Buurman snurkt

16-08-2014 00:42 191 berichten
Woon hier nu een aantal weken en wordt nu al gillend gek van de geluidsoverlast van de bovenburen. Nu zijn ze eindelijk eens stil en nu lig ik weer van wat anders wakker...De onderbuurman snurkt..



En niet zo'n klein beetje ook. Hij snurkt zo hard dat het lijkt alsof hij naast mij ligt en komt zelfs boven de televisie uit. Ik kan er vaak niet door in slaap komen en als ik eenmaal slaap dan wordt ik er wakker van.



Kreng dat ik ben heb ik al eerder staan springen in de hoop dat hij wakker wordt maar die oplossing werkt maar voor een minuutje of 2.



Ik wordt er helemaal gek van maar die man kan er natuurlijk ook niks aan doen. Maar ben ik nu echt een asociaal als ik morgen aan hem vraag of hij al eens geprobeerd heeft om iets aan het snurken te doen? Ik weet dat er maar weinig aan te doen is maar dit is echt vervelend.
Met een baby op komst zou ik niet gaan klagen over geluidsoverlast.
Alle reacties Link kopieren
woon je in een huis van karton ofzo ? ik heb ook wel in gehorige woningen gewoond, maar niet zo erg dat ik de buurman kon horen snurken..



Verder kan je er weinig mee.. Muziek etc. kan je wat van zeggen, snurken niet.. Dus oordoppen is enige oplossing.. En ach.. straks heb je een baby, ga je zelf geluidsoverlast bezorgen
Alle reacties Link kopieren
o ... ik lees nu dat er meerdere mensen dit horen in hun huizen.. De horror.. ik zou echt een ander huis zoeken.. Op vakantie heb je wel eens pech met een tentkamperende snurker naast je.. Ik doe geen oog dicht.. Mijn man snurkt ook , ik slaap met oordoppen maar soms is het zo erg dat ik maar op de bank ga.. Ik moet er niet aan denken om dit van een ander te moeten horen..
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch een praatje met hem aangaan en dan zo terloops vragen of hij weet dat hij zo snurkt.

Want ook snurken is niet altijd zonder risico meestal ligt daar een gezondheidsprobleem achter. En dan zeggen dat je er wakker van ligt of wordt. En eventueel aanbieden dat je hem wel wilt brengen naar de dokter als hij alleen of slecht ter been is?



En voor je bovenburen had ik allang de politie gebeld. Het moet gewoon na 22:00 uur rustig zijn.
Was bij de wbv bekend dat er geluidsoverlast was? Hebben de vorige bewoners dat gemeld? Ik denk dan met name aan de bovenburen.

Dan zou je best eens het gesprek kunnen aangaan waarom dat niet vooraf verteld is. Hier worden dat soort dingen altijd verteld en is het aan de kandidaat om te beslissen of hij toch de woning wil. Als ze het wisten en niks gezegd hebben zou ik vragen om een andere woning. Wisten ze het niet, dan houdt het op, maar het valt te proberen. Weet je wie de vorige bewoner was?
Alle reacties Link kopieren
quote:Goed idee zeg! Maar leg haar dan ook wel uit dat het echt niet te doen is, en dat de zorgverzekering zo'n masker vergoedt. Waarschijnlijk slaapt de man zelf ook niet goed door zijn gesnurk, dat was bij mijn vriend tenminste wel zo. Dat masker heeft er echt voor gezorgd dat het nu een stuk beter gaat.



Niet al het snurken is slaap-apneu, dus voor niet iedere snurker is het masker geschikt. En het is nogal wat om met zo'n masker, door een slang gekoppeld aan een zuurstoffles, te moeten slapen.

Ik zou dat, bij gewoon snurken, niet over hebben voor een zwangere buurvrouw die waarschijnlijk overgevoelig is. Straks heb je een kind en zul je waarschijnlijk zo moe zijn dat je nog naast een hijmachine in slaap valt



Edit: mosterd. Er bleek nog een pagina 3 te zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:*Ginger* schreef op 16 augustus 2014 @ 08:59:

Was bij de wbv bekend dat er geluidsoverlast was? Hebben de vorige bewoners dat gemeld? Ik denk dan met name aan de bovenburen.

Dan zou je best eens het gesprek kunnen aangaan waarom dat niet vooraf verteld is. Hier worden dat soort dingen altijd verteld en is het aan de kandidaat om te beslissen of hij toch de woning wil. Als ze het wisten en niks gezegd hebben zou ik vragen om een andere woning. Wisten ze het niet, dan houdt het op, maar het valt te proberen. Weet je wie de vorige bewoner was?

Wie de vorige bewoner was weet ik niet, ook is er niks tegen ons gezegd over de overlast. Ik weet wel dat iedereen hier problemen heeft met mijn bovenburen ( s'nachts met herrie door het portiek lopen, heel hard muziek aan de hele dag en nacht, spullen uit het raam gooien wat op geparkeerde auto's terecht komt en schade maakt) en dat de WBV er wel al veel aan heeft gedaan. Ik heb alleen last van de bass van hun muziek en dat ze het niet zachter zetten als je dat vraagt maar ik weet onderhand wel dat ze boos worden als ze muziek van een ander horen dus als het mij te gortig wordt hoef ik maar 1 liedje aan te zetten en dan hoor je ze boos stampen en schelden en is het weer stil



Het snurken daarintegen is natuurlijk een heel ander verhaal, of het komt omdat ik "overgevoelig en zwanger" ben lijkt mij sterk. Mijn vriend ligt er ook van wakkeren het maakt hem ook helemaal gek. De opmerking dat ik het allemaal niet meer aankan vind ik ook erg overdreven, ik ben een hele makkelijke buurvrouw en vind alles al snel goed alleen is snurken iets waar ik echt niet tegen kan. Van de onderbuurman niet, van mijn vriend niet, vroeger van mijn broers niet, van helemaal niemand niet. Hoor liever nagels over een schoolbord dan gesnurk. Na de harde bons vannacht is hij opgehouden met snurken en kon ik lekker gaan slapen. Heb hem nog niet gezien dus ook er nog niks van gezegd. Ik ga gewoon vragen of hij misschien al eerder had dat hij zo hard snurkt en of hij er al iets aan geprobeerd heeft te doen. Heeft hij er al iets aan gedaan dan moet ik het gewoon gaan accepteren.



Er wordt ook gezegd dat anderen mijn baby ook straks horen. Ik denk dat het hier straks wel heel erg gaat worden! Haha van de 6 woningen die er hier zijn. Zijn er 3 zwangere vrouwen bij dus iedereen zal straks elkaars baby horen maar ook dat vind ik anders want dat is ook geluid waar je niks aan kan doen, net zoals het snurken.



( gelukkig krijgen de bovenburen ook een baby, misschien dat ze dan ophouden met die abnormaal harde muziek)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je toch best even een gesprekje met de dochter kan houden. En dan met de insteek: ongerust over gezondheid van vader en pas op twee de geluidsoverlast.

De papegaai van de buren van vriendin 'roept' de godganse dag door de reclame van de HEMA! Ik word er al gek van als ik alleen maar op bezoek ben!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu TO, al bij de buurman geweest?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Ik heb hem helemaal niet meer gezien en dochter ook niet! Vannacht hoorde ik hem niet omdat het zo hard regende dat ik alleen maar regen hoorde.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dus jij doet steeds die regendans! Zonder gekheid: fijn dat je er even geen last van had. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Doen hoor, dochter aanspreken als het weer aanzwelt. Succes!
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Nee hij is nu harder dan ooit aan het snurken. Heb de televisie echt heel erg hard staan en de wasmachine is aan het centrifugeren en hij komt overal boven uit....Dat wordt weer stampen en springen zo dadelijk.
Kan die vent niet in de kelder gaan slapen ?
Was het maar zo, jeetje dit is echt niet meer normaal. Hij snurkt nu harder dan eerst....Ik begin echt moordneigingen te krijgen. Stomme vent gaat ook om 21.00 al naar bed toe dus een kans om eerder kan hem te gaan slapen krijg je ook niet echt.
quote:kiki1987 schreef op 20 augustus 2014 @ 23:48:

Was het maar zo, jeetje dit is echt niet meer normaal. Hij snurkt nu harder dan eerst....Ik begin echt moordneigingen te krijgen. Stomme vent gaat ook om 21.00 al naar bed toe dus een kans om eerder kan hem te gaan slapen krijg je ook niet echt.Kun je niet bij hem aanbellen nu? even je beklag doen en zeggen dat je geen oog dicht doet met dat klote gesnurk van hem?
Hoe asociaal ben ik als ik straks naar beneden sluip, bij hem aanbel en dan weer naar boven ren? Zodat hij tenminste ook eens wakker is? Ik ben nu echt niet in een goede bui om hier netjes over te gaan praten.
Ik zat er net aan te denken Isis maar om nu op een normale manier mijn beklag te doen kan ik echt niet. Heb nu meer zin om te gaan gillen en krijsen en hem helemaal gek te gaan maken de hele nacht door...Ik ben dus niet voor rede vatbaar nu.
quote:kiki1987 schreef op 20 augustus 2014 @ 23:50:

Hoe asociaal ben ik als ik straks naar beneden sluip, bij hem aanbel en dan weer naar boven ren? Zodat hij tenminste ook eens wakker is? Ik ben nu echt niet in een goede bui om hier netjes over te gaan praten.

Ja maar dan slaapt hij toch weer gelijk en dat snurken gaat dan ook weer beginnen, heb je niks aan.

Ga in die andere kamer slapen, achter, daar hoor je die vent toch niet?
Lekker voor mijn vriend is dit ook! Die kan om 04.30 weer zijn bed uit en de hele dag werk doen waarbij het belangrijk is dat hij zijn hoofd erbij houdt wil hij niet doodgaan. Verdomme ik wordt echt woedend op die lul nu! Dat hij maar vele nachten wakker mag liggen door het geluid van anderen eikel.
Doe maar rustig denk aan je kind.

Niet opwinden enzo, zegt een moeder
quote:kiki1987 schreef op 20 augustus 2014 @ 23:55:

Lekker voor mijn vriend is dit ook! Die kan om 04.30 weer zijn bed uit en de hele dag werk doen waarbij het belangrijk is dat hij zijn hoofd erbij houdt wil hij niet doodgaan. Verdomme ik wordt echt woedend op die lul nu! Dat hij maar vele nachten wakker mag liggen door het geluid van anderen eikel.Ja lullig voor je vriend die moet wel goed slapen, jij kan overdag wat bijslapen?
Isis in die andere kamer is helemaal niks, er ligt zelfs niks op de vloer en ons bed is zo groot die moeten we eerst uit elkaar halen willen we die daar neer zetten.





Net getest je hoort die eikel daar dus wel aaaaaaaahhhh ik wordt echt gek! Ga met een bezem kijken of ik tegen zijn ruit kan tikken.
Ja ik weet dat ik ook rustig moet blijven maar het is nu al weken zo en wil ik hem eindelijk aanspreken is die dagen niet te zien!! Echt de meeste rottige gedachtes heb ik nu over hem.
Ja ik kan overdag wel bijslapen maar dat doe ik dus niet omdat ik dan s'nachts niet slaap! Shit he stomme vent ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven