Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
quote:ericito schreef op 01 maart 2014 @ 18:49:

De siliconen reistubes van gotoob. Zo mooi en handig, maar duur



http://www.notcot.com/archives/2010/03/ ... phpEricito, ik heb er een aantal en ik vind ze echt ideaal!
Hoe duur zijn die tubes dan?
Milonga, fijn om te horen. Dan toch maar die investering doen.



Nien, eur 23 voor 3 tubes. Vind ik veel voor een beetje plastic.
Als het echt degelijk spul is wat je herhaaldelijk kunt gebruiken zou ik 't dat wel waard vinden. Heb nu 'n goedkope set van 't kruidvat waarbij de dopjes (met doseergaatje) er elke keer bij gebruik uitschieten.
Lebowski, ook mooie kasten! We gaan voor de Besta-serie van Ikea. Wat we namelijk ook het liefst hebben zijn van die deurtjes aan de onderkant. Voor later ook vooral bedoeld om speelgoed en spullen van zoon op te bergen en dan minstens 3 meter breed. Die oranje kast was bij lange na geen 3 meter. Wat de prijs van deze kast was weet ik niet meer. Eens graven in mijn herinnering waar we hem gezien hebben.



De Besta-serie heeft ook de leuke oranje kleur, maar vrouw wil liever geen oranje (te bepalen). We gaan nu voor petrol blauw. Ook heel mooi hoor! Het is trouwens wel een kleurencombinatie de ik nu bij veel meubels/accessoires zie. Samen met nog een beetje olijfgroen (maar dan iets lichter). Ik fleur de woonkamer straks wel op met oranje accessoires. Tegen een fruitmand vol sinaasappels zal niemand iets hebben.
quote:elninjoo schreef op 02 maart 2014 @ 09:16:

Als het echt degelijk spul is wat je herhaaldelijk kunt gebruiken zou ik 't dat wel waard vinden. Heb nu 'n goedkope set van 't kruidvat waarbij de dopjes (met doseergaatje) er elke keer bij gebruik uitschieten.



Ik heb ze vorig voorjaar gekocht en veel gebruikt sindsdien. Er heeft niets gelekt en ze zijn knoeiloos bij te vullen (ergernis van mijn vorige set). Dus ja, ik vind het de investering wel waard.



Mocht je binnenkort reisplannen hebben, dan loont het wellicht om ze op reis aan te schaffen (Canada bv).
We hebben ons trouwens laten inspireren door Musterring. En ook heel lang getwijfeld of we voor Musterring (duur) willen gaan of voor Ikea (goedkoop). Veel mensen hebben iets tegen Ikea, vinden het te standaard of studentikoos, maar wij vinden Ikea eigenlijk ook heel leuk. Daarnaast wisselt onze interieursmaak nog steeds en houden we ook van afwisselen, dus om nu even een paar duizend euro neer te leggen voor een kast, nee.



Mijn vrouw ziet het bovendien gebeuren dat zoon er over een jaar met een loopfietsje tegenaan rijdt of de zijkant met wasco gaat bewerken.



Uitgangspunt was in elk geval dit idee (maar niet in deze kleuren):







Bij ons wordt de tv overigens niet in de kast geplaatst, maar op een apart tvdressoir.
Wat doet dat grote stuk hout ervoor? Dat vind ik dan weer niet mooi. Gewoon mooi open alles of iets met rotanmanden wat je uit 't zicht wil en wat te rommelig is.
Dat stuk hout dat de tv afschermt bedoel je, Elninjoo? Dat leek ons juist mooi juist omdat je de tv dan niet zo pontificaal als middelpunt van je zithoek hebt. Maar 't wordt dit dus ook niet. Kast die er komt heeft wel het onderste gedeelte dichte vakken (deurtjes) maar de rest inderdaad open. En tv op een langwerpig tv-meubel. Nog steeds wel dominant aanwezig in de zithoek, maar ach.



TV zo in een grote kast ook nog overwogen, maar vinden we allebei ook wel druk ogen. Nu komen de lange wandkast en het Tv-meubel als het ware tegenover elkaar, maar de hoekbank er tussen.
Ik vind zo'n plank lelijker dan 'n tv. Een tv mag ook 't middelpunt zijn van 'n zithoek vind ik persoonlijk. Ook niet praktisch zoals vroeger waar tv's vaak in 'n kast achter deurtjes stond. Het toegankelijke van tegenwoordig waar het ding vaak aan 'n muur hangt vind ik prettig.
TV aan de muur vind ik zelf ook het mooist. Wel als ie dan echt gefreesd is, niet met allerlei kabels die naar beneden hangen. Dat project tv frezen komt nog wel een keer. Nu komt ie gewoon staand op een lang tv meubel. En je hebt wel gelijk dat het eigenlijk ook best het middelpunt van de zithoek mag zijn. Wij hebben de tv 's avonds immers ook best vaak aan staan.
En zelfs als je 'm niet als tv aan hebt omdat je met visite zit te borrelen, kun je er 'n knisperend houtvuur-dvdtje in stoppen
NYC, misschien is een flip around systeem iets voor jullie.



http://www.hvtvmounts.com/
Dat fliparound systeem vind ik vooral leuk voor in de slaapkamer.



Ik heb er zelf vooral een hekel aan wanneer mensen ongevraagd bij ons de televisie aan zetten en dacht, wellicht als er een deur voor zit, zijn mensen misschien terughoudender om die kastjes opzij te schuiven.



Maar wellicht beter om gewoon assertiever te worden en te zeggen er niet van gediend te zijn wanneer de televisie spontaan wordt aangezet. Of de afstandsbedieningen verstoppen.
Serieus, gasten die ongevraagd de tv aanzetten?



Een alternatief is in plaats van een deur, een canvas doek, op een frame spannen, dat frame aan de voorkant van de boekenkast bevestigen (verrijdbaar) en dat voor de tv schuiven. Heb ik laatst ergens gezien maar kan het niet terugvinden. Dit komt erbij in de buurt (als het plaatje het doet).



http://4.bp.blogspot.com/ ... /6WhwsBAYHRM/s1600/spring+idea+house+060.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:chocs schreef op 02 maart 2014 @ 08:39:

Komende week bij AH allerlei spullen van joseph joseph in de aanbieding. Dus voor de liefhebbers.....

Ik zag t en ik ga mezelf tracteren, vind t zo mooi!





Ik heb gewoon geen tv, vind ik de kamer echt van opknappen en ik kijk toch zowat nooit iets. Heel af en toe een serietje, gewoon op mn laptop.
Zeg maar Spijker.
Ik heb weer iets voor op mijn lijstje hoor... Dit servies:







Maar ik heb helemaal geen servies nodig
Alle reacties Link kopieren
Ooh mooi NYC. Waar is het van?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze bloempotten op mijn lijst staan. Maar duur. 80,- voor een grote en 60,- voor een kleine.

Toch ga ik er morgen of overmorgen een of twee kopen



















Deze is een special edition en zelfs 160,-

House of Rym. En volgens mij heet deze serie Arbour Harbour.



Ik ben dit al een paar weken geleden tegengekomen op een website en zag de kopjes onlangs ook in de commercial van abnamro. Volgens mij moeten ze daar doorgaan voor een oud servies maar het is dus nieuw en heel duur. En ik vind het heel gaaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een mooi servies!



Daar word ik nou hebberig van...
Ik heb nog meer porselein gevonden waar ik hebberig van word.

En ben zoooo uitgekeken op de Babette mokken die wij hebben.



Hier word je toch gewoon vrolijk van?



NYC, wat denk je hiervan ? Als je geen tv wilt kijken schuif je de deuren ervoor.
Waar zit de- vind ik leuk-knop?
Alle reacties Link kopieren
De badmat van de op is nu in de aanbieding voor 16,95

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven