Ook geen Carré debat met Wilders

19-02-2017 15:14 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
PVV-leider Wilders zegt ook het Carré-debat van RTL Nieuws, BNR en Elsevier af. Wilders is boos dat RTL zijn broer Paul Wilders heeft geïnterviewd. Via Twitter schrijft de politicus: Bye Bye RTL.





In het interview is Paul Wilders kritisch over zijn broer. "Hij bestuurt zijn rijk als een keizer. Wie hem serieus tegenspreekt, heeft afgedaan. Familie of niet."



Wilders noemde het vandaag walgelijk dat zijn familie door RTL bij de campagne wordt betrokken. Hij noemt RTL Nieuws "ongelooflijk laaghartig tuig". Vervolgens vroeg NOS-verslaggever Wilco Boom of hij nog mee zou doen aan het Carré-debat. Het antwoord van Wilders op Twitter was: "RTL kan de boom in".





Het Carré-debat is op zondagavond 5 maart. De lijsttrekkers van de acht grootste partijen zijn daarvoor uitgenodigd.



De PVV had ook al het premiersdebat van RTL afgezegd. Net als de VVD vindt de partij dat RTL bij de organisatie van dat debat zich niet aan de afspraken heeft gehouden. De omroep had gezegd dat ze vier lijsttrekkers zou uitnodigen, maar omdat een aantal partijen in de Peilingwijzer erg dicht bij elkaar staan, nodigde RTL vijf lijsttrekkers uit.



Wilders doet nu alleen nog mee aan het debat bij EenVandaag op 13 maart en het debat bij de NOS op 14 maart.



Bron: NOS



Jeetje, wat is Wilders toch een kleuter. Als het hem even niet zint loopt hij stampvoetend weg. En wat een minachting voor zijn kiezers. Het is dus blijkbaar niet belangrijk genoeg dat ze zijn standpunten horen.



Maar van de andere kant: als dit hem stemmen kost, vind ik het prima!
Alle reacties Link kopieren
Wilders zal wel denken dat hij zich dit kan permitteren.

Maar ondertussen zakt hij steeds verder weg in de peilingen.
Pivot! PIVOT!!!
Kleuter.
Alle reacties Link kopieren
Het jammere is dat dit hem geen stemmen gaat kosten.

Ik vind het heel erg laf. Maar er zijn er genoeg die dit geen reden laten zijn om niet op hem te stemmen.

Ik vraag me vooral af waar je dan op stemt. Een verkiezingsprogramma op 1 A4 dat niet is doorgerekend door het CPB en waarvan de leider het dus blijkbaar niet nodig vindt het te verdedigen in een debat.

Ik zou ernstig gaan twijfelen, maar de PVV stemmers zal t waarschijnlijk worst wezen.
Nou, die ellendeling van een Mark Rutte is dan net zo goed een kleuter. En nee, ik ben geen GW of PVV fan.
quote:gemini2011 schreef op 19 februari 2017 @ 15:19:

Het jammere is dat dit hem geen stemmen gaat kosten.

Ik vind het heel erg laf. Maar er zijn er genoeg die dit geen reden laten zijn om niet op hem te stemmen.

Ik vraag me vooral af waar je dan op stemt. Een verkiezingsprogramma op 1 A4 dat niet is doorgerekend door het CPB en waarvan de leider het dus blijkbaar niet nodig vindt het te verdedigen in een debat.

Ik zou ernstig gaan twijfelen, maar de PVV stemmers zal t waarschijnlijk worst wezen.Dat is het programma van PvdD ook niet en dat van 50+ ook niet,daarin is de PVV dus niet de enige.
Maar kon dit trouwens niet gewoon in het topic wat er al over de PVV is?
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 19 februari 2017 @ 15:22:

[...]



Dat is het programma van PvdD ook niet en dat van 50+ ook niet,daarin is de PVV dus niet de enige.Zeg ik dat dan?
Stel je voor dat Wilders in debat gaat? Hij wordt overal onderuit gehaald met zijn valse punten en argumenten. Maar dit doet inderdaad goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 19 februari 2017 @ 15:22:

[...]



Dat is het programma van PvdD ook niet en dat van 50+ ook niet,daarin is de PVV dus niet de enige.Ik vind uitgebreide, goed uitgewerkte verkiezingsprogramma's (PvdD en 50+) wel wat anders dan een schreeuwerig A4-tje. Doorgerekend of niet.
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
:Wilders haakt af omdat zijn broer een interview aan RTL heeft gegeven? Wat een afgang. Hij krijgt alle beveiligingen en zijn broer word bedreigd door zijn activiteiten. Daar geeft hij geen commentaar op natuurlijk.

En gelukkig laat rtl niet de les lezen door Wilders.
Alle reacties Link kopieren
Ooit gedreven pvv'er nu pvv-hater.

Wilders brengt het allemaal zo 'realistisch' en binnen de lijntjes met feiten, om vervolgens een zogenaamd eerlijke maatregel door te voeren om alleen maar de slechterikken het land uit te werken. Met hem eens, zou je zeggen maar helaas laat zijn verkiezingsprogramma die de meesten niet eens lezen iets anders zien. Koranverbod, hoofddoekverbod, uitzettingen, etc. Minder Islam mag van mij, waarom zoveel rechten en geld uit besteden aan 1 geloof en cultuursvorm? Die voortrekkerij ben ik ook meer dan zat. Maar compleet verbannen gaat zelfs mij iets te ver laat staan wat het teweegbrengt bij onze islamitische burgers en buurlanden? En waarom ook eigenlijk? Boeit mij andermans uiterlijk en geloof nou?! Ook is hij tegen een nationaal zorgfonds, dus nee. Dikke vinger Geert! SP wordt het dit jaar. Met net zo min vertrouwen in een financieel zekere toekomst maar wèl met iets meer vertrouwen en zekerheid op nog 4 oorlogvrije jaren hier in Nederland. Tuurlijk, IS slaat zo toe hoor, maar laten we ze ook aub niet uit gaan zitten nodigen
quote:7102 schreef op 19 februari 2017 @ 15:39:

:Wilders haakt af omdat zijn broer een interview aan RTL heeft gegeven? Wat een afgang. Hij krijgt alle beveiligingen en zijn broer word bedreigd door zijn activiteiten. Daar geeft hij geen commentaar op natuurlijk.

En gelukkig laat rtl niet de les lezen door Wilders.



Beveiliging op kosten van de belastingbetalers.

Als ik famillie van Wilders was had ik gezegd dat er een steekje los bij hem zit.
quote:Ttass30 schreef op 19 februari 2017 @ 15:44:

[...]





Beveiliging op kosten van de belastingbetalers.

Als ik famillie van Wilders was had ik gezegd dat er een steekje los bij hem zit.Volgens mij zegt zijn broer dat ook ja.
Wilders brengt ons allemaal in gevaar als je het zo bekijkt (ja dat durf ik te zeggen) constant de islam bashen en met je partij programma hun willen en wetens willen onderdrukken. Er hoeft maar een gekke terrorist een aanslag uit te halen in Nederland en dan zitten wij met de gebakken peren. En meneer Wilders zit mooi in zijn ivoren toren. Ik zou diep nadenken voordat je stemt op zo'n gevaarlijke gek.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed hij heeft weer een "excuus" om geen debat aan te gaan. Anders had hij wel een ander excuus gevonden.
"RTL is fake, they bring fake news, they are bad, bad people."
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 19 februari 2017 @ 15:54:

"RTL is fake, they bring fake news, they are bad, bad people."Denk aan Zweden.

http://www.telegraaf.nl/b ... 486ad1c8a51b4a4c37e8de103
Dat zegt iets over het democratische gehalte van de PVV. My way or the highway. Het grote voorbeeld zit al in de USA. Maar blijkbaar zijn veel kiezers ziende blind en horende doof.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Wilders dus zelf door heeft dat hij tochniksmeer kan waarmaken en zich op deze manier langzaam maar zeker uit de verkiezingen plaatst
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 19 februari 2017 @ 15:58:

Ik denk dat Wilders dus zelf door heeft dat hij tochniksmeer kan waarmaken en zich op deze manier langzaam maar zeker uit de verkiezingen plaatstNee, daarvoor is het bord voor zijn kop te dik.
Alle reacties Link kopieren
Wilders gebruikt dezelfde taktiek als zijn ideologische voorganger 80 jaar geleden. Mussert vermeed het debat ook.

„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:PowerCube schreef op 19 februari 2017 @ 15:18:

Kleuter.Ja zijn broer is een kleuter. Eng mannetje.
quote:oudebaas schreef op 19 februari 2017 @ 16:07:

Wilders gebruikt dezelfde taktiek als zijn ideologische voorganger 80 jaar geleden. Mussert vermeed het debat ook.

[img]https://pbs.twimg.com/media/C5CMHmYWYAANS-I.jpg:large[/img]Ja, hij valt steeds duidelijker door de mand. Gelukkig mag het tegenwoordig eindelijk ook gewoon gezegd worden dat het daarop lijkt, zonder dat iemand meteen "Godwin!" begint te gillen.
quote:Doorenvogels55 schreef op 19 februari 2017 @ 16:21:

[...]





Ja zijn broer is een kleuter. Eng mannetje.Ik heb het zelf over Geert, die niet in debat lijkt te willen over zijn standpunten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven