Ontmoeten nieuwe mensen regio Den Bosch

13-06-2011 18:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik ben een 31-jarige vrouw en ben vorig jaar met mijn partner vlakbij Den Bosch komen wonen. Hiervoor heb ik onder andere in Brugge en Groningen gewoond, en had daar steeds een gezellige kring van vrienden en kennissen om me heen. Die zijn er nog steeds, alleen is dat best wel ver. Hier in de omgeving van Den Bosch heb ik nog weinig vrienden. Mogelijk komt dat ook omdat ik in een andere stad werk. Ik hou van gezellig kletsen met een groepje, maar zeker ook van gesprekken die ergens over gaan. Ik heb vrienden van allerlei leeftijden, met heel diverse achtergronden.



Het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen uit de regio Den Bosch te ontmoeten en te leren kennen. Daarom stel ik voor om een keertje af te spreken om iets te drinken in Den Bosch met de mensen die hierop reageren. Ik vind het leuk als er mensen reageren die uit deze omgeving komen, maar ook nieuwelingen in de omgeving vind ik boeiend. Wat mij betreft is iedereen welkom: jong, oud, man, vrouw, … Ook je partner is welkom.



Ik heb een tijdje geaarzeld of ik wel een oproepje in het digitale luchtruim zou plaatsen. Het is natuurlijk een beetje apart, maar misschien levert het een gezellige bijeenkomst op en wie weet reageren er mensen met wie het echt klikt.



Vind je het leuk om een keertje af te spreken, laat dan hieronder wat van je horen.



Groeten



Sien
Alle reacties Link kopieren
ik doe mee !!! Kei leuk (om t maar ff Bossch te houden )
...
Halloo,



Ik verhuis deze week met mijn vriend naar Den Bosch en het lijkt me leuk om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen:). De komende paar weken ben ik nog erg druk met klussen, verhuizen enz maar daarna sluit ik me graag aan als dat mag. Kei leuk!

Misschien tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, drie reacties al! Dit is mijn e-mailadres: sienas@hotmail.nl

Mailen jullie even hiernaar? Dan kijk ik of er de komende dagen nog meer reacties komen, en ik mail jullie dan om een keer af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
leuk al 3 reacties, al telt Vught natuurlijk niet echt mee

is net zoiets als Rosmalen hahha



je hebt trouwens mail...
...
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk telt Vught mee!!! Niet voor niets het topic regio Den Bosch genoemd.
Alle reacties Link kopieren
eh, als je t poppetje bekijkt dan zie je dat t een grapje was..

was overigens net nog in Vught..
Alle reacties Link kopieren
Ik ontving al jullie mailtjes. Als er nog mensen zijn die wensen aan te sluiten, mail naar sienas@hotmail.com ! Groetjes
Ik heb je nog een mailtje gestuurd:)
Hallo allemaal,

Is het al tijd om iets leuks af te spreken?.

Via de mail heb ik geen reactie ontvangen dus ik denk dat er iets mis is gegaan.

Ik hoor het wel!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
ik woon ook in den bosch maar ben 20 jaar oud :P weet niet of jullie daar wat aan hebben haha, als dat wel zo is, let me know!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond Sien,



Je bericht is al een aantal weken oud maar ik ben benieuwd of deze nog actueel is. Ik ben op zoek voor mensen in Den Bosch

naar nieuwe vriendschap.



mvg

Ed Kuijpers
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het ook leuk om wat te gaan doen in den bosch
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Lijkt me ook erg gezellig om eens met een groepje wat leuks te gaan doen.

Ik ben zelf 23 hopelijk niet te jong en kom uit Waalwijk.Ook om de hoek eigenlijk ...

Als ik mee mag doen hoor ik het graag.



Groetjes Angela

fravash@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik woon alweer bijna 5 jaar in omgeving Waalwijk, ben nog een paar maandjes 30 jaar, en heb 2 kindjes. Net als jij werk ik ook in een andere stad. (70 km verderop) ik heb helaas ook nog geen nieuwe sociale contacten op gedaan in de buurt waar ik nu woon. Het lijkt me daarom erg leuk om iets af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Leuk zoveel reacties! Wanneer gaan we wat doen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben net verhuisd naar Grote Willen - Rosmalen en

het lijk me kei leuk om met jullie samen iets leuks te gaan doen !

Voor iedereen die willen me leren kennen dit is mijn e-mail

adres - kirkorova@gmail.com



Ik hoor het wel en stiekem - misschien tot snel :-)

Gr.Veselina
Hello kirkorove, hoe oud ben je? Ik ben ook net in Empel komen wonen. Dat is heeel dichtbij. Wil de rest nog wat afspreken eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden



Mag Breda ook? Mijn mailadres is: greetje1981@gmail.com

Lijk me leuk. Ik woon dus in Breda, werkzaam in de zorg en 30 jaar.



Groetjes Greetje tot snel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag met je in contact komen. Ik ben een 23-jarige vrouw en uit Den Bosch afkomstig. Ik woon nu tijdelijk in Nijmegen, maar verhuis binnenkort waarschijnlijk terug naar Den Bosch. Stuur me gerust een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik woon nu een klein halfjaar in Oss en ben ook opzoek naar nieuwe contacten,

Ik lees wel dat ik een van de jongere ben (21 jaar) en ik hoop niet dat dat een probleem is.

Mijn e-mail is: ilonageerling@hotmail.com en ik zie graag een mail tegemoet



Groetjes, Ilona
Alle reacties Link kopieren
Hooi heb een tijdje getwijfeld om een bericht te plaatsen maar misschien leer ik hier nieuwe contacten kennen het is een oud bericht maar misschien zijn er nog mensen die in omgeving Den Bosch nog contact zoeken

Ik ben 23jaar en woon in Den Bosch. Ik hou van leuke meiden dingentjes doen kletsen, dagje shoppen, bios, terrasje pakken, feestje/opstap gaan, reizen.

als het leuk lijkt, lett me know!



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven