Spinnen-invasie

21-09-2014 12:18 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dikke, harige exemplaren spoken nu al weken door mijn huis.

Het is nu op het punt gekomen dat ik er zeker 2 per dag tegen het lijf loop.

Ik heb geen arachnofobie, maar leuk vind ik het niet meer als er weer zo'n geval onder de bank vandaan komt rennen.



Ik bedoel dus niet die gezellige langpootjes. Maar deze aliens: http://www.natuurweetjes. ... oads/2012/04/Huisspin.jpg



Vannacht was de druppel. Naar beneden om een glaasje water te pakken. Licht aan. Blijkt dat ik met m'n blote voeten op zo'n harige griezel ben gaan staan! Die lag te creperen in de deuropening.

Afijn, even schrikken. Spinnenpootjes van m'n voet geveegd ( ) En op weg naar m'n bed trekt een nieuwe zwarte vlek op het plafond mijn aandacht. F*ck!



En laat ik nu een kat hebben die zich de stuipen op het lijf laat jagen door deze geleedpotigen. De held



Is dit wel een normale hoeveelheid? Wie heeft hier ook zo'n 'last' van?

Hoe vangen jullie ze? Of maken jullie de afstand tussen muur en boek gelijk (met spin ertussen)? En zijn ze buiten te houden?
Alle reacties Link kopieren
Hier weinig last van spinnen, maar als ik er 1 zie gaat er een glas overheen, kaart oud er onder en dan wordt hij/zij buiten gezet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het is het seizoen, de tijd van het jaar dat ze huizen in gaan.
Gruwel!!!

Gelukkig heb ik er niet zo een last van. Ik ben echt bang voor spinnen. Ik durfde het topic niet eens te openen
Zo te lezen heb je een nest.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel spinnen dit jaar, blij toe, dat scheelt heel wat muggenbeten.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk die monsters. Ik ging net het bed van mijn dochter opmaken toen er een tussen haar deken vandaan kwam. Ik dacht eerst dat het een knuffelbeest of stukje speelgoed was. Was dus een enorme spin. Ik ben de kamer uitgegaan en heb de deur dicht gedaan en zit nu te verzinnen hoe ik dat ding kan vangen of waarmee ik hem kan pletten.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel met je mee, hier is het ook net een horrorfilm. Niet alleen in mn huis, maar ik zie het ook overal bij de tuinpaadjes ed. Héle grote dikke spinnen.

Ik ben dus wel als de dood. als ik alleen al zo'n lel in een web zie hangen, gruwel ik al.

Van de week heb ik nog de hele boel bij elkaar staan gillen. Stond een sigaretje te roken met een vriendin, en voelde wat kriebelen op mn schouder. EEN SPIN!



Van mij mag het flink gaan vriezen deze winter..
Alle reacties Link kopieren
Ik had er laatst 1 op mijn hoofdkussen snachts..



Ik dacht dat ik gedroomd had maar toen ik even later naar mn zoontjes kamer liep en op de overloop keek zat hij daar.

Zo een van je foto.

Heb hem met een doos en papier gevangen en door de wc gespoeld.



Dag later zat er net zo een op de hordeur binnen, toen ik hem wou wegjagen rende hij weg.. Naar binnen...:-(

Gelukkig heeft mijn man hem gevangen en gedood.



Vreselijk die dingen.
Alle reacties Link kopieren
Brrr hier ook al veel huisspinnen gespot. Deze week Teddy en zijn vriendinnetje koud gemaakt want ik ga ze toch echt niet leven buiten zetten (durf ik niet eens ;))



Ik ben er ook echt niet blij mee! Dan maar extra muggen.

Helaas geen tips voor je ik lees wel mee naar evt tips van anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:suiker_spinnetje schreef op 21 september 2014 @ 12:27:

Van mij mag het flink gaan vriezen deze winter..Dan komen ze naar binnen.....
Er liep er eentje in de gang van de week, hij was onderweg naar mijn garderobekamer. Vraag me ineens af waar hij uithangt.
Alle reacties Link kopieren
Argh!

Van die griezelverhalen over spinnen in bed of op je schouder krijg ik wel de rillingen



Het ergste wat ik heb meegemaakt is dat er tijdens het toiletbezoek 1 uit de WC-rol kwam kruipen die ik vast had

Manlief kan er nog smakelijk om lachen hoe ik met de broek op de knieën de kamer in kwam stormen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook veel last van..elke dag een grote spin hier ergens in huis..Brrr

Nu houden we het enige raampje waar geen hor zit dicht,en heb ik er geen meer gezien!



Wij maakte ze overigens dood,met als gevolg een vieze vlek op de muur:(
Alle reacties Link kopieren
Ik zet ze weer buiten de deur, krantje eronder en hopla. Ze doen verder niks. Ik heb liever een spin dan een muis.
Alle reacties Link kopieren




Deze is nog wel leuk .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Cato, jouw bericht voor mij is van 12.56, en de mijne van 12.55
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Rarararara.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Maar wonen jullie dan wat meer afgelegen in bebost gebied? Of met veel groen rond het huis? Ik merk dat ik alleen maar kleine spinnen in huis heb. Ook niet zo heel veel groen direct om het huis... probeer een verband te zoeken waar die heeeeeele grote enge joekels van sinnen vandaan komen..
quote:Eindeloos schreef op 21 september 2014 @ 12:56:

Cato, jouw bericht voor mij is van 12.56, en de mijne van 12.55

Ja gebeurt vaker. Dit forum wordt nog op kolen gestookt en dan krijg je dat hè.



Heb je je katje nou?
Alle reacties Link kopieren
Ugh hier is het ook raak sinds een paar dagen, men wat een joekels! En snél!
Alle reacties Link kopieren
Achter het gebouw waar ik woon, staat een rand struiken. Tegen het gebouw aan. Ik zit op de eerste verdieping, en heb altijd mn ramen open.



Als het vriest, vriezen ze tenminste dood. houd ik mn ramen wel dicht aan de achterzijde, deze winter
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed trouwens dat een groot deel van de invasie hier, uit m'n gangkast komt. Of zich daar in elk geval fijntjes voortplant.

Die heb ik al jaren niet meer open gehad. De laatste keer, zag ik hele grote spinnen zitten. Heb de deur op slot gedraaid en nooit meer open gemaakt hahahhaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven