1400 kinderen slachtoffer van politieke correctheid.

27-08-2014 14:32 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ziehier waar politieke correctheid toe kan leiden.



1400 kinderen in Engeland jarenlang stelselmatig verkracht, gemarteld en misbruikt door pakistaanse moslims.



Waarom het zo lang door kon gaan? Omdat in politieberichten vooral geen melding gemaakt mocht worden van de afkomst van de daders.



De kinderen hadden nl. prima signalementen en de politie wist dat de daders pakistaanse moslims waren, maar dat mocht niet vermeld worden.



http://www.geenstijl.nl/m ... _rape_jihad.html#comments
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:16:

[...]





Het boeit niet waarom iemand de overtuiging heeft dit te kunnen doen. Het gaat er om dat er een wet is die deze misstanden vervolgt en de dienaren van deze wet moeten hun werk gewoon doen!

Waarom niet?



Het is niet relevant als een groep mensen is met een bepaalde overtuiging dat ze anderen straffeloos verschrikkelijke dingen zouden mogen aandoen? Dat is geen maatschappelijk probleem? Daar mag niet over gepraat worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 27 augustus 2014 @ 15:18:

[...]



Precies. Ik ben benieuwd in hoeverre dit verhaal juist is en wat er dan juist van is. De bronnen zijn tot nu toe niet erg betrouwbaar (dailymail, geenstijl en AD).Volkskrant wel oké?
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 27 augustus 2014 @ 15:18:

[...]



Precies. Ik ben benieuwd in hoeverre dit verhaal juist is en wat er dan juist van is. De bronnen zijn tot nu toe niet erg betrouwbaar (dailymail, geenstijl en AD).

Blame the messenger. Zodat je de smerige waarheid maar niet onder ogen hoeft te zien.



Hoe naief.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 27 augustus 2014 @ 15:22:

[...]





Volkskrant wel oké?De links waren toch heel duidelijk maar nog is het moeilijk voor sommigen te onderkennen dat het waar zou kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 augustus 2014 @ 15:21:

[...]



Waarom niet?



Het is niet relevant als een groep mensen is met een bepaalde overtuiging dat ze anderen straffeloos verschrikkelijke dingen zouden mogen aandoen? Dat is geen maatschappelijk probleem? Daar mag niet over gepraat worden?



Iedereen mag van mij analyseren wat ze willen, praten wat ze willen maar in dit geval is de volgorde omgedraaid vind je niet?

Criminelen dienen opgepakt te worden, áltijd! Er is geen enkele reden om weg te kijken.

Ben je geïnteresseerd in de motieven van de dader, dat komt wel dáárna.

Dat is mijn punt dat ik wil maken.
Alle reacties Link kopieren
Maar waar twijfel je in hemelsnaam aan Maryee? Aan de verhalen van de slachtoffers, aan de mogelijkheid dat Pakistaanse bendes op grote schaal kinderen misbruiken of aan de doofpotpraktijken van de Engelse politie?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het stelsematig ontkennen, bagatelliseren en in de doofpot stoppen van verkrachting, misbruik en ontvoering niet 'politiek correct' noemen overigens.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:16:

[...]





Het boeit niet waarom iemand de overtuiging heeft dit te kunnen doen. Het gaat er om dat er een wet is die deze misstanden vervolgt en de dienaren van deze wet moeten hun werk gewoon doen!Waarom boeit dat niet? Als het allemaal moslims zijn, wil ik wel weten wat de correlatie is. Jij niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 augustus 2014 @ 15:24:

[...]



De links waren toch heel duidelijk maar nog is het moeilijk voor sommigen te onderkennen dat het waar zou kunnen zijn.Huh? Sommigen, meervoud? Zoveel mensen hebben nog niet gereageerd hoor en er is er 1 die andere bronnen wil afwachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 27 augustus 2014 @ 15:26:

Ik zou het stelsematig ontkennen, bagatelliseren en in de doofpot stoppen van verkrachting, misbruik en ontvoering niet 'politiek correct' noemen overigens.De aanleiding tot de doofpot heeft alles te maken met politieke correctheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 27 augustus 2014 @ 15:26:

Ik zou het stelsematig ontkennen, bagatelliseren en in de doofpot stoppen van verkrachting, misbruik en ontvoering niet 'politiek correct' noemen overigens.De reden waarom het in de doofpot gestopt is, heeft wel degelijk te maken met een flink doorgeslagen portie politieke correctheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 27 augustus 2014 @ 15:27:

[...]



Waarom boeit dat niet? Als het allemaal moslims zijn, wil ik wel weten wat de correlatie is. Jij niet?



Zie mijn voorgaande post naar Markovich.



Maar hé Noesa. Je bent weer in tha house zodra jij het woord moslim ruikt

Waar het hart van vol is. Nou, het podium is yours hoor.

Ik ga weer wat anders doen.

Toedels.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:29:

[...]





Maar hé Noesa. Je bent weer in tha house zodra jij het woord moslim ruikt

Waar het hart van vol is. Nou, het podium is yours hoor.

Ik ga weer wat anders doen.

Toedels.

Jij blijkt ook weer in tha house, Wieler!



Ik ben benieuwd naar je antwoord op mijn vraag: waarom is het niet van belang dat al deze daders moslim zijn? Het lijkt toch wel of er een correlatie is.



Jammer dat je 'm weer snel piept na deze vraag.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk gebeurt hier dus hetzelfde. Zodra het woord 'moslim' valt is men er als de kippen bij om te melden dat het geloof er niet toe doet, dat óók gekeken moet worden naar de doofpotters (dat gebeurt ook) of/en wordt er openlijk aan het verhaal getwijfeld.

Totdat het katholieken zijn die op grote schaal kinderen hebben misbruikt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 augustus 2014 @ 14:56:

[...]



De politie wist van het misbruik. Had beschrijvingen van de daders van die kinderen die wel aangifte dorsten te doen. Ze wisten dat het ging om Pakistanen, maar dat mocht niet gemeld worden in opsporingsberichten omdat de politie en politici bang waren van racisme beschuldigd te worden. Uiteindelijk hebben ze deze zaak jarenlang laten versloffen omdat ze bang waren voor stigmatisering van de Pakistaanse gemeenschap in Engeland.



Kortom, jonge (blanke want moslimkinderen deden ze niks) zijn jarenlang het slachtoffer blijven worden terwijl dat voorkomen had kunnen worden door politieke correctheid.Moslimkinderen deden ze niks? Waar haal je dat vandaan? Geenstijl? En wat is er politiek correct aan het niet serieus nemen van aangiftes van verkrachting? Ik ga de Volkskrant nu lezen, maar bronnen als GS en AD zijn echt niet serieus te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 27 augustus 2014 @ 15:35:

[...]



Jij blijkt ook weer in tha house, Wieler!



Ik ben benieuwd naar je antwoord op mijn vraag: waarom is het niet van belang dat al deze daders moslim zijn? Het lijkt toch wel of er een correlatie is.



Jammer dat je 'm weer snel piept na deze vraag.



Dat leg ik toch uit in de post naar Markovich? Wat begrijp je daar niet aan. Ik heb helemaal niets tegen op het analyseren en onderzoeken naar achtergronden van daders.

Het gaat er mij even om dat de daders eerst gepakt worden. Daar gaat deze discussie over volgens Markovich. En waarom instanties het nalaten hun werk te doen



Ik betwijfel dat dus. En jou hier weer tegenkomende is voor mij een bevestiging.

No hard feelings verder.
Bronnen als Geenstijl en AD niet serieus te nemen? Waar haal je dat nou weer vandaan?



Geenstijl is een van de weinige media die nog zonder (zelf)censuur verslag doet. Moet je de soms kinderachtige woorden maar even voor lief nemen.



Best eng dat het aan alles kan liggen behalve de daders en de achtergrond van die daders. Stel je voedt je kind op als lid van de KKK en hij slaat negers in elkaar zou het dan liggen aan het nieuws of aan zijn opvoeding?
Alle reacties Link kopieren
Exact. Niet serieus te nemen. AD checkt helemaal niks en hebben soms dus kulverhalen (denk aan orgaanhandel-verhaal, vreselijk) en GS net zo. Kinderachtige woorden of niet. Van echte journalistieke media verwacht ik dat ze waarheden publiceren en niet halve waarheden of speculaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 27 augustus 2014 @ 15:38:

[...]



Moslimkinderen deden ze niks? Waar haal je dat vandaan? Geenstijl? En wat is er politiek correct aan het niet serieus nemen van aangiftes van verkrachting? Ik ga de Volkskrant nu lezen, maar bronnen als GS en AD zijn echt niet serieus te nemen.

Van deze Imam.



http://www.dailymail.co.u ... en-white-girls-cheap.html



Ik zou zeggen, lees eerst eens voor je maar wat blèrt!
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 27 augustus 2014 @ 15:38:

[...]

Moslimkinderen deden ze niks? Waar haal je dat vandaan? Geenstijl? En wat is er politiek correct aan het niet serieus nemen van aangiftes van verkrachting? Ik ga de Volkskrant nu lezen, maar bronnen als GS en AD zijn echt niet serieus te nemen.Stuk van de hand van een Imam over de Oxford sex ring, een eerder schandaal

Quote: The fact is that the vicious activities of the Oxford ring are bound up with religion and race: religion, because all the perpetrators, though they had different nationalities, were Muslim; and race, because they deliberately targeted vulnerable white girls, whom they appeared to regard as ‘easy meat’,
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 27 augustus 2014 @ 15:19:

[...]



Heftig en onbegrijpelijk.Waarom twijfel je hier niet aan de bron?
Alle reacties Link kopieren
We kunnen in ieder geval concluderen dat pakistaanse moslims niet zo heel veel anders zijn dan katholieke geestelijken.



Arme kinderen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 27 augustus 2014 @ 15:45:

Exact. Niet serieus te nemen. AD checkt helemaal niks en hebben soms dus kulverhalen (denk aan orgaanhandel-verhaal, vreselijk) en GS net zo. Kinderachtige woorden of niet. Van echte journalistieke media verwacht ik dat ze waarheden publiceren en niet halve waarheden of speculaties.

Jouw geliefde volkskrant heeft anders ook vaak genoeg dingen bij elkaar verzonnen.



Kan me nog een akkefietsje herinneren vlak voor de verkiezingen ten gunste van de PvdA, wat later van A tot Z verzonnen bleek te zijn.



Slaap lekker maryee.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, politieke correctheid? Je hebt daar jarenlang voordurende misstanden waarbij katholieke piesters betrokken zijn, BBC medewerkers, en nu dus weer Pakistanen..



Het begint zo langzamerhand meer regel dan uitzondering te worden dat de opsporing niet effectief is.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:40:

[...]





Dat leg ik toch uit in de post naar Markovich? Wat begrijp je daar niet aan. Ik heb helemaal niets tegen op het analyseren en onderzoeken naar achtergronden van daders.

Het gaat er mij even om dat de daders eerst gepakt worden. Daar gaat deze discussie over volgens Markovich. En waarom instanties het nalaten hun werk te doen



Ik betwijfel dat dus. En jou hier weer tegenkomende is voor mij een bevestiging.

No hard feelings verder.

Volgens Markovich speelt politieke correctheid wel degelijk een rol.

De daders blijken allemaal moslim. Voila de reden van de politieke correctheid.

Jij stelt je gewoon op als een verlengstuk daarvan door te zeggen dat het moslim-zijn niet relevant is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven