerk je ook een verleden, misschien dat daarom je ex even voor bij kwam in je dromen.



Ik denk dat het wel goed is om aan je seksleven te werken als je je daar ontevreden over bent.



Veel geluk TO!



+1



Komt wel goed, volgens mij ook een heel menselijke reactie op een grote gebeurtenis. Waait ook wel weer over, besteed er niet teveel aandacht aan. Maar werk wel aan je huidige seksleven!
Alle reacties Link kopieren
En succes en geluk gewenst natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Dromen over mijn ex heb ik ook gehad voor ik ging trouwen, en toevallig vertelde een vriendin van mij dat ze dat ook had een paar maanden/weken voor de bruiloft. Dat vind ik dus soort-of normaal/gebeurt dus wel vaker.



Ik zou zeker iets doen aan je sex leven. Tijd maken! Gelijk uit het werk? Weekend? Sochtends voor het werk? Van vele quickies komen vanzelf weer vrijpartijen.



No worries!
No worries
Alle reacties Link kopieren
quote:brisbane179 schreef op zondag 13 juli 2014 21:13 Dromen over mijn ex heb ik ook gehad voor ik ging trouwen, en toevallig vertelde een vriendin van mij dat ze dat ook had een paar maanden/weken voor de bruiloft. Dat vind ik dus soort-of normaal/gebeurt dus wel vaker.



Ik zou zeker iets doen aan je sex leven. Tijd maken! Gelijk uit het werk? Weekend? Sochtends voor het werk? Van vele quickies komen vanzelf weer vrijpartijen.



No worries! Heel erg bedankt voor je reactie. Het helpt om te weten dat er meerde mensen zijn die daadwerkelijk zoiets hebben meegemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Volcom schreef op zondag 13 juli 2014 21:01 En succes en geluk gewenst natuurlijkHeel erg bedankt
Alle reacties Link kopieren
Als je de hele droom beschrijft kan je de exacte boodschap laten duiden. Zie www.ikhebgedroomd.info Zeker als er meerdere symbolen in voorkomen, bv bed, emoties, tomaten of een ander symbool, kan je heel duidelijk worden wat deze droom je wil zeggen. Alleen sex met je ex kan diverse betekenissen hebben, meestal zijn er meerdere droomsymbolen, ook kleuren of waar het was enz.
oh. my. god.

Ik voelde de behoefte om mijn reactie even lekker dramatisch aan te zetten. Past denk ik wel in stijl van TO.

Dus je gaat trouwen en staat al tijden bol van de stress? Jezus, doe even kalm aan zeg. Blaas het niet zo op. Jullie hebben het zeker ook steeds over 'de mooiste dag van je leven'.

Gewoon, doe rust man.



En door het gebrek aan sex lig je jezelf nu klaar te vingeren met visioenen van je ex.... ja, ik snap dat je even in de war bent. Maar je moet bedenken dat fantaseren over een ander heel normaal is. Zeker bij mannen, dus je aanstaande zal je vast niet kwalijk nemen. Niet dat je het moet vertellen, dat vooral niet doen. Hij denkt misschien ook aan een ander als hij jou neukt, dat weet je gewoon niet. Dat moet je ook niet willen weten. Het valt onder de privacy.



Dus conclusie.... kalmeer over die bruiloft. Maak je niet te druk over die fantasie tijdens het vingeren en tot slot, probeer wat sex-tijd te maken voor je aanstaande.
Joh, niet te zwaar aan tillen. Ik ben al 7 jaar getrouwd en heb nog wel eens dromen over sex met een ex.Wel zou ik toch proberen om het gesprek met je aanstaande aan te gaan. Of plan even een vrije avond, geen werk, vrienden, bruiloft ens. Gewoon eens even jij en hij!
Alle reacties Link kopieren
De fantasiën lijken mij het punt niet zo. Laatst een boek gelezen over seksuele fantasiën, heel veel mensen denken aan iemand anders dan de eigen partnet tijdens/bij seks. Dat is niet ongewoon.



Dat jullie seksleven zo slecht en dat jullie zoveel stress hebben, is wel zorgwekkend. Waar komt dat van? Neem eens een lang weekend de tijd voor elkaar en zoek het uit...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven