Vriendinnen omgeving Leiden/Den Haag

10-11-2015 16:12 3 berichten
Hoi!



Ik ben 24 jaar en verhuis over ongeveer een klein half jaar naar de omgeving Leiden. Ik woon nu zelf in Noord-Brabant en mijn vriend in Rijswijk, nadat ik mijn school heb afgerond gaan we samen in Leiden wonen. Tot zover de spreekbeurt over mijn toekomstplan, nu ben ik in het weekend zelf al vaak in Rijswijk en Leiden te vinden, maar heb ik daar eigenlijk nog helemaal geen leuke contacten.



Daarom hier mijn oproepje, het lijkt me leuk om nieuwe gezellige meiden te leren kennen en om samen leuke dingen te ondernemen. Ik hou zelf van gezellige etentjes/borrelen/bios/shoppen/stappen en natuurlijk kletsen.



Lijkt het je leuk om af te spreken? Stuur mij dan gerust een berichtje. Als er meerdere reageren is het misschien ook leuk om met een groepje af te spreken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben een meid van 27 jaar en woon samen. Het lijkt me leuk om wat meer vriendinnen te hebben die ook in Leiden en omgeving wonen of hier vaak zijn.



Even kort over mezelf

Ik ben sinds een tijdje op de artistieke toer en schilder veel, hou van fotografie en maak sieraden voor de verkoop. Verder hou ik van films kijken, lezen, biologisch eten, kopje thee drinken met vriendinnen, uit eten en natuurwandelingen.



Misschien kunnen we in Leiden een kopje thee doen bij bagel and beans?



Spreekt het je aan? Laat dan een berichtje achter!



Liefs,

Luna
Purchase your dreams ~ for life is too short to live to expactations
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 25 en woon samen met mijn vriend in scheveningen. Daar woon ik nu ongeveer een jaar en ik heb leuke collega's, maar buiten werk spreken we niet echt af.



Ik hou heel erg van naar de film gaan, winkelen, naar concerten, voorstellingen, cabaret, etc. En lijkt me leuk om een keer af te spreken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven