Dascha Graafsma

30-11-2015 18:42 539 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met dit meisje gebeurd?



Vreemd en tragisch verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:mwa schreef op 12 december 2015 @ 11:48:

[...]





Ben het totaal met haar eens hoor, niks raars aan haar gedachte gang! Wtf zijn dat voor goede vriendinnen.....als deze ruzie om een jongen wellicht pas na 2 weken boven water komt. Hoe hebben die meiden dan de ouders al die tijd in de ogen kunnen kijken???? Waarom niks eerlijk gezegd en hoezo is het nog steeds niet helder hoe die drug of andere stoffen in haar lichaam zijn gekomen.... te raar allemaal.Anders trek je even wat voorbarige conclusies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 12 december 2015 @ 08:18:



Pubers kunnen heel heftig en inpulsief reageren. Een vriendje afpakken, of vreemdgaan kan letterlijk het einde vd wereld voor ze betekenen.Met de informatie die tot nu toe bekend gemaakt is lijkt mij dit ook het meest voor de hand liggende scenario. Vraag is of ze zonder vermoeidheid, alcohol en eventueel drugs om 14:00 uur 's middags na school hetzelfde gehandeld zou hebben.
Krijg de rambam. Allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubree schreef op 12 december 2015 @ 10:08:

Het is nog niet bevestigd of ze daadwerkelijk drugs in haar lijf had. Alleen door een patholoog, maar een ander onderzoek spreekt dat tot nu toe tegen.



En dat is toch meer dan opmerkelijk. Ik neem aan dat een patholoog niet zomaar wat verzint. In de pers werd naar aanleiding van dat onderzoek gemeld dat er 'middelen in haar bloed zaten die je niet in je lichaam wil hebben'. Dat correspondeert toch niet met een paar gedeelde glazen wijn, of een jointje, om maar wat te noemen.



En wat er in het uitgaansleven wel eens door kwaadwillenden in drankjes wordt gegooid, is toch ook wat ander spul dan wat je zélf als recreatief gebruik zou kiezen. Ik bedoel, wie zou er nu uit eigen beweging rohypnol nemen? Dat staat niet voor niets bekend als een rapedrug, iets wat door dérden wordt toegediend omdat ze er bepaalde bedoelingen mee hebben.



Maar goed, de politie zegt nu blijkbaar iets anders dan de patholoog. En wij weten hier natuurlijk niet wat die meisjes onderling allemaal verklaard hebben de afgelopen weken. Kan me haast niet voorstellen dat je in de kou zó lang ronddwaalt als je (weer) nuchter bent. Het gaat om een behoorlijk tijdsbestek en zo groot zijn de afstanden die ze heeft afgelegd nu ook weer niet.





Hoop voor de ouders dat er antwoorden op hun vragen komen, al krijgen ze haar daar ook niet mee terug. Dit lijkt me echt de hel.
Maar als zij was gedrogeerd zouden die andere meiden er ook last van moeten hebben gehad en dat is niet het geval, wellicht heeft ze iets gekocht waarvan ze dacht dat het bijv lsd was maar rohpnol bleek oid, je weet het niet.
quote:awelmerci schreef op 12 december 2015 @ 12:21:

[...]



Met de informatie die tot nu toe bekend gemaakt is lijkt mij dit ook het meest voor de hand liggende scenario. Vraag is of ze zonder vermoeidheid, alcohol en eventueel drugs om 14:00 uur 's middags na school hetzelfde gehandeld zou hebben.zou best kunnen, puberliefde wellicht de eerste die zijn vaak heel heftig...
Alle reacties Link kopieren
Het is mogelijk dat ze ontoerekeningsvatbaar was door middelen maar het is ook mogelijk dat zij zelf haar leven als een hel ervaarde. Ik lees hier ook lang genoeg mee om te weten dat niet alle familie en vrienden even tof zijn. Ben erg benieuwd hoeveel de onderzoeksresultaten van elkaar afwijken en waar dit door komt.
Krijg de rambam. Allemaal.
quote:awelmerci schreef op 12 december 2015 @ 12:52:

Het is mogelijk dat ze ontoerekeningsvatbaar was door middelen maar het is ook mogelijk dat zij zelf haar leven als een hel ervaarde. Ik lees hier ook lang genoeg mee om te weten dat niet alle familie en vrienden even tof zijn. Ben erg benieuwd hoeveel de onderzoeksresultaten van elkaar afwijken en waar dit door komt.Dat is waar! Heb je helemaal gelijk in.. pff wat een verhaal he.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk levert iemand haar telefoon in, want zonder telefoon stagneert het onderzoek.
Mot met to
@Jenette leuk onderschrift! Ja hoop ik ook
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat de eerlijke vinder die telefoon bij de politie in de brievenbus gaat gooien. Dat kan niet anoniem. Ze hadden een antwoordnummer moeten geven waar je het gratis heen kan sturen.
Krijg de rambam. Allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Mwa.

Ja dat kan anoniem, dat heeft de politie gezegd.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Sta je wel op camera neem ik aan.
Krijg de rambam. Allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Maar de telefoon dient een groter belang dan de diefstal dus dat is dan niet relevant lijkt me.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 12 december 2015 @ 13:29:

Maar de telefoon dient een groter belang dan de diefstal dus dat is dan niet relevant lijkt me.



Precies dat doen ze bij wapens ook.

Dan garanderen ze anonimiteit bij het inleveren.

Anders bel je meld misdaad anoniem waar hij ligt dan komt het ook goed.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
nogmaals, luister even wat er werd gezegt vanaf de 4e minuut in rtl boulevard gisterenavond. de politie heeft dat helemaal niet tegen gesproken van het drugsgebruik.



en rohypnol kan je uitsluiten, want dat is niet iets wat vaker gebruikt wordt.



over die ruzie heb ik vorige week ook wel iets gelezen, maar werd later afgedaan as speculatie, dus wist ik niet of dat serieus was te nemen. nou wel dus.
Ik ben nu toch wel errug benieuwd naar wat er op haar mobiel stond aan berichten van en naar haar vriendinnen. Die ruzie lijkt mij behoorlijk heftig te zijn geweest, gezien haar weglopen uit de club en stug km's doorlopen in de kou. Waarom ging niemand achter haar aan om haar gerust te stellen? Had iemand überhaupt nog contact met haar in de uren dat ze weg was? Waar is haar mobiel toch? Vragen, vragen. Ze moet ontzettend van slag zijn geweest door iets wat die avond enorm escaleerde. Arme meid.
Alle reacties Link kopieren
Dascha begon met slaan. Misschien werd zij op dat moment wel gezien als de 'kwade' en stond niemand aan haar kant. Dascha ging er zo snel vandoor dat die vriendinnen er misschien eerst geen ernst in hadden. En als iemand (boos) de club verlaat verwacht je natuurlijk ook niet dat hij/zij het drie uur lang op een lopen zet. Ik denk dat ze zich erg alleen gevoeld heeft. In de trent van "iedereen is tegen mij". Misschien dat dat iets getriggerd heeft.



Toch blijft het raar dat ze in die kou zo lang gelopen heeft en niemand is tegengekomen. Daar kan ik mijn vinger echt nog niet op leggen.
Alle reacties Link kopieren
en dat je dat kan volhouden. je zou denken als je van alles in je lichaam hebt dat je dan op een gegeven moment misselijk wordt. maar misschien werkte het wel juist de andere kant op en werd ze hyper waardoor ze de kou en vermoeidheid niet voelde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubree schreef op 13 december 2015 @ 08:50:





Toch blijft het raar dat ze in die kou zo lang gelopen heeft en niemand is tegengekomen. Daar kan ik mijn vinger echt nog niet op leggen.



Ze is vermoedelijk wel mensen tegen gekomen maar die hebben zich niet gemeld als getuige.

Er zijn natuurlijk genoeg mensen die de media niet volgen of wel volgen maar niet verder komen dan de pagina economie en alleen NPO 3 kijken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Aubree schreef op 13 december 2015 @ 08:50:

Dascha begon met slaan. Misschien werd zij op dat moment wel gezien als de 'kwade' en stond niemand aan haar kant. Dascha ging er zo snel vandoor dat die vriendinnen er misschien eerst geen ernst in hadden. En als iemand (boos) de club verlaat verwacht je natuurlijk ook niet dat hij/zij het drie uur lang op een lopen zet. Ik denk dat ze zich erg alleen gevoeld heeft. In de trent van "iedereen is tegen mij". Misschien dat dat iets getriggerd heeft.



Toch blijft het raar dat ze in die kou zo lang gelopen heeft en niemand is tegengekomen. Daar kan ik mijn vinger echt nog niet op leggen.Ken je Hilversum? Hilversum is echt heel erg rustig hoor svaonds ook in het weekend, dus zo gek is dat echt niet, daarnaast liep zij niet in de stad /centrum, maar gewoon woonwijk
quote:hollebollegijs schreef op 13 december 2015 @ 09:19:

[...]





Ze is vermoedelijk wel mensen tegen gekomen maar die hebben zich niet gemeld als getuige.

Er zijn natuurlijk genoeg mensen die de media niet volgen of wel volgen maar niet verder komen dan de pagina economie en alleen NPO 3 kijken.Dat kan of sommige mensen weten het niet meer ( dat ze haar hebben gezien omdat ze er, niet op gelet hebben), durven misschien niet, en de kans is best groot dat ze niemand tegen gekomen is
Alle reacties Link kopieren
Of zich schuil hield voor anderen mensen, ik blijf bij mijn idee, ik denk dat ze meer dan 2 glazen gezamenlijke wijn hebben gedronken, die niet goed viel, ruzie er boven op , eventueel drugs en daar van een psychose of slechte trip heeft gehad en op invloed daar van zelfmoord heeft gepleegd, telefoon en id kaart zelf heeft weggegooid, en die hoedanigheid kan je uren rond lopen in de kou
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al meer nieuws over dit meisje? Ik heb er zelfs niks meer over gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat de vader en haar broer gister bij Pauw waren. Moet het nog even zien op uitzendinggemist.
Er zijn gisteravond 10 tips binnen gekomen na aanleiding van de uitzending van opsporing verzocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven