Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
Alle reacties Link kopieren


Die blaadjes zijn al verdord tegen de tijd dat ik dat bij elkaar gespaard heb
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze net besteld:







Het was een mooie aanbieding en ik heb mezelf voorgenomen om alleen nog maar dingen te kopen die ik echt mooi vind. Dus waarom niet een mooie afvalbak? We hebben nu zo'n vreselijk plastic ding van 20 euro met een swing klep. Dat ding werd echt zo snel ranzig.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand de prachtige bijzettafels wil hebben, ik heb er 3 te koop. Wij zijn er op uitgekeken helaas.
Ik hoor het wel:)
Alle reacties Link kopieren
Sorcha_ schreef:
24-11-2016 22:23
Ik heb deze net besteld:







Het was een mooie aanbieding en ik heb mezelf voorgenomen om alleen nog maar dingen te kopen die ik echt mooi vind. Dus waarom niet een mooie afvalbak? We hebben nu zo'n vreselijk plastic ding van 20 euro met een swing klep. Dat ding werd echt zo snel ranzig.
Deze heb ik ook! In 2015 gekocht en ben er nog elke dag blij mee! Dezelfde afweging als bij jou: alleen dingen kopen die ik echt mooi vind.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
tallyho schreef:
14-03-2018 16:55
Deze heb ik ook! In 2015 gekocht en ben er nog elke dag blij mee! Dezelfde afweging als bij jou: alleen dingen kopen die ik echt mooi vind.
O wat mooi! Waar is die vandaan/welk merk is die?
Orla Kiely? Prachtig die bak.
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 17:34
Reden: Ja dus, link toegevoegd
62.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo vond ik deze aanvankelijk ook te duur: de wesco pedaalemmer: https://www.fonq.nl/product/wesco-singl ... -l/128289/

Maar we hebben een nieuwe badkamer, zwartgrijs - wit. En dan vind ik deze fris roze kleur er zó tegen af knallen. Dus het was deze en geen ander.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
14-03-2018 17:30
O wat mooi! Waar is die vandaan/welk merk is die?
Orla Kiely van Brabantia. Ik vind hem nog steeds prachtig en hij ziet er nog zo goed als nieuw uit!
Alle reacties Link kopieren
De Ostrich Feather lamp. Ik vind hem fantastisch, maar meer dan 3000 pond is me veel te gortig.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
14-03-2018 19:11
Zo vond ik deze aanvankelijk ook te duur: de wesco pedaalemmer: https://www.fonq.nl/product/wesco-singl ... -l/128289/

Maar we hebben een nieuwe badkamer, zwartgrijs - wit. En dan vind ik deze fris roze kleur er zó tegen af knallen. Dus het was deze en geen ander.
Die wil ik ook! :heart:
Mijn badkamer is wit/donkergrijs met roze als accentkleurn
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

liefst in het blauw
Relax we're all crazy, it's not a competition
Leuk! Dankzij dit topic heb ik een schandalig dure vuilnisbak gekocht (Wesco). Gewoon omdat ik besefte dat je van dat soort 'kleine' investeringen dagelijks plezier kunt hebben. Zie ook: mijn iRoomba en mijn Wesco broodtrommel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Fatboy headdemock zo mooi :love: . Maar inclusief kussentje en beschermhoes (en die wil ik natuurlijk ook; het is alles of niets hier :) ) kost ‘ie €490,-! Veel geld voor een ding waarvan ik niet eens weet of ‘ie lekker ligt..
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Een design zonnespiegel vind ik zo mooi.

Die ik wel zag zitten was een toen iets van 200 euro...

Kon het niet loslaten en na zoeken een op marktplaats voor 80 euro gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel al heel lang of ik een foto van mij en mijn vriend wil laten naschilderen, dat kan [...] voor 150 euro, maar ik heb helaas niet veel geld, maar canvas vind ik niks
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2018 13:35
Reden: Dit bericht is gewijzigd i.v.m. spam.
6.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zo'n grote kliko van Wesco hebben. 198 euro. *ding ding ding*!!!!!!!
In roze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven