Buurman snurkt

16-08-2014 00:42 191 berichten
Woon hier nu een aantal weken en wordt nu al gillend gek van de geluidsoverlast van de bovenburen. Nu zijn ze eindelijk eens stil en nu lig ik weer van wat anders wakker...De onderbuurman snurkt..



En niet zo'n klein beetje ook. Hij snurkt zo hard dat het lijkt alsof hij naast mij ligt en komt zelfs boven de televisie uit. Ik kan er vaak niet door in slaap komen en als ik eenmaal slaap dan wordt ik er wakker van.



Kreng dat ik ben heb ik al eerder staan springen in de hoop dat hij wakker wordt maar die oplossing werkt maar voor een minuutje of 2.



Ik wordt er helemaal gek van maar die man kan er natuurlijk ook niks aan doen. Maar ben ik nu echt een asociaal als ik morgen aan hem vraag of hij al eens geprobeerd heeft om iets aan het snurken te doen? Ik weet dat er maar weinig aan te doen is maar dit is echt vervelend.
Matras op de vloergooien en daar slapen als jullie het daar minder horen, wat maakt het uit? als je maar in slaap valt.
Je hoort hem overal met die kut neus van hem
Jaren geleden hebben wij ook zulke buren gehad en was het vaak snachts één grote volksverhuizing hier, alles inde woonkamer, dus dochter haar matras en die van ons. Maar we sliepen wel! het is wel bij de gekke natuurlijk en na 9 maanden zijn wij verhuisd van pure armoede om het geluid van de buren boven ons.
quote:kiki1987 schreef op 21 augustus 2014 @ 00:01:

Je hoort hem overal met die kut neus van hem Ken je geen Pool ofso
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel vervelend voor je, echt! Maar je schrijft heel grappig!! Hoop dat hij zo op zijn zij gaat liggen misschien helpt dat!
Ik ben daar nu ook toe in staat! Maar we wonen hier nog maar net..Zo zonde we hebben al bekant 1000 euro in dit huis gestoken wat zelfs nog in goede staat is achter gelaten dat bedrag is alleen al verf en vloer...We zijn al wel opties aan het bekijken voor woningruil ( via de woningbouwvereniging).



Hij zal volgende week wel lekker gek worden van ons haha. Wij krijgen een nieuwe keuken en dan zijn de werklui 4 dagen lang van 07.30 tot 16.00 bezig! Ik hoop dat hij er dan echt gek van wordt!



Hij is nu even stil, ik heb met mijn hakken aan rondlopen klossen extra hard.
Ik zou dus niet wakker liggen van die 1000 euro, zonde maar zoek wat anders ipv een nieuwe keuken plaatsen, buren boven je sporen ook niet echt, al met al reden om pleitte te gaan daar,

Nachtrust is belangrijk als je niet goed slaapt of er op gaat letten, verziekt je dagelijkse leven.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet echt constructief.

Zoals al eerder gezegd is snurken mogelijk gevaarlijk vanwege apneu, dus ik zou met die insteek aanbellen. En gezien de taal-barrière proberen die dochter te pakken te krijgen.



Als iemand tegen mij zegt 'goh, je snurkt zo hard dat ik er wakker van wordt, heb je daar wel eens naar laten kijken? kan duiden op ademhalingsproblemen dus ik maakte me zorgen', dan zou ik me wel schamen dat iemand me blijkbaar kan horen snurken ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 21 augustus 2014 @ 00:06:





Hij zal volgende week wel lekker gek worden van ons haha. Wij krijgen een nieuwe keuken en dan zijn de werklui 4 dagen lang van 07.30 tot 16.00 bezig! Ik hoop dat hij er dan echt gek van wordt!



Hij is nu even stil, ik heb met mijn hakken aan rondlopen klossen extra hard.



Dat mag niet. Harde geluiden alleen vanaf 10.00 's ochtends.

Alsof die man expres ligt te snurken.
Roodkapje, wat ben jij een lekker hapje.
Woon je toevallig niet in ?
quote:_isis_ schreef op 21 augustus 2014 @ 00:04:

[...]



Ken je geen Pool ofso

Ik ben een Pool! AAaw mijn geklos met hakken aan heeft maar heel even geholpen!



Isis dit verziekt het hier wonen ook echt heel erg. Mijn bovenburen vind ik niet eens vervelend meer ( die hebben schijnbaar een officiele waarschuwing van de woningbouw gehad) dus die hoor ik niet eens meer zo erg maar deze vent is echt verschrikkelijk!!!



De man beneden hem moet hem toch ook wel horen? Ik zou mij echt rotschamen als ik zo'n overlast zou veroorzaken. Eikel ook wil ik hem aanspreken en dan is die opeens nergens meer te zien.
Grotebozewolf das nog eens pech voor hem want de woningbouw bepaald de regels en bepaald wanneer er een nieuwe keuken komt en wat de tijden van de werklui zijn en dat is toch echt van 07.30 tot 16.00 dus daar kan niemand wat aan doen, hoe erg ze ook klagen. En nu in mijn rotbui die ik heb vind ik wel dat hij het expres doet, ik ben nu gewoon echt niet meer voor reden vatbaar sorry.



Isis nee ik woon omgeving Rotterdam
Alle reacties Link kopieren
Kiki, jij bent niet wijs. Je loopt in een gehorig pand midden in de nacht te stampen, vergeet even dat je zelf in datzelfde gehorige pand binnenkort al je buren hun slaap gaat onthouden omdat je een baby krijgt en weigert gewoon simpelweg even oordopjes in te doen. En dan ook nog zeggen dat je zo'n makkelijke buurvrouw bent. Nou, ik zeg het niet snel, maar op mij kom je over als een rasechte aso.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dan vind jij dat Dana. Ik vind dat ik ook het recht heb op een normale nachtrust en wat ik al eerder zei zo gehorig is het hier niet eens maar zijn gesnurk is gewoon vreselijk en nu ben ik echt niet meer voor rede vatbaar.



En trouwens van de 6 woningen hier zijn er 3 vrouwen zwanger allemaal rond dezelfde datum uitgerekend dus we gaan allemaal overlast veroorzaken en het is toch belachelijk dat ik geld moet gaan uitgeven omdat die vent niet eens normaal kan slapen maar zo nodig keihard moet snurken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor mijn bovenbuurman al 2 jaar snurken. Na een paar maanden kon ik daar probleemloos doorheen slapen.

De baby van de onderburen die 5 x per nacht jankt.... Daar heb ik een scheithekel aan.



En expres lopen stampen midden in de nacht?

Je bent niet goed bij je hoofd, tokkie.
Roodkapje, wat ben jij een lekker hapje.
Haha noem mij maar een tokkie hoor als jullie denken dat je daarmee mij kan kwetsen. Je hebt mij pas als jullie hier allemaal in de buurt keihard gaan liggen snurken.
Denk zomaar dat je vorige buren hiervoor verhuist zijn kiki dus overweeg een verhuizing of blijf er wonen
Verhuizing zijn we al aan het overwegen. Vriend wil hier sowieso weg en ik ben weer een doos die het zonde vind maar elke nacht zo wakker liggen is echt geen doen meer. Afgelopen nacht heb ik al helemaal niet geslapen en nu dus weer niet...
Slaapt je vriend nu wel? die jongen moet weer vroeg, lees zo, weer op.
quote:grotebozewolf schreef op 21 augustus 2014 @ 00:21:

Ik hoor mijn bovenbuurman al 2 jaar snurken. Na een paar maanden kon ik daar probleemloos doorheen slapen.

De baby van de onderburen die 5 x per nacht jankt.... Daar heb ik een scheithekel aan.



En expres lopen stampen midden in de nacht?

Je bent niet goed bij je hoofd, tokkie.Het is schijthekel.
Nee hij slaapt ook niet nee. Ik ga denk maar mijn koptelefoon opdoen met Bob Marley aan op die manier proberen te slapen als ik mijzelf niet in mijn slaap wurg met het kabeltje.



En och Isis bij mensen die anderen een tokkie noemen krijg ik altijd toch al een apart idee, zeker als ze hele simpele woorden niet eens kunnen spellen. Zal vast wel iets mis mee zijn, ik kan daar niet mee zitten. Anderen proberen te kwetsen om zichzelf beter te laten voelen. Ik denk dat ze een erg zwaar leven hebben.
Weet zelf wat overlast is en ben er van verlost, overdag was ik een soort van zombie, en dat een paar maanden lang en niets hielp zelfs oordoppen niet. Geluidsoverlast van buren, wat het ook is, het vreet aan je.
Alle reacties Link kopieren
Eh, Kiki... je eigen spelling/grammatica is ook niet om over naar huis te schrijven dus wees voorzichtig met het veroordelen van een ander op zoiets triviaals.



Maar goed. Welterusten en sterkte met je eigen zware leven.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Lief aangeboden Isis maar ik blijf echt lekker in 010, heb nu mijn koptelefoon op dus gelukkig hoor ik hem nu niet. Hoop wel echt dat ik hem snel eens ga zien zodat ik het gelijk kan zeggen. Ik denk dat iedereen weleens snurkt maar zo hard is echt niet meer normaal te noemen.



Dana iemand die niet eens weet hoe je schijt moet schrijven neem ik niet serieus, mensen die anderen tokkies noemen ook niet. Ik ben niet zo van dat verheven gedoe maar slaap lekker!
* weten hoe je schijt moet schrijven. Damn ik heb echt slaap nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven