Leuke meiden/vriendinnen in Utrecht (centrum) gezocht!

14-11-2015 22:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello! Ik zou het super leuk vinden om leuke meiden (25-30) te leren kennen. Vooral leuke dingen doen in groepsverband mis ik. Bijvoorbeeld, naar escape room, bij iemand thuis koken en wijntjes drinken, drankje doen in de stad, festival. Het fijne aan groepje is dat er altijd wel iemand kan, zodat spontaan afspreken volgens mij niet zo moeilijk hoeft te zijn.
Work hard, play hard!
Ja leuk! Zelfde gemis hier. Ik zou wel aan willen sluiten.



Oh, en ik ben 26.
Hier ook zelfde situatie. Ben 28 en altijd wel in voor iets leuks. Of luie bezigheden ook wel 😁
Alle reacties Link kopieren
Jaa ook ik hou daar van!! Mis dat ook wel een beetje,

Ik ben 25 en binnekort woonachtig in de regio van Utrecht
Alle reacties Link kopieren
Leuk dames! Ik maak even een e-mailadres aan waar jullie naar toe kunnen mailen 😊
Work hard, play hard!
Alle reacties Link kopieren
Hier komt tie dan: wijzijnleukerds@hotmail.com



Als jullie hier even een mailtje naar sturen dan voeg ik jullie allemaal toe
Work hard, play hard!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Vroeg me af of ik nog kan aanhaken. Woon ook sinds kort weer in Utrecht, maar vooral veel vrienden buiten Utrecht.. Waardoor inderdaad spontaan afspreken lastig is. Ben trouwens 27!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt nu al gezellig mag ik mij ook aansluiten, bijna 25. Werk al een aantal jaar na mijn studie en merk wel dat er groot gat is met de studerende leeftijdgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Zouden de meiden die willen aanhaken in hun mailtje naar: "wijzijnleukerds@hotmail.com" ook gelijk hun telefoonnummer willen zetten? Dan voeg ik jullie toe aan de groepsapp :-)
Work hard, play hard!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een mail gestuurd, wil je mij ook toevoegen alsjeblieft? Ik ben precies naar hetzelfde op zoek, veel van mijn vrienden wonen niet in Utrecht en dan is spontaan afspreken bijna onmogelijk helaas.

Leuk initiatief, ik hoop aan te kunnen sluiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven