Sociale kring uitbreiden... uitstapje deze week?

23-04-2017 14:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vind ik het lastig om dit zo online te doen, maar ik ga het toch doen. Ik zie behoorlijk op tegen deze meivakantie. Graag zou ik mijn sociale kring wat willen uitbreiden. Daarom hier mijn vraag:



Wie vind het leuk om deze week mij te willen ontmoeten (Utrecht, Leiden, Haarlem, Den Haag: mij maakt het niet uit, ik woon best centraal) en een kopje thee te drinken, spelletje te spelen o.i.d. Leeftijd maakt mij niet veel uit: ik zelf ben bijna 25.



Ik vind dit doodeng, maar zal toch zelf de eerste stap moeten zetten..
Alles kan als jij het laat gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Kan ik je prive mailen, zou je mij je mailadres willen geven dat kan onder mijn naam bij postvakje.
Alle reacties Link kopieren
Ha Manon!



Heb je ooit eens gekeken op de site nmlk? (Nieuwe mensen leren kennen)
Alle reacties Link kopieren
quote:Petite_max schreef op 23 april 2017 @ 14:34:

Ha Manon!



Heb je ooit eens gekeken op de site nmlk? (Nieuwe mensen leren kennen)Heb ik me vandaag bij aangemeld!
Alles kan als jij het laat gebeuren!
Hi Manon!

Leuk toch en goed dat je het hier neerzet.

Ik heb zelf een tijd geleden een oproepje geplaats en daar is een hartstikke leuk groepje uit ontstaan waar we nog regelmatig mee afspreken.



Stuur maar een berichtje als je iets wilt doen!

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke reacties al! Helaas moet ik gewoon werken deze week! Maar ik wens je veel plezier toe!
Ik wil ook een motto
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik wilde je een PB sturen, maar dat gaat helaas niet!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
quote:judith1107 schreef op 23 april 2017 @ 15:04:

Wat leuk! Ik wilde je een PB sturen, maar dat gaat helaas niet!Mij lukt het helaas ook niet :(
Alles kan als jij het laat gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Leafs schreef op 23 april 2017 @ 14:41:

Hi Manon!

Leuk toch en goed dat je het hier neerzet.

Ik heb zelf een tijd geleden een oproepje geplaats en daar is een hartstikke leuk groepje uit ontstaan waar we nog regelmatig mee afspreken.



Stuur maar een berichtje als je iets wilt doen!

LiefsHi, fijn dat het bij jou gelukt is een leuk groepje te vinden! Blijft toch altijd spannend via internet. Ik kan helaas geen privé bericht versturen :( Waarom weet ik niet, maar hij geeft een error aan.
Alles kan als jij het laat gebeuren!
Pb's aanzetten doe je zo:

Ga naar je account rechtsboven, klik op Instellingen, vink "Anderen kunnen mij berichten sturen" aan.

Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Je moet het instellen in je instellingen Manon, dan lukt het , ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten al woon je iets verder bij mij uit de buurt
Alle reacties Link kopieren
quote:Buddy1991 schreef op 23 april 2017 @ 15:32:

Je moet het instellen in je instellingen Manon, dan lukt het , ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten al woon je iets verder bij mij uit de buurt Hoe dan? Anderen kunnen mij nu wel een bericht sturen, maar ik kan dat nog niet.
Alles kan als jij het laat gebeuren!
Je kunt alleen je eigen pb-functie aanzetten, niet die van een ander.

Dus nu maar hopen dat je heel veel pb's krijgt en je het volgende week hartstikke druk krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je je prive bericht een titel geven anders krijg je een error.. veel plezier vast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven