Entertainment alle pijlers

Een huis vol, deel 24 (zonder spoilers)

13-03-2024 18:32 1421 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest, staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een huis vol & Een huis vol emigreert



Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Jelies, familie Buddenbruck, familie Wildeman, familie Blom, familie Zeldenrust, familie Vink, familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, familie Lopez, familie Baumgard en de familie Quaedackers.

Toevoeging van de Moderator.

In dit topic gaan we geen minderjarigen bashen, niks over hun uiterlijk, gedragingen etc.
Houdt de sfeer in het topic goed, en ga geen forummers of deelnemers afkraken, belachelijk maken of rare dingen schrijven.

Bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
:fortune:
Ik weet even niet meer wie het was die het zei..
Maar toen ik net ging spieken op insta, zag ik die foto in de jacuzzi, moest ik aan diegene denken die het voorspelt had

Ik lees vooral weer gezellig mee met jullie :popcorn:
Alleen maar heel soms zeg ik iets :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Yeah, een nieuw topic :hello: :hello: :hello:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vreselijk. Dat is toch de ultieme woensdagmiddag besteding voor een kleuter: met mama lunchen en in het bubbelbad. Die van mij gingen liever lekker naar de speeltuin, het bos, de kinderboerderij, stuk fietsen, samen knutselen of whatever. Maar niet samen in een bad rondhangen.
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003- schreef:
13-03-2024 18:47
Oh wat vreselijk. Dat is toch de ultieme woensdagmiddag besteding voor een kleuter: met mama lunchen en in het bubbelbad. Die van mij gingen liever lekker naar de speeltuin, het bos, de kinderboerderij, stuk fietsen, samen knutselen of whatever. Maar niet samen in een bad rondhangen.
En wat ik me afvraag: wil dat joch niet veel liever met een klasgenootje afspreken dan met zijn moeder op zo’n vrije dag?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
hnt! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Interview met Janneke in Kek mama. Ze geeft toe dat Jennie naar Nederland wil en dat ze die vrijheid krijgt als ze echt die beslissing zou nemen.
Voor nu gaat ze in de zomervakantie werken en wonen in Nederland en daarna weer terug naar Spanje.

Janneke denkt ook nooit meer weg te gaan daar want het is er zó prachtig.

In Pinoso denken mensen soms dat Jennie de moeder van Johni is 🤔😅
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
13-03-2024 18:51
En wat ik me afvraag: wil dat joch niet veel liever met een klasgenootje afspreken dan met zijn moeder op zo’n vrije dag?
Dat snap ik dus ook niet. Mijn kinderen willen het liefst dagelijks afspreken met/bij vriendjes. Wat is er nou leuk om de hele dag bij je moeder te hangen in een bad.
Alle reacties Link kopieren
Pizzaaaatje10 schreef:
13-03-2024 19:02
Dat snap ik dus ook niet. Mijn kinderen willen het liefst dagelijks afspreken met/bij vriendjes. Wat is er nou leuk om de hele dag bij je moeder te hangen in een bad.


Misschien een kind, dat meerdere keren per week door een broer of zus in bed gestopt moet worden, omdat mama "druk" is buitenshuis.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Pizzaaaatje10 schreef:
13-03-2024 19:00
Interview met Janneke in Kek mama. Ze geeft toe dat Jennie naar Nederland wil en dat ze die vrijheid krijgt als ze echt die beslissing zou nemen.
Voor nu gaat ze in de zomervakantie werken en wonen in Nederland en daarna weer terug naar Spanje.

Janneke denkt ook nooit meer weg te gaan daar want het is er zó prachtig.

In Pinoso denken mensen soms dat Jennie de moeder van Johni is
🤔😅
Kom waarschijnlijk omdat die twee erg op elkaar lijken, terwijl de andere zes meiden en ook Harrie juist weer meer op elkaar lijken.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Pizzaaaatje10 schreef:
13-03-2024 19:02
Dat snap ik dus ook niet. Mijn kinderen willen het liefst dagelijks afspreken met/bij vriendjes. Wat is er nou leuk om de hele dag bij je moeder te hangen in een bad.
Hier gingen ze meestal naar vriendjes toe en kwamen dan altijd net binnen als ik even tv wou kijken of zo 😂
Alle reacties Link kopieren
modus_ schreef:
13-03-2024 19:24
Kom waarschijnlijk omdat die twee erg op elkaar lijken, terwijl de andere zes meiden en ook Harrie juist weer meer op elkaar lijken.
Nou dit denk ik ook. Kind snakt gewoon naar aandacht van mama. Dat had madelief ook hier erg op die leeftijd.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Pizzaaaatje10 schreef:
13-03-2024 19:02
Dat snap ik dus ook niet. Mijn kinderen willen het liefst dagelijks afspreken met/bij vriendjes. Wat is er nou leuk om de hele dag bij je moeder te hangen in een bad.
Bij zo'n oud vel te weken willen liggen als kleuter... Ik wist wel wat ik liever deed o_o
Alle reacties Link kopieren
Madelief mocht bij lieve vrienden logeren en ging naar de bios, de Mac, uit eten, klimmen en ze kreeg schoenen en een PSG-trainingspak. Sodeknetter zeg, wat voor vrienden zijn dat?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Present.
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003- schreef:
13-03-2024 21:24
Madelief mocht bij lieve vrienden logeren en ging naar de bios, de Mac, uit eten, klimmen en ze kreeg schoenen en een PSG-trainingspak. Sodeknetter zeg, wat voor vrienden zijn dat?
Die zakenrelatie van Monkey Town.
Waar ze verkapt reclame voor maakt.
Jan was vrij en dan gaan ze niet iets met de kids doen?
Is dat het lot als 7de en 8ste kind?
Ik hoop serieus dat die vloggers kinderen over 10 jaar, in een talkshow of podcast is, vertellen hoe het ging in hun jeugd.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003- schreef:
13-03-2024 21:24
Madelief mocht bij lieve vrienden logeren en ging naar de bios, de Mac, uit eten, klimmen en ze kreeg schoenen en een PSG-trainingspak. Sodeknetter zeg, wat voor vrienden zijn dat?
Dat zain lieve vrienden!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Er staat nu een filmpje bij de jelies. Je kunt goed zien dat Janneke al flink afgevallen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven