Dascha Graafsma

30-11-2015 18:42 539 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met dit meisje gebeurd?



Vreemd en tragisch verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk, arme familie. Je kind overleven is het ergste wat je kan overkomen als ouders
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die dicht bij mij staat was een vriendin van haar. Het schijnt echt heel vreemd te zijn. Ze hebben diezelfde nacht al naar haar gezocht en het station waar zij onder de trein kwam ( dicht bij mijn huis) is een station waar in principe niet heel hard gereden wordt.

De machinist schijnt verklaard te hebben dat ze als een zombie op het spoor stond. Ze is helemaal verpulverd en weinig meer over om te testen als urine en dergelijke.



Helaas weten we nooit wat er in iemand omgaat. Ogenschijnlijk was dit wel een heel gelukkig meisje
Ik heb vandaag iemand gesproken die de familie van dichtbij kent, en begreep dat zelfmoord echt niet bij het meisje en haar situatie lijkt te passen.



De club heeft een beperkt aantal toiletten, en buitenom kun je bij andere toiletten in de gelegenheid boven de club komen. Het naar buiten gaan voor de wc is daar dus niet zo gek.



De plek waar zij gevonden is, is niet op loopafstand van de club (of tenminste, niet midden in de nacht bij slecht weer als je in een t-shirt gekleed bent). Het lijkt dus niet logisch dat ze daar zelf zomaar heen gelopen is.



Maar goed, uiteindelijk moet onderzoek uitwijzen wat er echt gebeurd is. Er zijn wat winkels onderweg, dus hopelijk ook de nodige camera's.
@nieuwsbrief

Wat gek dat de impact van de klap zo groot is geweest bij zo'n lage snelheid. Maar je hebt idd gelijk, er wordt daar niet hard gereden.
Heel verdrietig. Vooral omdat het zo onlogisch lijkt en klinkt. En dan nog zo jong. Heel triest.
Alle reacties Link kopieren
@nummerzoveel. Helaas is het wel op loopafstand van waar ze gevonden is. De club is echt maar 400 meter van het station daar
Alle reacties Link kopieren
Oh ja zit me nu te bedenken dat het natuurlijk ook een intercity geweest kan zijn maar als die richting Hilversum of van Hilversum af ging moet hij denk ik of aan het remmen of aan het optrekken geweest zijn! Maar ik denk dat als zij er recht voor stond ze gewoon 100den meters tot de trein stil kon gaan staan is meegesleurd
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 30 november 2015 @ 18:59:

[...]



Misschien was het meisje wel minder gelukkig dan iedereen dacht,en om kwart voor 6 voor de trein lopen is ook niet zo raar dat is waarschijnlijk de eerste trein geweest..

Ik weet het ook niet maar heel raar is het nou ook weer niet.Het is niet de eerste trein geweest, die gaat een half uur eerder. Echter blijft het natuurlijk gissen wat er met haar gebeurd is. Ook een op het eerste gezicht gelukkig meisje kan zelfmoord willen plegen. Het kan van alles zijn. Niemand weet wat er gebeurd is; laten we eerst afwachten tot er meer onderzoek is verricht. Verschrikkelijk bericht voor de familie! Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor ze.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zaterdagochtend rond half 6 ook nog het bericht voorbij zien komen dat ze vermist was en of iedereen voor haar wilde uitkijken. Bizar dat ze dan zo dichtbij op het spoor staat.
quote:Aubree schreef op 30 november 2015 @ 20:07:

[...]





I know. FB of wat dan ook kan zeker alles veel mooier maken. Toch geeft iedereen in haar omgeving (zus, vader etc) aan dat ze er helemaal niks van begrijpen. Dus of ze moet erg eenzaam geweest zijn en echt heel erg goed geweest zijn in de schijn ophouden... of er heeft iets totaal anders plaatsgevonden.





Tsja weetje ik denk niet dat je daar volledig van uit kan gaan, een meisje van 16.. welke ouder weet nu volledig wat er allemaal in het hoofd van zijn dochter of zoon omgaat? De echte depressieve mensen merk je niet 123 op, wat dacht je van alle bekende beroemdheden die zelfmoord plegen en mensen totaal verbaas zijn.. Ze hadden toch alles wat hun hartje bezitte....Leuk doen voor de buiten wereld, geliefd zijn, dat Zegt echt helemaal niks. Is ook totaal niet de sleutel tot zelf echt gelukkig zijn.



Denk dat elke ouder al heel gauw roept dat zelfmoord echt niet kan, omdat dat heel pijnlijk is wellicht als falen voelt oid, maar het blijft een heel raar verhaal, want waarom zou de machinist liegen dat zij als een zombie op het spoor zou staan?
Alle reacties Link kopieren
"De echte depressieve mensen merk je niet 123 op" ??
Ja mensen die echt depressief zijn, zijn niet de gene die steeds klagen dat alles zo rot en vreselijk is hoor.. Die zijn stil lachen maar ondertussen
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 30 november 2015 @ 20:40:

[...]





Tsja weetje ik denk niet dat je daar volledig van uit kan gaan, een meisje van 16 welke ouder weet nu volledig wat er allemaal in het hoofd van zijn dochter of zoon gaat? De echte depressieve mensen merk je niet 123 op, wat dacht je van alle bekende beroemdheden die zelfmoord plegen en mensen totaal verbaas zijn.. Leuk doen voor de buiten wereld, geliefd zijn, dat Zegt echt helemaal niks. Is ook totaal niet de sleutel tot zelf echt gelukkig zijn



Ja, ik kan niks anders dan je hierin gelijk geven.

Misschien wilde ze er inderdaad een eind aan maken. Ik hoop iig voor de familie dat er duidelijkheid komt.
Alle reacties Link kopieren
Degene die haar kent geeft echt aan dat het zo onwaarschijnlijk is dat ze het zelf/ helemaal bewust gedaan zou hebben...

Misschien toch drugs in het spel? Er zijn die avond daar meerdere meisjes gedrogeerd..
quote:nieuwsbrief schreef op 30 november 2015 @ 20:35:

@nummerzoveel. Helaas is het wel op loopafstand van waar ze gevonden is. De club is echt maar 400 meter van het station daarGooiland geeft aan 500 m, maar dat is idd dichterbij dan ik dacht. Die weg leek altijd eindeloos te duren als ik hem in pokkenweer af moest fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd waar haar mobieltje gebleven is.

Zeker iets wat meer duidelijkheid zou kunnen geven, aangezien ze regelmatig in gesprek was toen ze haar probeerde te bellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 30 november 2015 @ 20:50:

[...]





Gooiland geeft aan 500 m, maar dat is idd dichterbij dan ik dacht. Die weg leek altijd eindeloos te duren als ik hem in pokkenweer af moest fietsen.Ja ik ga dus wel altijd binnendoor, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf aan welke kant van het spoor het gebeurd is. Het is natuurlijk een 'lang' station
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubree schreef op 30 november 2015 @ 20:53:

Ben ook benieuwd waar haar mobieltje gebleven is.

Zeker iets wat meer duidelijkheid zou kunnen geven, aangezien ze regelmatig in gesprek was toen ze haar probeerde te bellen.Die gegevens zouden ze toch wel moeten kunnen traceren ja? Want die telefoon had vast internet dus dan kan dat ook wel teruggehaald worden denk ik
quote:nieuwsbrief schreef op 30 november 2015 @ 20:50:

Degene die haar kent geeft echt aan dat het zo onwaarschijnlijk is dat ze het zelf/ helemaal bewust gedaan zou hebben...

Misschien toch drugs in het spel? Er zijn die avond daar meerdere meisjes gedrogeerd..Daar dacht ik aan. Maar ook aan nog andere zaken omdat ze zo lang ook zonder warme kleding is geweest. Ik hoop dat er duidelijkheid kan komen.
quote:Aubree schreef op 30 november 2015 @ 20:53:

Ben ook benieuwd waar haar mobieltje gebleven is.

Zeker iets wat meer duidelijkheid zou kunnen geven, aangezien ze regelmatig in gesprek was toen ze haar probeerde te bellen.Die was gevonden in de buurt van de plek van het ongeval
Alle reacties Link kopieren
wanneer hebben ze gevonden dan, mwa
Elsa ik zal even de link ( bron) zoeken wacht even
Alle reacties Link kopieren
ik denk jaa, ik heb zelf de link gevonden, maar is die van parijs pffpff
Excuus ik heb dat verkeerd gelezen was op forum FOK sorry telefoon is niet gevonden dus
Alle reacties Link kopieren
exsuses aanvaard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven