Eenzame werknacht..

18-01-2016 22:35 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb weeral nachtdienst. Dit vind ik niet erg het is alleen zo eenzaam :p haha

Iemand die hetzelfde heeft?

Groetjes
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 18 januari 2016 @ 23:31:

[...]



En wat ga je dan normaal gesproken allemaal doen, beetje koetswerk of gewoon wat lezen?Ja poetsen. Filmpjes kijken,
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 18 januari 2016 @ 23:31:

Vind je het niet eng? Ik ben een angsthaas, ik zou het niet durven. Je zit in een glazen kooi dus bang ben ik niet hoor
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
En heb je nu heel de week zo de nachtdienst?
Ja maar toch!



Heb je weleens vervelende dingen meegemaakt 's nachts?
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 18 januari 2016 @ 23:36:

En heb je nu heel de week zo de nachtdienst?Tot en met donderdag
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 18 januari 2016 @ 23:36:

Ja maar toch!



Heb je weleens vervelende dingen meegemaakt 's nachts?Niet echt, je wordt wel eens uitgescholden maar daar trek ik me niets van aan :p haha
Vrienden heb je nooit teveel
Jeutje! 's Nachts leeft toch het ongedierte, zou mijn oma zeggen.
Knap hoor, dat je dit zo stoer kunt!



Werkze dn vannacht en komende nachten! Ik ga lekker slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 18 januari 2016 @ 23:43:

Knap hoor, dat je dit zo stoer kunt!



Werkze dn vannacht en komende nachten! Ik ga lekker slapen. Dankjewel slaap ze
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook best wat eng, maar ik denk meer vooral de stilte van de nacht om je heen ofzo, uiteindelijk ben jij het gewend natuurlijk.



Kun je dan overdag wel goed slapen, want dat is voor sommigen ook nog best een dingetje?!
Ik heb in mijn studententijd 1 keer in de week 's nachts gewerkt en dat was al echt de hel. Dat vechten tegen mijn slaap. Ik heb respect voor mensen die dat volhouden.



Ben je trouwens zo niet een beetje herkenbaar? Voorzichtig met wat je plaatst. Je zit daar toch in je uppie.
Alle reacties Link kopieren
Dat slapen dat valt mee.. Heb meer last na de nachten eigenlijk.. Wanneer ik weer in normaal ritme moet komen
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Wittelelie143 schreef op 18 januari 2016 @ 23:49:

Ik heb in mijn studententijd 1 keer in de week 's nachts gewerkt en dat was al echt de hel. Dat vechten tegen mijn slaap. Ik heb respect voor mensen die dat volhouden. Lip



Ben je trouwens zo niet een beetje herkenbaar? Voorzichtig met wat je plaatst. Je zit daar toch in je uppie.Niemand weet in welk tankstation ik werk hoor.. En zit hier veilig in mn glazen kooi ;)
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog nachtdiensten draaide vloog de tijd altijd voorbij, in een Coca-Cola fabriek, heftruckchauffeur, operator en leidinggeven, de nachtdiensten leken bij ons gewoon op dagdiensten.



Maar wel streng zijn, 's morgens bij thuiskomst wassen, plassen en gelijk naar bed, zo veel mogelijk uren nog lekker voor de middag slapen, daar hadden er helaas heel veel moeite mee, die hielden het ook niet echt vol.



Ik vind het knap zo in je uppie, maar wel in een beveiligde glazen kooi, toch vind ik het ook wel wat triest, sorry!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook knap.. Ik zou moeten vechten tegen de slaap.



Krijg je 's nachts nou ook meer betaald?
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 18 januari 2016 @ 23:59:

Toen ik nog nachtdiensten draaide vloog de tijd altijd voorbij, in een Coca-Cola fabriek, heftruckchauffeur, operator en leidinggeven, de nachtdiensten leken bij ons gewoon op dagdiensten.



Maar wel streng zijn, 's morgens bij thuiskomst wassen, plassen en gelijk naar bed, zo veel mogelijk uren nog lekker voor de middag slapen, daar hadden er helaas heel veel moeite mee, die hielden het ook niet echt vol.



Ik vind het knap zo in je uppie, maar wel in een beveiligde glazen kooi, toch vind ik het ook wel wat triest, sorry!Ja in zo een fabriek is altijd werk dan gaat de tijd eenmaal snel vooruit, hier is het gewoon beetje afwachten op klanten en dan gaat de tijd extreem traag.. :p en idd zielig in mn uppie haha
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Wittelelie143 schreef op 18 januari 2016 @ 23:49:

Ik heb in mijn studententijd 1 keer in de week 's nachts gewerkt en dat was al echt de hel. Dat vechten tegen mijn slaap. Ik heb respect voor mensen die dat volhouden.



Ben je trouwens zo niet een beetje herkenbaar? Voorzichtig met wat je plaatst. Je zit daar toch in je uppie.



Euhm iedereen weet toch dat er snachts in een tankstation hooguit bemand wordt door twee personen. Meestal zelfs maar door een enkel individu. Of het nou shell of bp is. Zo min mogelijk personeel aanwezig.

Ik kom net terug van een vergadering. Morgen om half acht weer beginnen, dus ik ga je geen gezelschap houden to. Ik ga kijken of mijn bed bevroren is.
Alle reacties Link kopieren
quote:elmo11 schreef op 19 januari 2016 @ 00:02:

Ik vind het ook knap.. Ik zou moeten vechten tegen de slaap.



Krijg je 's nachts nou ook meer betaald?Ja maar dat is niet waar je het voor zou doen want zoveel meer is het nou ook weer niet
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Belgje__ schreef op 18 januari 2016 @ 23:52:

Dat slapen dat valt mee.. Heb meer last na de nachten eigenlijk.. Wanneer ik weer in normaal ritme moet komen

Ja, dat had ik dus ook, wij hadden 5 dagen ochtendienst, 5 middag/avond en 5 nacht en dat liep zo door, kwamen we op vrijdagochtend uit de nacht, op maandag weer in de ochtend, die omschakeling liep nooit lekker.



Toen heb ik mezelf een kunstje geleerd, op vrijdag na de laatste nachtdienst van die week, wel meteen bij thuiskomst naar bed, maar uiterlijk 12:00 's middags weer opstaan en iets gaan doen, vervolgens 's avonds weer gewoon normale tijd naar bed en dan sliep ik gelijk de hele nacht door, zat ik ook weer gelijk in mijn ritme van 's nachts slapen en overdag wakker, sindsdien had ik er geen moeite meer mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:petra123456 schreef op 19 januari 2016 @ 00:07:

[...]





Euhm iedereen weet toch dat er snachts in een tankstation hooguit bemand wordt door twee personen. Meestal zelfs maar door een enkel individu. Of het nou shell of bp is. Zo min mogelijk personeel aanwezig.

Ik kom net terug van een vergadering. Morgen om half acht weer beginnen, dus ik ga je geen gezelschap houden to. Ik ga kijken of mijn bed bevroren is.Idd in mn uppie, slaap ze
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 19 januari 2016 @ 00:08:

[...]



Ja, dat had ik dus ook, wij hadden 5 dagen ochtendienst, 5 middag/avond en 5 nacht en dat liep zo door, kwamen we op vrijdagochtend uit de nacht, op maandag weer in de ochtend, die omschakeling liep nooit lekker.



Toen heb ik mezelf een kunstje geleerd, op vrijdag na de laatste nachtdienst van die week, wel meteen bij thuiskomst naar bed, maar uiterlijk 12:00 's middags weer opstaan en iets gaan doen, vervolgens 's avonds weer gewoon normale tijd naar bed en dan sliep ik gelijk de hele nacht door, zat ik ook weer gelijk in mijn ritme van 's nachts slapen en overdag wakker, sindsdien had ik er geen moeite meer mee! Ja dat probeer ik ook maar dat werkt niet zo goed bij me.. Heb echt meerdere dagen nodig voor ik weer in ritme zit en die tijd heb ik helaas niet altijd haha soms sta ik dus na een slapeloze nacht met een ochtenddienst
Vrienden heb je nooit teveel
Ik heb ook op een benzinepomp gewerkt, 2 jaar fulltime, hartstikke leuk werk! Ik las altijd boeken op de stille momenten. Heb je geen tijdschriften? En krijg je geen gevarengeld, ik verdiende best lekker toen, weet ik nog. Nou ja, iig fijne dienst toegewenst. Kan zijn dat ik wakker ben vannacht, da's altijd even afwachten. Chronic insomniac hier. Dan kom ik nog wel even wat zeggen, als ik nog wakker ben. Als ik wat te zeggen heb dan he.
O ja, Belgen praten best grappig eigenlijk. Sorry, zat net naar Jambers te kijken en dat viel me weer op. Tis net ff anders he.
Alle reacties Link kopieren
quote:Belgje__ schreef op 19 januari 2016 @ 00:10:

[...]



Ja dat probeer ik ook maar dat werkt niet zo goed bij me.. Heb echt meerdere dagen nodig voor ik weer in ritme zit en die tijd heb ik helaas niet altijd haha soms sta ik dus na een slapeloze nacht met een ochtenddienstBedoel je dat je dan gelijk op zaterdag weer in de ochtend-/dagdienst staat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jareth schreef op 19 januari 2016 @ 00:13:

Ik heb ook op een benzinepomp gewerkt, 2 jaar fulltime, hartstikke leuk werk! Ik las altijd boeken op de stille momenten. Heb je geen tijdschriften? En krijg je geen gevarengeld, ik verdiende best lekker toen, weet ik nog. Nou ja, iig fijne dienst toegewenst. Kan zijn dat ik wakker ben vannacht, da's altijd even afwachten. Chronic insomniac hier. Dan kom ik nog wel even wat zeggen, als ik nog wakker ben. Als ik wat te zeggen heb dan he.

Haha ja is idd best lekker werk maar wij hebben jammer genoeg geen tijdschriften.. :p

En ja je mag altijd nog wat zeggen hier dan als je wakker bent..

Ja Belgische taaltje.. Ik leer het af.. Haha..
Vrienden heb je nooit teveel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven