Vriendinnen Groningen

30-01-2015 13:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo girls! Ik ben op zoek naar vriendinnen in Groningen aangezien ik daar in mei naar toe ga verhuizen. Ik ga samenwonen

Ik ben 31 jaar en hou erg van katten. Wandelen, theeleuten en lunchen doe ik ook graag. Ik maak graag collages. Films kijken vind ik ook leuk. Je kan me op facebook vinden onder Marleen Geut. Ben benieuwd naar de reacties:)



Groetjes Marleen
Alle reacties Link kopieren
Nou Hen, dan is het leeftijdsverschil tussen ons het grootst. Ik ben 23..

Ik ben benieuwd naar 18 april!
Alle reacties Link kopieren
Goh Wij-ntje, wat leeftijd betreft had je mijn dochter kunnen zijn . Maar he, wat maakt het uit, het gaat uiteindelijk om de klik en dan zegt leeftijd niks. Als jouw nick ook voor jezelf geldt, zit dat wel goed . Ik ben ook erg benieuwd naar de 18e!
Ik heb een mail rondgestuurd naar alle adressen, dus als het goed is kan iedereen elkaar nu mailen enzo :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben sinds deze week in Groningen komen wonen en ken hier helemaal niemand! Vanwege het werk van mijn vriend hebben we besloten hier te gaan wonen, wat ik best spannend vind allemaal. Ik kom vanuit Amsterdam, daar heb ik jarenlang gewoond, heb geen kinderen en ben 45 (ik ben bang dat ik nu dus de oudste ben... ;) maar wel jong van geest hoor!

Ik hoop dat ik nog mag aanschuiven 18 april, laat het me weten, ik ben graag van de partij!
Wat mij betreft prima hoor!

We zijn net begonnen met wat emailen onderling en op elkaar fb profielen te loeren

En ik denk dat de 44 jarige hier blij zal zijn, hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Welkom momo888

Wat mij betreft ben je van harte welkom! We mailen inmiddels via een groepsmail. Dus het is een idee om even een pb te sturen naar EvenWatAnders. Wanneer je haar een mailadres stuurt, kan zij je hieraan toevoegen.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
O mosterd.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Jeee, nu ben je niet de oudste meer marielle! We zijn qua leeftijd leuk verdeeld vind ik. Misschien even zoeken naar gedeelde interesses maar mijns inziens heeft dat meestal niet met leeftijd te maken.
Alle reacties Link kopieren
Dat was ik ook niet EvenWatAnders. Dat is hen. Het is volgens mij een leuke groep zo!
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Hen is 44 en leentje wordt dit jaar 44. Ik ben nog maaaaar net 40 haha
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
oeps... Leeftijden is niet echt mijn ding..
Alle reacties Link kopieren
quote:EvenWatAnders schreef op 11 maart 2015 @ 22:26:

oeps... Leeftijden is niet echt mijn ding..
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Tof dat ik er nog bij kan, dank voor jullie berichtjes EvenWatAnders en Marielle! Ik zal mijn mailadres doorgeven en leeftijd zegt idd niet zoveel. Maar dat zei ik niet toen ik 18 was, haha.
Alle reacties Link kopieren
Yes yes, ben niet meer de oudste

Ik word 'pas' in juli 45 . Welkom momo888
Alle reacties Link kopieren
Ja het is een leuke gevarieerde club.volgens mij zijn de leeftijden tussen de 23 en 45.

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn dit de leeftijden

23,24,32,36,40,43,44 en 45
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Goh, knap stukje werk marielle met die leeftijden . Volgens mij kloppen ze!

Ik vind het ook een leuk groepje zo, van alles wat door elkaar heen. Het gaat toch meer om de klik en gedeelde interesses, dan doet leeftijd er niet toe.
Alle reacties Link kopieren
Ah mooi.

Iemand al een idee waar we naar toe zouden kunnen gaan?
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Ik had in mijn laatste mail een paar opties genoemd voor tapas restaurants. Allemaal met terras voor eventueel mooi weer. Maar het is maar een idee...ik vind snel prima! Ben de moeilijkste niet
Alle reacties Link kopieren
quote:hen70 schreef op 12 maart 2015 @ 17:47:

Ik had in mijn laatste mail een paar opties genoemd voor tapas restaurants. Allemaal met terras voor eventueel mooi weer. Maar het is maar een idee...ik vind snel prima! Ben de moeilijkste niet

Had ik gezien hoor maar weet niet of momo888 al in de groepsmail zit. Dus dacht stel de vraag hier ook nog even.

Ik vind taps een goed idee.

Misschien dan maar na een ronde wisselen van plek? Kan iedereen met iedereen kennismaken
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Gaan we een rondje stoelendans doen . Of wokken, maar dan ben je steeds weg van tafel, wat ik soms minder gezellig vind...maar wat ik al zei, het is mij om het even.

Tapas is wel gezellig smikkelen en drankje doen. Niet elk restaurant heeft een terras. Misschien dat leentje nog andere ideeën heeft, die komt hier vandaan tenslotte....
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog niet in de groepsmail, heb mijn mailadres nog een keer naar EvenWatAnders gestuurd (ben nog wat aan het uitvogelen hoe het werkt hier). Weet niet zeker of ik het gisteravond helemaal goed had verstuurd.

Tapas prima! ik ben hier nog onbekend en ben flexibel. Leuk idee ook om te wisselen na een ronde
Alle reacties Link kopieren
quote:hen70 schreef op 12 maart 2015 @ 18:05:

Gaan we een rondje stoelendans doen . Of wokken, maar dan ben je steeds weg van tafel, wat ik soms minder gezellig vind...maar wat ik al zei, het is mij om het even.

Tapas is wel gezellig smikkelen en drankje doen. Niet elk restaurant heeft een terras. Misschien dat leentje nog andere ideeën heeft, die komt hier vandaan tenslotte....Met terras! Want het is dan natuurlijk heel mooi weer. Zullen we dan maar een play list maken voor de stoelendans
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
quote:hen70 schreef op 12 maart 2015 @ 12:19:

Yes yes, ben niet meer de oudste

Ik word 'pas' in juli 45 . Welkom momo888Thanks Hen, ik beken dat ik zelfs ergens dit jaar 46 word (ga het nu maar wat vaag houden), wat jou NOG jonger maakt
Alle reacties Link kopieren
Niet wokken hoor. Daar is het altijd zo druk. Je kunt elkaar amper verstaan
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Joh, ik voel me opeens een jonge blom worden . Mijn dag is weer goed haha



En met terras dan zijn de opties uit de mail wel leuk. Cervantes...love it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven