wat heb jij gekocht om jouw leven aangenamer te maken.

11-09-2014 21:42 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
de titel spreekt voor zich. Mag ik aftrappen.



Dyson allergy parket

Dyson animal pro

Kenwood keukenmachine



Mijn leven is een stuk aangenamer.
Alle reacties Link kopieren
Eigen huis

Vakanties
Alle reacties Link kopieren
Mijn naaimachine!!



En daarmee maak ik gewoon dingen die mij het leven aangenamer maken!
dubbel..
quote:Enn schreef op 11 september 2014 @ 22:12:

[...]



Wat is dat?





Een hele lelijke maar o zo comfortabele slobberbroek waar ik mezelf na een dag werken in hijs en mee op de bank plof. Lenzen uit, chill broekje aan, heerlijk.



Maar ook mijn huis, en onze hond, onze caravan...
Alle reacties Link kopieren
Een kruimeldief.

Onze veel te grote loungebank voor in de tuin. O man, wat heeft dat ding mij de afgelopen tijd gelukkig gemaakt.
Een vaatwasser, de Kärcher window vac, een scooter, mijn eigen auto, de iPad, mijn iPhone, eigenlijk zoveel! De vakantie waar ik nu van aan het genieten ben, mijn uggs, ons Efteling abonnement, teveel om op te noemen dus eigenlijk
Internet abonnement. Zo kan ik in de vakanties of als een kind ziek is vanuit huis werken. Ideaal.
Twee motoren. Voor mij een dragstar classic, ik heb m ook mooi laten pimpen, sissybar erop voor mijn pubertje....en voor mijn man een harley sportster Iron. We hebben zulke leuke ritjes met z'n allen! Ik heb lange tijd niet zoveel lol gehad van mijn geld.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ogen laseren (hoera, geen geklooi meer met lenzen of bril)

Spiraaltje (geen pil meer vergeten, niet meer ongesteld, geen migraine meer)
Alle reacties Link kopieren
Mijn katten, naaimachine, telefoon, laptop en de nieuwe stofzuiger die niet uitslaat omdat het een oud mormel is
Met Stip op Eén : mijn hondje!



Een mooie fiets (waar ik na 12 jaar nog steeds van geniet...)

Een Dacia Duster (en dat is géén stofzuiger)
Een goede lange regenjas :-)
Alle reacties Link kopieren
Een vrijstaand huis, met in de kelder 2 grote vriezers, moet ik nooit meer boodschappen doen als er hier in Zwitserland veel sneeuw ligt.....
Alle reacties Link kopieren
mijn hond

Mac Book Air

een zoveelste boekenkast maar deze keer met glazen deuren

kitchen aid

massa's potloden

een extra regenjas

buff



op verlanglijst:

caravan/huisje in Zeeland

schriftjes met tekenpapier (vind ze niet meer)
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
quote:appelsien27 schreef op 11 september 2014 @ 21:42:

de titel spreekt voor zich. Mag ik aftrappen.



Dyson allergy parket

Dyson animal pro

Kenwood keukenmachine



Mijn leven is een stuk aangenamer.



Laatste kan ik iets bij voorstellen,maar een dyson



Vaak onhygiënisch die bak legen een matige zuigkracht en geen hepa filters dus blaast op den duur stof weer in de rondte, beperkte levensduur.



Veel gebakken lucht dus ook nu met energie label weet dyson daar ook wel raad mee en zet alles naar hun hand.
iPad

iPhone

Bed (plus Egyptisch katoenen bedlinnen)

Dasty
Alle reacties Link kopieren
Tandenborstel

toiletpapier

chocolade
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bloemen en dan rozen. Daar word ik heel blij van.
Alle reacties Link kopieren
Van de laatste tijd, met stip op 1 mijn e-bike! Als het éven kan, pak ik nu de fiets waar ik eerder al snel met de auto ging.

Het kost me nu even veel tijd om met de fiets naar mijn werk te gaan als met de auto.

Ik geniet daar écht van!!



@Quinty: ik ben benieuwd welk heerlijk product jij gebruikt om je gezicht schoon te maken...

Klinkt goed
Ik ben juist mijn oude vergeten spullen aan het afstoffen.



Toch koop ik teveel, er is eergisteren een TENS-apparaat mijn huis binnengekomen. Hij lag bij Lidl. Ik waarschuwde nog: ga nou weg anders pak ik je maar hij bleef gewoon liggen dus toen moest ik hem wel pakken.



Ook dat broodbakapparaat wist ik met moeite van me af te schudden toen ik naar de kassa liep.
Telt ogen laseren ook?? Dat heb ik een paar jaar geleden laten doen en het maakt mijn leven een stuk makkelijker!
quote:slobberbone schreef op 12 september 2014 @ 08:52:

[...]





Laatste kan ik iets bij voorstellen,maar een dyson



Vaak onhygiënisch die bak legen een matige zuigkracht en geen hepa filters dus blaast op den duur stof weer in de rondte, beperkte levensduur.



Veel gebakken lucht dus ook nu met energie label weet dyson daar ook wel raad mee en zet alles naar hun hand.
Alle reacties Link kopieren
Niets speciaals, die dingen druppelden gewoon binnen, magnetron, vaatwasser, droger, goede messenset, e-book, i-pad, smartphone waar ik alleen maar mee bel en SMS, keukenmachine die inmiddels zo'n dertig jaar oud is en die nauwelijks is gebruikt want messen zijn veel handiger, volautomatische koffiemachine, nieuwe keuken, nieuwe badkamer (bad eruit, douche erin).
verba volant, scripta manent.
Ik zou ook niks weten. Het zijn maar spullen. Sinds de PC is er niets uitgevonden wat ik niet kan missen. Misschien de breedbandaansluiting.
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 12 september 2014 @ 09:52:

[...]







Tja triest.



Ik geniet iedere dag van mijn percolator

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven