Stap en festival maatjes gezocht 20-28 jr.

30-07-2015 13:15 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hee,



Ik ben iemand die het liefst elk weekend uitgaat of naar een festival gaat maar veel vriendinnen hebben een vriend dus weinig tijd en dan weer geen geld of zin....

Dus nu ben ik eigenlijk opzoek naar leuke meiden die af en toe wel zin hebben om uit te gaan of naar een festival willen maar eigenlijk niemand hebben om mee naar toe te nemen.



Ik woon zelf in Beverwijk maar ga bijna altijd uit in Amsterdam en vind het ook leuk om nieuwe uitgaan plekken te leren kennen. Veder hou ik bijna van alle muziek behalve techno... (ik kan er geen dansjes op maken)



Ik hoop dat er meiden zijn die het leuk vinden om af en toe met mij of een clubje uit te gaan of een festival te bezoeken!



Liefs Daisy
Alle reacties Link kopieren
Is 1996 je geboortejaar?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
't zal aan mij liggen, maar ik vind dit vreemd. Ik ben specifiek in mijn vrienden uitkiezen. Bedoel: je kan t proberen natuurlijk , maar ik zou gek worden om een avondje te spenderen met een 'random' persoon die je tegenkomt in een club..\
Alle reacties Link kopieren
Hoi Daisy,



Ik heb hetzelfde probleem. Ik ga ook graag nog naar festivals of andere leuke feestjes maar mijn vrienden hebben inmiddels allemaal een relatie dus die hebben of geen zin of idd geen geld.



Ik houd ook van bijna alle muziek (behalve techno, ook om dezelfde reden dat ik graag een dansje doe en daar niet mee kan xD).



Lijkt me leuk je te leren kennen .



Groetjes,

Angelique

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven