Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 21:43:

Vinden jullie het ook niet raar dat stein frau Merkel nauwelijks reageert?Nee. In Duitsland spelen weer hele andere belangen dan hier.
quote:elein schreef op 24 juli 2014 @ 21:50:

[...]



Nee. In Duitsland spelen weer hele andere belangen dan hier.O ja, ik was de miljarden even vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik schrok al!
Alle reacties Link kopieren
Dat, maar Duitsland is sinds de tweede wereldoorlog ook geen land meer dat zich actief met binnen- of buitenlands beleid van andere landen bemoeit. En Merkel is denk ik als persoon ook weer anders, maar dat weet ik niet goed.



Ik heb wel begrepen dat ze veel met Poetin belt.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige OP Eindje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 24 juli 2014 @ 21:20:

Die laatste foto, Frans! +1000 ik val in herhaling maar wat een lieve oprechte man is Frans Timmermans toch heel wat mensen kunnen nog wat hem leren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
marechaussee naar rampgebied



Kan zijn dat dit al gedeeld was maar het líjkt er nu toch op dat er wat meer mensen op de rampplek worden toegelaten om naar de rest van de mensen te zoeken.

En Rutte heeft natuurlijk gelijk; eerst alle lichamen terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 24 juli 2014 @ 21:55:

Prachtige OP Eindje Dankjewel Sjarreke........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:charlottew88 schreef op 24 juli 2014 @ 22:00:

[...]





+1000 ik val in herhaling maar wat een lieve oprechte man is Frans Timmermans toch heel wat mensen kunnen nog wat hem leren.Is ie getrouwd Lot?
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 24 juli 2014 @ 21:36:

Rutte had net ook een interview met CNN. Vond het niet echt een geweldig optreden om eerlijk te zijn. Wat is zijn Engels beroerd Niet iedereen spreekt keurig engels als Frans :hear maar ik vind toch dat Rutte. de laatste dagen er alles aan gedaan heeft om de slachtoffers terug te laten keren. Ik ben geen fan van Rutte masr heb wel bewondering en respect voor hem hoe hij dit heeft afgehandeld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 24 juli 2014 @ 22:07:

[...]





Niet iedereen spreekt keurig engels als Frans :hear maar ik vind toch dat Rutte. de laatste dagen er alles aan gedaan heeft om de slachtoffers terug te laten keren. Ik ben geen fan van Rutte masr heb wel bewondering en respect voor hem hoe hij dit heeft afgehandeld.+1
quote:redhothead schreef op 24 juli 2014 @ 22:03:

[...]





Is ie getrouwd Lot?





Wikipedia vermeld het niet, dus wie weet....
Alle reacties Link kopieren
Eindeloos, ik heb zelden zo'n prachtige Op gezien.

Zoveel verdriet en toch zoveel kracht.



Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 24 juli 2014 @ 22:03:

[...]





Is ie getrouwd Lot?



Ja hij is getrouwd ik las op internet dit artikel.



http://www.volkskrant.nl/ ... n-het-probleem-zijn.dhtml



Juist omdat Frans Timmermans geen dikke huid heeft heb ik zoveel respect voor hem.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 24 juli 2014 @ 22:07:

[...]





Niet iedereen spreekt keurig engels als Frans :hear maar ik vind toch dat Rutte. de laatste dagen er alles aan gedaan heeft om de slachtoffers terug te laten keren. Ik ben geen fan van Rutte masr heb wel bewondering en respect voor hem hoe hij dit heeft afgehandeld.

Ik ben normaal gesproken wel fan van Rutte en vind het geweldig hoe hij het de afgelopen dagen heeft gedaan. Ik had alleen verwacht dat zijn Engels toch wel iets beter zou zijn dan dit.

Tevens vond ik zijn antwoorden niet echt geweldig. Op geen enkele vraag heeft hij duidelijk antwoord gegeven.
Aww, Frans



http://www.ruudlinssen.nl ... iek/FRANS-TIMMERMANS.html



Wel een zoon iig.



Hij mailt iedereen terug.
Kijkt iemand nu nieuwsuur?
Iig, er lopen dus al Aussie en Maleisische onderzoekers rond om de rampplek. De vraag van de OVSE waarom er verder geen NL-ers zijn is dan wel gegrond.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dat zo afgesproken? Als ik Mark goed begreep zijn Nederlanders vooral bezig met mensen netjes in kisten op weg naar huis krijgen, en gaan ze de komende dagen met groepjes naar het rampgebied.



Maar ik heb geen nieuwsuur aanstaan, dus misschien is die vraag al beantwoord.
quote:SuperWijf schreef op 24 juli 2014 @ 21:27:

http://t.co/tQylgei9KI

Dit. Dit is echt. Intens. Eerlijk. En respectvol.



Zo had Nederland gisteren ook langs de A27 en A2 kunnen staan ipv selfies makend en applaudiserend.
Alle reacties Link kopieren
do 24 jul 2014, 10:43





Creditcard slachtoffer misbruikt





amsterdam -

Waar veel nabestaanden van de ramp met vlucht MH17 al bang voor waren, is voor de familie van de omgekomen Cameron Dalziel (43) werkelijkheid geworden. Zijn achtergebleven echtgenote heeft de creditcard van haar vermoorde man moeten blokkeren omdat er na de ramp mee is gewinkeld. Tot haar schrik zag Camerons weduwe hoe er na de crash opeens bedragen van haar rekening werden afgeschreven.





De Brits/Zuid-Afrikaanse Cameron Dalziel is een van de 298 omgekomen inzittenden van de vlucht. De vader van vier kinderen werkte als helikopterpiloot en was recentelijk met zijn gezin naar Maleisië verhuisd. Zij blijven nu alleen achter.



De ontzetting bij de familie van Dalziel is groot over de fraude. ,,Ze hebben geen enkel respect voor een ander", zo zegt de broer van Dalziels weduwe tegen CNN. ,,Zo bezien verbaast het niet eens om te zien hoe ze de lichamen behandelen."



De man is daarentegen vol lof over de manier waarop Nederland de teruggehaalde slachtoffers behandelt. ,,Ik ben zo trots op het Nederlandse volk. Het was prachtig om te zien hoe een beschaafde samenleving zo massaal zijn respect betuigde."



Nederlandse nabestaanden lieten eerder al aan De Telegraaf weten dat telefoons van hun gedode geliefden waren gestolen. Mensen die het nummer van hun dierbaren belden, kregen een Russisch sprekende persoon aan de lijn.



Bron: De Telegraaf.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 22:21:

Kijkt iemand nu nieuwsuur?Ik was even aan het werk maar nu ben ik er weer. Heb net de tv aangezet, als ik veel heb gemist dan kijk ik straks wel de herhaling.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:schattigheid schreef op 24 juli 2014 @ 22:28:

[...]



Zo had Nederland gisteren ook langs de A27 en A2 kunnen staan ipv selfies makend en applaudiserend. Jee, zit je nou nog steeds op je high horse. Niet iedereen leeft op dezelfde manier als jij mee, get over it. Trouwens, schreef jij niet dat "gevoelens" op de psyche pijlerT hoorde en niet in het "nieuws en speculatie topic"?
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 24 juli 2014 @ 22:29:

do 24 jul 2014, 10:43





Creditcard slachtoffer misbruikt





amsterdam -

Waar veel nabestaanden van de ramp met vlucht MH17 al bang voor waren, is voor de familie van de omgekomen Cameron Dalziel (43) werkelijkheid geworden. Zijn achtergebleven echtgenote heeft de creditcard van haar vermoorde man moeten blokkeren omdat er na de ramp mee is gewinkeld. Tot haar schrik zag Camerons weduwe hoe er na de crash opeens bedragen van haar rekening werden afgeschreven.





De Brits/Zuid-Afrikaanse Cameron Dalziel is een van de 298 omgekomen inzittenden van de vlucht. De vader van vier kinderen werkte als helikopterpiloot en was recentelijk met zijn gezin naar Maleisië verhuisd. Zij blijven nu alleen achter.



De ontzetting bij de familie van Dalziel is groot over de fraude. ,,Ze hebben geen enkel respect voor een ander", zo zegt de broer van Dalziels weduwe tegen CNN. ,,Zo bezien verbaast het niet eens om te zien hoe ze de lichamen behandelen."



De man is daarentegen vol lof over de manier waarop Nederland de teruggehaalde slachtoffers behandelt. ,,Ik ben zo trots op het Nederlandse volk. Het was prachtig om te zien hoe een beschaafde samenleving zo massaal zijn respect betuigde."



Nederlandse nabestaanden lieten eerder al aan De Telegraaf weten dat telefoons van hun gedode geliefden waren gestolen. Mensen die het nummer van hun dierbaren belden, kregen een Russisch sprekende persoon aan de lijn.



Bron: De Telegraaf.Ja ik las het vanmiddag, maar van de week had ik het al gehoord op tv, weet alleen niet meer in welk programma.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:schattigheid schreef op 24 juli 2014 @ 22:28:

[...]



Dit. Dit is echt. Intens. Eerlijk. En respectvol.



Zo had Nederland gisteren ook langs de A27 en A2 kunnen staan ipv selfies makend en applaudiserend. Volgens mij(maar dat is mijn beleving)was dat applaus niet alleen voor de slachtoffers, maar ook een blijk van waardering voor al die mensen die er zo druk mee zijn geweest om ze naar hier te krijgen. De nabestaanden begonnen ermee aan het eind van de ceremonie als blijk van dank aan de oa. de dragers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven