Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-06-2018 07:35
Missie, je modus operandi is precies dezelfde als die van de Russische internet trollen.

Als zogenaamde bezorgde burger twijfel zaaien over het onderzoek, fouten gemaakt door Nederlandse instanties, kabinet etc. onder een vergrootglas leggen.

Natuurlijk kan ik nooit aantonen dat je een " beïnvloeder" bent maar niemand kan mij verbieden om dit te denken.

Dus Missie, even goede vrienden maar dit is zoals ik er over denk en daar zal je het mee moeten doen.

Fijne dag verder of moet ik zeggen
хороший день ;)

Ik ken die 'lettertekens' niet, jij blijkbaar wel. Daarom weet ik niet wat je geschreven hebt.

Internettrollen? omdat ik kritisch ben over fouten die aan veel onschuldige mensen het leven heeft gekost??? Dan zijn de Nederlandse tv-zenders (filmpjes hier onderen) zeker ook internettrollen?

Fouten van Ivo Opstelten en Fred Teeven zijn benoemd in de bonnetjes affaire, ze traden af, Jeanine Hennis is afgetreden nadat ze het onderzoeksrapport naast zich neer had gelegd, omdat ze niet had gewaarschuwd voor de ondeugdelijke granaten waardoor twee soldaten de dood vonden. Zij had die granaten niet aangeschaft. Dan de doofpot met de kankerverwekkende chroom6-verf in de voormalige NAVO-depots (Poms-sites) waar defensie hun eigen personeel willens en wetens onbeschermd bloot stelde aan deze verf waardoor ze ernstige gezondheidsproblemen opliepen. Jeanine vroeg onderzoek aan en dat onderzoek duurde vier jaar. Allemaal zaken die eindelijk onder een vergrootglas kwamen. Waarom zou dan een zaak dat het leven aan zoveel mensen heeft gekost niet onder het vergrootglas mogen?????


https://youtu.be/17fHyLuI8fQ Opstelten: Vlucht MH17 vloog volgens de regels (De vlieger had daar NIET mogen vliegen. Ivo zegt 'dat was wegens de onstabiele situatie rond de Krim' Duh dat gedoe rond de Krim was ná de ramp)

https://youtu.be/JWZAZZTLx1g MH17. De Kiev-briefing: een diplomatieke doofpot

https://youtu.be/rNBWpIYbAf0 Doet de overheid wel genoeg na de MH17-ramp?

https://youtu.be/zGSwBd65hcg Jeroen Akkermans vindt bewijs neerhalen MH17 - RTL LATE NIGHT (2015)

https://youtu.be/jbJD-ewXHdY Reconstructie MH17: hier werd de raket afgevuurd - RTL NIEUWS (2016)
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
01-06-2018 22:57
Missie ik twijfel aan je goede bedoelingen.

Je vaart een continue koers die vooral Rusland / Poetin goed uitkomt.
Alles wat Nederland / Oekraïne is in dit onderzoek probeer je te ondergraven.

Ben jij een van de Russische internet trollen die bewust twijfel proberen te zaaien.
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/11/02/ru ... 6-a1579773

Het lijkt wel of je de dood van 196 landgenoten in de schoenen van Rutte (bijeenkomst in Kiev) en Oekraïne (niet sluiten luchtruim) probeert te schuiven in plaats van de ware verantwoordelijke (meest waarschijnlijk) de 53ste brigade van het Russische leger.
Vlgs mij zou Rusland daar dan niet het enige land in zijn.
:)

Als je een koers vaart die bijv. Nederland goed uitkomt, ben je dan een Nederlandse internettrol?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-06-2018 07:35
Missie, je modus operandi is precies dezelfde als die van de Russische internet trollen.

Als zogenaamde bezorgde burger twijfel zaaien over het onderzoek, fouten gemaakt door Nederlandse instanties, kabinet etc. onder een vergrootglas leggen.

Natuurlijk kan ik nooit aantonen dat je een " beïnvloeder" bent maar niemand kan mij verbieden om dit te denken.

Dus Missie, even goede vrienden maar dit is zoals ik er over denk en daar zal je het mee moeten doen.

Fijne dag verder of moet ik zeggen
хороший день ;)
:rofl:
Dat jij dit schrijft. Oh jee,wat zegt dit nu over jezelf?
Maar mooi dat je überhaupt denkt. ;-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
02-06-2018 18:51
Vlgs mij zou Rusland daar dan niet het enige land in zijn.
:)

Als je een koers vaart die bijv. Nederland goed uitkomt, ben je dan een Nederlandse internettrol?
Ongetwijfeld zullen er ook Nederlandse varianten op Missie zijn :-D
Zou ik best willen doen, uiteraard tegen betaling :mrgreen:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-06-2018 18:57
Ongetwijfeld zullen er ook Nederlandse varianten op Missie zijn :-D
Zou ik best willen doen, uiteraard tegen betaling :mrgreen:
Misschien is er nog ergens een vacature.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
02-06-2018 19:00
Misschien is er nog ergens een vacature.

Ze kunnen zich melden, ben 1000% pro Nederland en kan moeilijk tegen kritiek op mijn land.
Als je iets tegen komt hoor ik het wel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Een oud nieuwsbericht opgehaald zodat je kan lezen wat de kakelverse Oekraïnse pro-EU-president zei:

NRC.nl

7 juni 2014, 10:27

De Krim hoort bij Oekraïne, vindt de nieuwe president Porosjenko

Ukraine's new president Poroshenko waves as he leaves his inauguration ceremony in Kiev

De nieuwe president van Oekraïne. Petro Porosjenko, vlak na zijn inauguratie. Reuters / Konstantin Grishin

door Mirjam Remie

Buitenland

Hij is zojuist beëdigd als president van Oekraïne: Petro Porosjenko. In zijn toespraak lichtte hij zijn visie op de broeierige situatie in zijn land toe. Oekraïne geeft het door Rusland geannexeerde schiereiland de Krim niet op, zei hij. En separatisten moeten hun wapens neerleggen.

Een staande ovatie volgde, toen Porosjenko, kort nadat hij als president werd ingezworen, deze woorden sprak:



“De Krim was, is, en zal Oekraïens zijn.”



Porosjenko benadrukte de eenheid van Oekraïne. Volgens hem zal het land nooit een gefederaliseerde staat worden, zoals Moskou het graag ziet. Hij zei ook dat hij snel het economische deel van het verdrag met de EU wil implementeren. Hij ziet dat als een eerste stap naar volwaardig lidmaatschap van de Unie.

Verder zei Porosjenko:

“Ik wil geen oorlog, ik wil geen revanche. Ik wil vrede en ik wil dat er vrede komt. Alsjeblieft, leg de geweren neer. En ik garandeer immuniteit aan al degenen die bloed aan hun handen hebben.”

Ook onze minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans was bij de beëdiging aanwezig.

Als je 1000% pro-Nederlander bent wil je daar toch niet bij horen of wel dan?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-06-2018 18:57
Ongetwijfeld zullen er ook Nederlandse varianten op Missie zijn :-D
Zou ik best willen doen, uiteraard tegen betaling :mrgreen:
Je mag denken zoveel als je wilt, maar mensen beschuldigen/trolhinten mag volgens de regels van dit forum niet.

Je beschuldigd mij als een 'Russische trol' terwijl jij de taal blijkbaar goed kan schrijven, en ik juist boos ben dat er zo slordig (ik vind het zelfs misdadig) om is gesprongen met 298 mensen, waarvan 196 Nederlandse burgers. Ik ben meer pro-Nederland dan jij, zeker weten. Ik hou alleen niet van zware leugens in dit mooie land.
missie_m wijzigde dit bericht op 02-06-2018 20:04
0.15% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-06-2018 18:57
Ongetwijfeld zullen er ook Nederlandse varianten op Missie zijn :-D
Zou ik best willen doen, uiteraard tegen betaling :mrgreen:
:idea: :wtf:

Jij hebt op dit topic heel vaak geroepen dat het vliegverkeer boven een bepaalde hoogte veilig was. Ik heb het je meermaals uitgelegd dat ze op geen enkele hoogte veilig waren vanwege het materiaal dat er gebruikt was bij het neerhalen van de Anthonov. Die Anthonov vloog lager dan die hoogte die jij veilig noemde, maar toen wisten ze wel welke wapens ze hadden. Wapens die heeeeel hoog gingen. Dat is meteen bekend gemaakt aan oa Nederlandse diplomaten tijdens een spoedbreeving (een paar dagen vóór de ramp).

Ik snapte lange tijd niet waarom je dat niet begreep terwijl je toch best een slim mens bent.

:nerd:

PS. Dat je je nu alweer van de domme houd, en onzin gaat roepen, zegt mij weer genoeg.
Ik hou ook van ons land, van de natuur, het klimaat, het koningshuis, het volk, de Nederlandse cultuur, ons rechtssysteem, de vrijheid, enz. enz.
Nalatigheid in zo'n ernstige zaak heeft niets te maken met liefde voor Nederland, maar met nalatigheid. Net zoals bijvoorbeeld 'corruptie en alle andere zooi' niets met Nederland te maken mag hebben.

En misschien valt het mee, maar dat moet onderzocht worden, zulke onderzoeken mogen niet overgeslagen worden als men een eerlijk antwoord wil.
missie_m wijzigde dit bericht op 03-06-2018 11:52
Reden: ps toegevoegd
28.74% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
02-06-2018 19:55
Je mag denken zoveel als je wilt, maar mensen beschuldigen/trolhinten mag volgens de regels van dit forum niet.



Ik heb gezegd hoe ik over je denk en dat ik het nooit zal kunnen bewijzen.
Meer heb ik er niet over te zeggen.

Maar ga rustig verder met je anti Nederland koers.

Ik meld me weer - na mijn ban wegens tolhinten - als er nieuws is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-06-2018 20:25
Ik heb gezegd hoe ik over je denk en dat ik het nooit zal kunnen bewijzen.
Meer heb ik er niet over te zeggen.

Maar ga rustig verder met je anti Nederland koers.

Ik meld me weer - na mijn ban wegens tolhinten - als er nieuws is.
Je kent me langer dan vandaag want we hebben meermaals discussies gehad op dit forum. Twee keren waren we het niet eens met elkaar. Dat was en is op dit topic, én op een topic over de (schandalige) bezuinigingen in de zorg in Nederland. Of kun je me nog een topic noemen?

Nog niet zo lang geleden was ik verrast dat ik zogenaamd het bruidsmeisje mocht zijn op je bruiloft met Rosemetijs. Die kies je ná de bruid ook niet uit de eerste de beste mag ik hopen. Hier laat ik het bij.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-06-2018 19:04
Ze kunnen zich melden, ben 1000% pro Nederland en kan moeilijk tegen kritiek op mijn land.
Als je iets tegen komt hoor ik het wel.

Ik ben ook pro-Nederland, maar wel anti-leugens. Afgelopen zaterdag had ik het over de voormalige NAVO-depots, de POMS-sites. Vanmiddag was er een voorlichtingsbijeenkomst. Zijn dat zeker allemaal trollen?

AD
[foto:Een gesloten Defensielocatie waar met Chroom-6-verf werd gewerkt © ANP]

Defensie gewantrouwd door slachtoffers chroom-6

Veel mensen die ooit werkten op onderhoudswerkplekken van het leger en daar ziek werden, wantrouwen Defensie. Dat bleek vandaag in Roermond tijdens een voorlichtingsbijeenkomst.
Politieke redactie 06-06-18, 16:12

Betrokkenen werden tijdens de bijeenkomst bijgepraat over de compensatieregeling die Defensie treft met mensen die ziek werden door het werken met de zeer giftige stof chroom-6 in deze onderhoudswerkplaatsen, de zogenoemde POMS-sites. Maar de regeling van Defensie krijgt de handen van de (oud-)werknemers niet op elkaar, bleek in Roermond.

Allereerst omdat slechts een beperkt aantal ziekten wordt erkend als gevolg van werken met Chroom-6. Veel van de ongeveer honderd aanwezigen in zaal Het Forum klaagden over andere aandoeningen, die niet op het lijstje van erkende ziekten van Defensie staan. Naar een samenhang van deze aandoeningen met het werken in de zogenoemde POMS-sites van Defensie moet nog nader onderzoek gedaan worden, heette het. ,,Dan zijn we allemaal dood'', klonk daarop uit de zaal.

[foto:Staatssecretaris Barbara Visser van Defensie (VVD) © ANP]

'Zwijnerij'

Voor veel aanwezigen was het werken in een POMS-site ,,een grote zwijnerij'', drukte een van hen het uit. Volgens de
aanwezigen heeft Defensie sinds 1973 willens en wetens mensen blootgesteld aan kanker en andere dodelijke ziekten.
Uit de verhalen van oud-werknemers blijkt dat zij zonder mondkapjes met de gevaarlijke stof moesten werken in nauwelijks geventileerde ruimtes. ,,Een misdrijf'', zeiden enkele aanwezigen, die vinden dat Defensie voor de rechter gesleept moet worden. Ook zouden zorgverzekeraars ziektekosten van werknemers moeten verhalen op Defensie, werd geopperd.

Het gaat in de regeling van Defensie alleen over chroom-6. Niet over de gevolgen van werken met radioactief uranium, benzeen en schoonmaakmiddelen in de POMS-sites. Bovendien moeten mensen bewijzen dat ze ziek werden door chroom-6. De compensatie kan variëren van 5.000 tot 40.000 euro smartengeld en een schadevergoeding van 3.850 euro. Een schijntje, aldus de zaal. ,,Het moet zo goedkoop mogelijk en zo weinig mogelijk mensen moeten er gebruik van kunnen maken'', verwoordde iemand de woede in de zaal.
Excuses

Maandag erkende Staatssecretaris Barbara Visser van Defensie dat het ministerie is tekortgeschoten door medewerkers decennia lang bloot te stellen aan de giftige chroom-6-verf. ,,We hebben fouten gemaakt, dat betreur ik en daarvoor bied ik alle medewerkers mijn excuses aan.”

Bij de krijgsmacht was al sinds 1973 bekend dat de verf gevaarlijk kon zijn. Toch werd er tussen 1984 en 2006 met het antiroestmiddel gewerkt op Navo-werkplaatsen langs de grens waar Nederlands defensiepersoneel het onderhoud van Amerikaans materieel verzorgde. In die periode werkten daar tussen de twee- tot drieduizend mensen. Daarvan werd een opvallend groot deel ziek, waarnaoud-medewerkers de noodklok luidden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Kamer houdt vragen over rol Oekraïne in MH17 https://www.ad.nl/buitenland/kamer-houd ... haring_web


[foto:Minister Stef Blok (Buitenlandse Zaken) tijdens een algemeen overleg vandaag met de Kamer over vlucht MH17. © ANP]

Kamer houdt vragen over rol Oekraïne in MH17

Een groot deel van de Tweede Kamer houdt vragen over de afweging van het kabinet om Oekraïne niet aansprakelijk te stellen voor zijn rol in het neerhalen van vlucht MH17. Volgens minister Stef Blok (Buitenlandse Zaken) is er geen juridische grond om dit te doen.

Buitenlandredactie 10-04-19, 19:50

Oekraïne hield zijn luchtruim in het oosten van het land open terwijl er ten tijde van het neerschieten van vlucht MH17 in juli 2014 zware gevechten waren en vliegtuigen werden neergeschoten. De Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) stelde eerder dat de regering in Kiev beter haar luchtruim had kunnen sluiten.

Grove nalatigheid

D66, CDA, SP, PVV en SGP stelden de kwestie aan de orde tijdens een debat in de Kamer. ,,De conclusies van het OVV waren vrij helder”, meent Sjoerd Sjoerdsma (D66). Volgens PVV’er Raymond de Roon was het een ,,grove nalatigheid” om het luchtruim niet te sluiten. CDA’er Chris van Dam voelde de ,,ongemakkelijkheid” in de antwoorden van Blok.

De minister zei dat er geen aangrijpingspunten zijn om Oekraïne aansprakelijk te stellen. Hij ziet ook geen reden om er onderzoek naar te doen. ,,Er zijn geen nieuwe feiten.”

Nederland en Australië hebben Rusland wel aansprakelijk gesteld voor het neerhalen van vlucht MH17, waardoor 298 mensen omkwamen.

Vertrouwelijk

In februari werd bekend dat Nederland met Rusland ging praten over de vliegramp. Veel Kamerleden hadden hier vragen over, maar Blok wilde er niets over kwijt. Niet alleen de inhoud moet vertrouwelijk blijven, betoogde de minister, maar ook onthullingen over wanneer de gesprekken worden voortgezet, of op welk niveau, zouden de kans op een goede uitkomst schaden.

Nadat het bestaan van de gesprekken bekend was geworden, liet Rusland weten dat dit niet moest worden gezien als erkenning van aansprakelijkheid. Moskou heeft altijd ontkend iets te maken te hebben met het neerhalen van vlucht MH17.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Na alle leugens en doofpotten gevolgd te hebben...vind ik het intens triest dat Timmermans straks ook nog gaat winnen bij de EU-verkiezingen.

https://youtu.be/JWZAZZTLx1g MH17. De Kiev-briefing: een diplomatieke doofpot

https://youtu.be/UtKcW8AzowA Het Eerste Echte Debat over de MH17 Doofpot
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
24-05-2019 14:07
Na alle leugens en doofpotten gevolgd te hebben...vind ik het intens triest dat Timmermans straks ook nog gaat winnen bij de EU-verkiezingen.

https://youtu.be/JWZAZZTLx1g MH17. De Kiev-briefing: een diplomatieke doofpot

https://youtu.be/UtKcW8AzowA Het Eerste Echte Debat over de MH17 Doofpot
Sluit ik me volledig bij aan!
Alle reacties Link kopieren
Dan dat "samenklitten" met Porosjenko. @(
En nou lees ik telkens bij de naam Porosjenko het woord corruptie.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Topic is 'vol'. Willen jullie een nieuw topic aanmaken? Om 12.00u zal het topic definitief op slot gaan.

Mocht er een nieuw topic zijn aangemaakt, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
25-05-2019 09:49
Topic is 'vol'. Willen jullie een nieuw topic aanmaken? Om 12.00u zal het topic definitief op slot gaan.

Mocht er een nieuw topic zijn aangemaakt, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

'Op Slot' maar absoluut NIET verwijderen aub.
Graag een nieuw topic aub. Doet u dat? want TO is niet meer op viva.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
25-05-2019 10:25
'Op Slot' maar absoluut NIET verwijderen aub.
Graag een nieuw topic aub. Doet u dat? want TO is niet meer op viva.
Wij zullen geen nieuw topic aanmaken. Het staat je vrij om een deel 2 te openen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Slotje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven