AliExpress

09-02-2017 22:30 13 berichten
Ik had een tijdje geleden iets besteld van AliExpress. Nu krijg ik voor de 2e keer dit mailtje:



Dear customer,

Inform your shipment No. could not be delivered due to incomplete adress or wrong postcode, so please check the shpt nearby post Office.



Ik heb alles gecheckt en mijn adres enzo staat goed ingevuld. Eerder is het altijd goed gegaan. Iemand enig idee wat ik nu moet doen?
Als ik jou was gewoon dispute aanklikken en melden dat het product wat je gekocht hebt zoek en nog niet bezorgd is.

Als de verkoper het er niet mee eens is kan er een regeling getroffen worden zoals een verlenging van de buyers protection, een deel van je geld terug of als de verkoper niet reageerd in 4dagen tijd dan krijg je het volledige bedrag terug.
ik denk dat je even langs moet gaan.
langs het postkantoor gaan vragen of daar een pakketje voor je ligt
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 09 februari 2017 @ 22:43:

langs het postkantoor gaan vragen of daar een pakketje voor je ligtDaar krijg je bericht van .
Alle reacties Link kopieren
Vragen om kopie van het adreslabel. Jouw adres kan goed in je profiel staan maar dat betekend niet gelijk dat de verkoper het adres correct heeft doorgevoerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 09 februari 2017 @ 22:45:

[...]



Daar krijg je bericht van .Niet altijd hoor. Dit gaat nog heel vaak mis
Bam!!!!
gaat inderdaad nog wel eens mis
Alle reacties Link kopieren
Je kunt met de customerservice van AliExpress chatten, in het Engels. Daar even je vraag stellen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit vorige week nog gehad. Ik heb toen het verzendnummer dat bij het traceergedeelte staat ingevuld in de app van postnl. Daar stond dat het pakketje de volgende dag bezorgd zou worden en dat was ook zo.
Goeie tip! Ik kan het pakketje volgens de app inderdaad gaan afhalen in de buurt.
quote:Lexie85 schreef op 10 februari 2017 @ 06:50:

Ik heb dit vorige week nog gehad. Ik heb toen het verzendnummer dat bij het traceergedeelte staat ingevuld in de app van postnl. Daar stond dat het pakketje de volgende dag bezorgd zou worden en dat was ook zo.Zo was het bij mij ook!
Alle reacties Link kopieren
Is het nog gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven