Ervaring met Lampe Berger gezocht

31-08-2009 12:45 417 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik overweeg een Lampe Berger-lamp aan te schaffen. Voor wie het niet kent: een soort olielamp met speciale geuren voor in huis. Heeft iemand er eentje en zo ja: bevalt het of juist niet. Ik vind ze vrij duur dus vandaar dat ik eerst de ervaringen van een ander wil weten. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:shoppen schreef op 27 september 2009 @ 15:12:

ik ga ook voor de goedkopere variant

op mp is er een vrouw die aanbiedingen heeft

2 flessen naar keuze met een luchtje en de goedkoopste variant

en verzenden 57 euro



weet niet of ik dit wel zo goedkoop vindIk kan die aanbieding helemaal niet vinden op MP
Alle reacties Link kopieren
in de advertentie van annet( zo heet die mevrouw)

vraag naar de aanbieding

ze maakt dus zelf een aanbieding voor je

ze heeft ook allerlei luchtjes

als je mij even prive mailt heb ik het mailadres wel voor je
Alle reacties Link kopieren
Ik heb totaal geen moeite met de flessen open te krijgen, man wel. Wij hebben dus ook een duidelijke taakverdeling mbt de lamp
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Man en ik hebben allebei moeite die flessen open te krijgen. Nu is dat bij mij niet zo vreemd, want ik krijg een fles frisdrank ook nooit open. Maar man is daar normaal gesproken heel handig in.



Ik heb nu de Fresia geur. Heerlijk..ben er echt verslaafd aan.

Op mijn verlanglijstje staat (handig voor sint en kerst en verjaardag)

- Gras

- Cotton

- Green tea

- En nog een Fresia
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe flessen ook moeilijk, begreep dat die wat makkelijker waren om te openen.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Met de oude flessen heb ik geen ervaring, maar die witte (nieuwe dus) lukt ons ook met heel veel moeite.
Alle reacties Link kopieren
Komt er bij jullie ook zo'n enorme steekvlam uit de brander? Zelfs na de aan te houden 2 minuten is de vlam nog gigantisch hoog, ik heb moeite om hem uit te blazen.

Toen ik de LB voor de eerste keer gebruikte, werd de vlam na ong. een minuut veel kleiner. Daarna dus niet meer, hij blijft enorm.
Alle reacties Link kopieren
quote:BobDeBouwer schreef op 07 oktober 2009 @ 19:59:

Komt er bij jullie ook zo'n enorme steekvlam uit de brander? Zelfs na de aan te houden 2 minuten is de vlam nog gigantisch hoog, ik heb moeite om hem uit te blazen.

Toen ik de LB voor de eerste keer gebruikte, werd de vlam na ong. een minuut veel kleiner. Daarna dus niet meer, hij blijft enorm.Yep hier ook. lijkt wel affakkelen in Pernis.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 07 oktober 2009 @ 07:03:

[...]



Graag gedaan



Ja en bedankt. Mijn man heeft zich rotgelachen toen hij me zag stuntelen.



(ps, waarom werken die smilies niet meer middels gewoon erop te klikken? Of is dat ook drukken en tegelijk draaien geworden?)
Ja die steekvlam hoort. En als je ziet dat de steen begint te gloeien dan kun je hem uitblazen. Bij mij wordt ie na een dikke minuut ook kleiner.



En wat de smilies betreft: Zie bugtopic.
Alle reacties Link kopieren
Die steekvlam kan ook komen omdat je met het navullen bijvoorbeeld te veel olie gemorst hebt, en deze echt even weg moet branden.



En zolang hij nog een grote vlam heeft, heeft uitblazen niet echt veel zin, gewoon even wachten totdat ie kleiner is.

Mijn ervaring is ook dat als de steen wat ouder is, de grote vlam sneller weg is dan met een nieuwe steen.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Shoppen: is zij ook goedkoper met de geuren? Zo ja, dan heb ik ook wel belangstelling voor het mailadres!



Ik vind de witte fles alleen de eerste keer lastig om open te maken. Dan moet je door de verzegeling heen. Daarna valt het reuze mee.



Mijn nog redelijk nieuwe steen geeft eerst een behoorlijke vlam, maar die gaat na een minuut of 2 lager branden en dan blaas ik de vlam uit.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 08 oktober 2009 @ 07:55:

Die steekvlam kan ook komen omdat je met het navullen bijvoorbeeld te veel olie gemorst hebt, en deze echt even weg moet branden.



En zolang hij nog een grote vlam heeft, heeft uitblazen niet echt veel zin, gewoon even wachten totdat ie kleiner is.

Mijn ervaring is ook dat als de steen wat ouder is, de grote vlam sneller weg is dan met een nieuwe steen.Hoe vul jij bij dan? Bij mij is het hele lont eruit als ik bij vul, en dus ook de steen wordt niet nat. Anders krijg ik het trechtertje er niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vul inderdaad ook bij met het trechtertje en de steen eruit (schreef ook niet dat de steen nat werd), maar soms mors ik wel is met de lont eruit halen, het trechtertje eruit halen of gewoon een plets ernaast. Dat komt dan op de hals van de lamp en dat wil wel is een beetje een grote vlam geven.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Shoppen ik heb je mijn vriendje gemaakt.

Je kunt me ook mailen op sedi@chello.nl
Alle reacties Link kopieren
Gebruiken jullie de geuren door elkaar? Ik heb nu nog steeds Cotton (of Cool Cotton?) en als die op is, dan koop ik weer een nieuwe fles....
Ja ik gebruik geuren door elkaar, maar heb meestal fruitige geuren dus dat kan wel.

Had eerder van de week stoofpeertjes en nu appeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag een klein kapitaaltje uitgegeven aan 3 Lampe Bergers en de nodige geurtjes.

Shoppen, die Mevrouw Annet had geen aanbieding meer. Geen 2 lampen voor die prijs die jij ergens eerder noemde. En ook de discovery box had ze niet meer. Ik zou voor 3 lampen en de geurtjes bij haar 166 euro's kwijt zijn geweest. Bij het verkooppunt hier in de stad was ik totaal 136 euro kwijt. Daar hadden ze de dicoveriebox nog wel.

Dus dat scheelde me ¤ 30.-

Ik ging voor die aanbieding. Heb haar gemaild wat ik wilde en dan mailt ze terug dat het allemaal niet kan, wel anderen flessen en dat ik dus die prijs kwijt zou zijn. Ik moet haar nog mailen dat het nu niet door gaat.

Mijn eerste kerstcadeautjes zijn dus binnen.
Alle reacties Link kopieren
oh nietecht een eenbieding dus als je bij haar meer kwijt bent?

wat raar

mijn aanbieding was, een lamp en twee geuren voor 46,50
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij leest die mevrouw hier ook mee en ziet ze hoe populair Lampe Berger is.......



Ik heb nog geen Lampe Berger gekocht, maar het staat zeker nog op de planning. Ik wil er 1 voor mezelf kopen en ook 2 weggeven als kerstcadeau.
Alle reacties Link kopieren
Shoppen nee ze had denk ik geen aanbiedingen meer. Ik moest 32.50 per fles betalen en de geurtjes kwamen daar nog eens bij.

11.- per fles. Ik moest drie flessen hebben plus 4 geurtjes.



Ehhh hoe komt zij dan aan die 166.- ??

Nou ja in elk geval heb ik nu niets besteld.
Alle reacties Link kopieren
ze kan weer aanbiedingen maken, ze heeft voor mij ook een mooie gemaakt
Alle reacties Link kopieren
hoe kom ik aan haar email, ik wil graag olie kopen, en 11 euro is toch 4 euro goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
atmvandenbroek@hetnet.nl
Alle reacties Link kopieren
weet niet of ze met alleen de olie een aanbieding kan maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven