2 mama's zoeken andere mama's

26-01-2017 22:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wij zijn een stel (v/v) en hebben een dochter van 16 maanden en de tweede ja op komst. We zouden het leuk vinden in contact te komen met andere "roze" gezinnen om onze vriendenkring wat uit te breiden!

We zijn beiden 33 en wonen in Den Haag. Houden van films, uit eten, strand, borrelen

We horen t graag!
Alle reacties Link kopieren
Mama's zoeken mama's?
Alle reacties Link kopieren
De term "roze gezin" is ook tenenkrommend
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Moeder. Je bent moeder.



Toch apart dat wanneer vrouwen kinderen krijgen, dat zij dan ineens de hele taalontwikkeling kwijt zijn en ineens als kinderen praten.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik tenenkrommend vind? Dat jullie het nodig vinden zo'n oproepje op deze manier af te zeiken. Zelf zijn jullie zeker perfect? Je kunt ook gewoon niks zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij zijn een stel van 42, met twee zoontjes van 6 en 8 uit Den Haag.

Stuur maar een privé berichtje!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn vriendin en ik hebben pas een dochter mogen krijgen en ik zou het wel leuk vinden om via het forum ervaringen uit te wisselen!



Zeker omdat we niemand om ons heen hebben die ook net een kindje hebben gekregen.



Liefs Tulpje
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie alleen andere vrouwen in een v/v stel ontmoeten? Ik woon in Rotterdam heb een kind van 1,5 en ben zwanger van een tweede maar wel een vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven